1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half Life 2 op PS3 en N5 (gamecube 2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 2 sep 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    N5.. hmm.. interessante naam..

2. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    das belachelijk nog zo lang voor de ps3 en de N5, dan heb ik half-life 2 op de xbox al 20 keer uitgespeeld:eek:.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De Xbox komt gelijktijdig uit met de PS3. Ten minste, dat is het plan van Microsoft.

Tegen die tijd hebben al zoveel mensen Half Life 2 gespeeld, het is opzich wel leuk, maar niet meer dan dat.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk mag jij een eigen mening hebben! Raar dat je het zo "triest vind" dat hij met dingen komt die jij niet hebt gezegd. Het leuke is dan nl. dat jij er zo'n geweldige theorie over de release van HL-2 op de next-gen PS en GC op nahoudt die kant noch wal raakt. Wat ook geen dingen zijn die Valve zelf naar buiten brengt. Het zijn enkel aannames van jou kant (precies hetgene wat Clawviper ook deed, iets aannemen). En eerlijk gezegd vind ik de aanname van Clawviper een stuk overtuigender overkomen dan die van jou over de release van HL-2 op de PS3 en nieuwe Nintendo machine :)

Uhuh ja inderdaad, dat is het! Niet dat het een crime is om spellen voor de PS2 te ontwikkelen. En natuurlijk al helemaal niet dat de PS2 veel te weinig geheugen en processorkracht heeft en technisch behoorlijk ongeschikt is om HL-2 enigzins representatief op het scherm te toveren zonder concessies aan de physics, A.I en gameplay te hoeven doen. De Gamecube zou het spel waarschijnlijk technisch al een stuk beter aankunnen.

=> Puntje voor Wouter Xbox, aangezien hij deze info rechtstreeks bij Valve vandaan heeft gehaald en natuurlijk niets zelf heeft verzonnen, of heeft "aangenomen"!

Ok, ik ben wel genoeg sarcastisch geweest. Hier geef je weer zo'n inkoppertje. Wie zegt er dat Half-Life2 'gewoon is' als hij uitkomt (en later op de Xbox)? In mijn ogen is Half-Life 2 helemaal niet zo 'gewoon'.. nu al! En waarom zou een latere poort ineens wel perfect zijn als de eerste release dit niet is? De Xbox versie komt pas in 2004, dus zal er net zo goed daaraan nog gesleuteld kunnen worden. Maar dit is allemaal pure speculatie.

Er komt een half-life2 met heel veel mod-opties. Net als met Half-Life 1 zullen er al snel mods volgen, welke hopelijk net zo goed zijn als bijv. Counter-Strike is voor half-life 1. Op dit moment heb ik nog absoluut nergens kunnen vinden dat er zowiezo wel wijzigingen gaan komen in de versie die eventueel een nintendo of sony gaan krijgen op hun next-gen console.

Er zijn nogsteeds geen officiele release datums naar buiten gebracht die tot op de dag accuraat zijn. De grote 3 zeggen alledrie de eerste te willen zijn en voor 2006 hun next best thing op de markt te willen slingeren. In mijn ogen heeft de Xbox juist een voorsprong, daar mensen met een Xbox in 2004 iniedergeval al Half-Life 2 kunnen gaan spelen. En je hebt helemaal gelijk wat betreft het wensen van Half-Life2 als launchtitel..

Verder kan het me mijn reet roesten voor welke consoles hij wanneer uitkomt. Zolang maar zoveel mogelijk mensen kunnen gaan genieten van deze game, in een hoedanigheid die het spel eer aan doet is het toch geweldig? Ik ga speciaal voor Half-Life 2 een Ati Radeon 9800 ofzo halen denkik.. dus hopelijk komt hij 30 September en ben ik arm in mijn portemonee, maar rijk als gamer :)

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de mensen die het nog niet door hebben... met de nextgen consoles worden gewoon de PS2 en Gamecube bedoeld... ook xbox is deel van deze 'next' gen... stom.. maar waar..

btw.. voor iedereen die nog steeds gelooft dat de xbox versuperieur aan de GC is moet ik je teleur stellen.. de GC heeft naar mijn mening beter graphics... Maar net een beetje.. maar toch..
    ok.. idd.. ps2 graphics zijn crap...

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: IGN

Van een versie voor de GC(2) is nog niets bekend.

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand wat de minimale systeemeisen voor Half-Life 2 zijn?

Ik heb een Athlon 2500+ processor
    512 MB DDR Geheugen
    64 mb ati radeon 9000

zou ik em kunnen draaien? hoeft nite maximaal, maar in ieder geval gemiddeld

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je zal hem kunnen draaien, maar hij zal moeite hebben om hem in gemiddeld stabiel te houden. Ik kan hem niets eens gemiddeld spelen (Intel P4 2.5 512 MB Ati 9000 128 MB)).

Let op: dat is wat ik denk, het kan zijn dat het niet waar is.

9. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, de topic start spreekt zich 2 × tegen :confused:

ach ja, als het 2004 is, zien we wel hoe et uitkomt, xbox ps4 of N913 :9 we zien wel...

maar iig, een ding is zeker, Xbox is makkelijker in elkaar te zetten voor HL², xbox gebruikt nl. gewoon Game Coding die pc games ook hebben :) dus is het alleen een kwestie van het spel tweaken..

Daarvoor zullen de PS6124 en de N913124 versies ook later komen... :)

Off:
    een radeon 9000 ZOU HL² met een CPU >1.5Ghz en >256Mb Ram moet kunnen trekken op 800×600 oid.. koop gewoon een newe videokaart ;)

www.radeon-shop.de :D heb ik mijn cheapo 9500 vandaan :) ( wacht er alleen nog op :confused: )

10. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    @X-player: ik kan er geen nieuwe kaart in doen, want ik heb een laptop, het kan wel, maar gaat een beetje moeilijk

en trouwens, ik heb 512 mb ram, en mijn cpu draait op 1.9 Ghz

Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Interessante site. Maar eu... hoe bestel je?

Deel Deze Pagina