1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half life 2 op de PC of op Xbox??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eckse_boer, 8 aug 2003.

  1. borzo

    borzo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen.... als je un lekkere pc hebt moet je hem op duh pc kopuh.... ikzelf zou hem op duh xbox kopuh want ik heb un pceetjuh van p3 1200 MHZ............ Maar als juh un lekkere shooter op duh xbox wil... neem dan Halo 2!!! dies enormous....8)
    Maja....ik heb ook geen geld voor nieuwe pc.... maar Doom 3 komt trouwens wel naar duh xbox (althans 70 % zeker). duzz dan ben ook wel ff zoet mee.... maar ik ga doom 3 egt niet kopuh... ik haat FPS wat alleen hersenloos rammuh en Alles binnuh is... ik wil Vrijheid (duz half life 2)

    /Mod Een stukje uit de FAQ voor jou:
    Lijkt me duidelijk, niet?

    Aangepast door Eckie
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  2. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx. Ik koop um dus voor de pc. Nu maar hopen dat het snel 30 september is! *)
     
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel dope zijn, als ze mods op die downloadable content zouden flikkeren... :cool:
     
  4. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat ze wel gaat lukken, bij Counster Strike voor Xbox heb je ook zo'n soort iets, maar dan met eigengemaakt levels.

    Ikzelf koop hem wel voor de Xbox, gfx mogen wat minder zijn, als de vrijheid maar gewoon blijft en die ubervette gameplay.
    Als je pc beter is moet je hem gewoon daar op kopen, maar aangezien ik een brak pc heb die waarschijnlijk Half Life 1 niet eens vlekkeloos draait 8) :p vertrouw ik maar op m'n boxje
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Of de Hardware van de Xbox em aankan? Halo had de MINIMALE SYS. Reqs. van de nodig om vloeiend te kunnen draaien. Ik weet dat grafische kwaliteit van Half-Life 2 om te kwijlen is en veel mooier en gedetailleerder is dan Halo, maar toch hé? Ik bedoel, de MINIMALE systeemeisen van de xbox voor zo'n mooi spel als Halo. Dan moet Half-Life 2 cker wel gaan. En als je naar het E3 filmpje van 500 MB kijkt van Half-Life 2 hoor je ook (vaag) dat ze een speciaal systeem hebben bedacht om verbluffende gfx te creeeren zonder dat de systeemeisen echt TORENHOOOOOOOOG zullen worden. Ook moet ik je zeggen dat de GPU en CPU van de Xbox zo zijn gemaakt, dat ze beter "samenwerken" en dus beter presteren en soms 2 keer zoveel kracht kunnen leveren dan ze zeggen met hun 700 mhz processor en al dat andere geshit.
    Leuk hé? Lezen..... :cool:
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Het doet me trouwens goed om te weten dat Half-Life 2 wel dit jaar nog komt! (Waarnschijnlijk de beste van de "Elite 3"(Halo 2, Half-Life 2 en Doom :cool:) Kan ik lekker aliens afknallen als ik ooit nog klaar zal zijn met huiswerk!!! Pfffffffffffffffffffffffffffffffff
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je iets tuh meldduhhhh hebt, uhhh praat uhhh dan, uhhh ff, uhh in normale taal. DUHHHHH :eek:
     
  8. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom 3 verschillende posts mvdstam?? :confused:

    Ontopic :
    Hoe werkt die SDK dan enz??
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Oeps! Sorry! |:-
     
  10. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ga hem voor mn pc kopen, ga hem binnenkort upgraden
     
  11. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Daar willen ze nog weinig over kwijt. Het gerucht gaat dat de SDK deze maand al vrijgegeven wordt. T.z.t. zal ik er wel even een Groot Centraal Mod-topic voor maken, waarin het één en ander besproken wordt. Nu is er helaas nog bijna niets bekend, behalve dat de SDK ontzettend uitgebreid zal zijn.
     
  12. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    maar moet je dan niet iets kennen van programmeren enz? dat kan toch niet anders :confused:
     
  13. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat ligt eraan hoe complex je het wilt maken. Als je alleen textures en wapens e.d. wilt veranderen hoef je niet te kunnen programmeren. Ook simpele events red je nog wel zonder programmeer-kennis.

    Als je echter een volwaardige MOD, of een nieuw spel wilt maken zul je inderdaad aan het programmeren moeten slaan.
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zekers voor de x-box versie.
    Ten eerste omdat de pc versie eerder uitkomt en er wel bugs in zulle zitten en ze die bij de x-box versie die later uitkomt er wel uit zullen hebben gehaald
    ten 2e vind ik shooters met me controller veel lekkerder spelen ik speel ook amper meer shooters op de pc(af en toe cs)
    ten 3e, de grote mods die uit half life 2 kwamen zoals team fortress en counterstrike worden tegenwoordig als standalone uitgegeven.
    En voordat counterstrike 2 en team fortress 2 uitzijn is het al eind 2004 omdat ze net pas zijn begonnen met counterstrike 2.(counterstrike 2 draait namelijk op de half life 2 engine en die engine hebben de makers van counterstrike pas net gehad en voordat ze helemaal klaar zijn met alles aanpasse en verbeteren duurt het minimaal tot eind 2004) en je kent valve, uitstellen,uitstellen,uitstellen dus counterstrike 2 en team fortress 2 zullen ook wel uitgesteld worden.

    Als laatste vind een een goed spel als half life 2 dat het goed geluid nodig heb.
    Lekker met 5.1 horen waar aliens vandaan komen enzo. lijkt me prachtig,

    hopelijk komt hij wel 30 september anders ga ik janken, op de pc krijg ik hem trouwens wel gekopied
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik zeker voor de pc versie :D (hadden ze nou niet gezegd dat je op de xbox versie van counter strike ook zoiets ging hebben? dan vraag ik mij toch af hoe ze dat gaan flikkeren)
     

Deel Deze Pagina