[PC] half life 2 release winkels

Discussie in 'Games' gestart door Da Big Man, 16 nov 2004.

1. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

als je hl2 speelt vind je halo niks meer aan :+

ik heb het spel ook via steam...alleen word het spel uberhaubt wel geinstalleerd?

of alleen als je het gaat spelen? dat zou de laadtijden kunnen verklaren...omdat het systeem extra belast word met laden.

heb je bij de dvd versie wel een setup? en hebben de mensen met een dvd versie ook last van laadtijden en een moment dat het gaat schokken vlak voor een aktie gedeelte?

Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    idd. Hij doet het nu bij mij. Ik heb een zwaar systeem mag ik toch wel zeggen, alleen iedere keer als ik ergens binnen loop ofzo loopt t spel voor 10 sec vast. Laadtijden vallen nog wel mee. Alleen dattie zo vast loopt is vervelend. Weet iemand daar wat op?

dat schokkende heb ik dus ook (heb dvd). En ja, ook bij steam wordt het hele spel op je hd gezet. Krijg alleen het gevoel dat t spel nog niet helemaal af is als ik iedereen zo hoor over schokkerig beeld etc.

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    M'n broer heeft hem via steam nog gekocht.. hem net even een uurtje zitten spelen.. wat een sfeer wat een klasse.. dit spel streeft af naar perfectie :eek:

4. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt de DVD versie en de DVD collectors edition versie. Jij hebt de NIET collectors edition en heb je dus geen HL1 source...

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteren bij GCshop de retail (gewone DVD versie btw.) versie gekocht, vandaag geld over gemaakt en hopelijk vrijdag binnen :9

'k Vind het trouwens wel belachelijk dat je voor een SP game via internet moet verificeren om te kunnen spelen?? :confused:

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    laatste drivers videokaart en directx geinstalleerd? wat voor videokaart heb je?

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat bedoel ik dus :cool:

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    geforce 6800 GT. Geloof dat ik alles t laatste heb... beetje raar idd.

10. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem ook net gehaald! heerlijk spel! k heb gewoon de gewone is met dvd! heb alleen ook wel beetje problemen soms schokt ie een klein beetje. en de w8 tijden vallen wel mee. alleen bij het opstarten! wat is dat irritante STEAM? je moet iedere x wachten voor je het kan spelen! (als je het spel opstart)

11. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    prachtig spel, ik heb er geen woorden voor, dit is misschien wel de beste singleplayer die ik ooit gespeeld heb, vooral dat physics systeem is super bruut, je staat bijvoorbeeld boven uit een raam te kijken, beneden lopen 3 van die mannetjes, klaar om naar jou toe te komen, je breekt het raam, gooit een tonnetje met brandaar spul naar beneden, 2 maal er op schieten en boem daargaan ze.
    Half life 2 zit helemaal vol hiermee, echt te gruwelijk gewoon

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hier paar screenshots die ik ff snel heb gemaakt, Dit is de beste shooter ( beste game ) van 2004!

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wow, dat ziet er heerlijk uit :D Jammer dat ik een schuld bij me ouders heb van 150 euro... :+
    Wat zit erin je pctje Sab?

14. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omfg... Dat ziet er geil uit. 8)

Ik denk alleen niet dat m'n PC dit aan gaat kunnen.
    Heb een Pentium 4 met 512 DDR RAM, met een Radeon 9200 128 MB videokaart.

Denk dat ik beter kan upgraden qua videokaart & geheugen.

Suggesties voor de videokaart?

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    9800 pro is tegenwoordig niet zo duur meer en je hebt er prima kwaliteit voor. De echt nieuwe kaarten kan je zowiezo niet kopen want die gebruiken pci-express. (op een paar uitzonderingen na)

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Radeon 9800 pro, 512 mb, Athlon 2600+. Ik kan hem niet vol draaien natuurlijk maar met de instellingen wat lager moet het lukken. Nieuwe PC gaat niet komen voorlopig. Nu PC Privé is afgeschaft red ik dat echt niet meer.

18. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een Celeron 2100, 512 MB Ram, 128 MB geforce 5200 kaart erin zitten en de game draait goed op 1024 X 768 met shadows high, textures medium en characters op medium. En dan nog ziet de game er schitterend uit.

Overigens een schitterend spel. Ben zeer onder de indruk van de physics. Halo 2 is een prachtig spel, maar Half Life 2 (wat er tenminste te vergelijken valt) is qua singleplayer meer fun. Ongelooflijk, hoe de evolutie op (pc) gaming zo goed merkbaar is :) De game kost wat duiten, maar is zeker de moeite waard

19. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou half-life graag willen spelen.....
    heb de dvd voor me liggen maar ik kan natuurlijk weer s niet op steam inloggen :'-(
    hartelijk dank Valve :mad: :mad: :mad:
    dat hele steam zuigt en het helpt niet eens tegen piracy :mad:
    als het nou een goede beveiliging was tegen piracy had ik t niet zo erg gevonden
    maar nu geeft het alleen een hoop ergernis aan betalende mensen zoals ik...

20. Ubervet spel!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar Halo 2 is hier niets bij (multiplayer en singleplayer).
    Mannetjes reageren goed op schoten en het "killen" heeft veel diepgang (als je creatief bent).

Ik snap alleen het verhaal niet...
    Heb nooit Half Life 1 gespeeld

Deel Deze Pagina