Halo 2 is een compleet andere shooter, ik vind dat je deze 2 niet mag vergelijken met elkaar. Halo 2 is bijv. super op de multiplayer en die heeft Half-Life 2 niet eens. Je hebt wel counter-strike source maar dat heb ik nu wel gezien dat cs en ik vind de multiplayer van halo 2 40x beter dan cs. Half-Life 2 ziet er mooi uit, alleen had ik na 10 minuten spelen al 2 bugs gevonden. 1x was ik achter een bewaker gaan staan die mij moest terugduwen, helaas draaide die idioot niet om en kon ik ook niet meer langs hem want links, rechts en achter mij was een muur. Er was dus maar 1 oplossing en dat was restarten. De 2de keer was op het moment dat die alex (dat wijf) voor het eerst zag toen ik wakker werd had ik nog zo'n rode waas over me beeld alsof ik net geslagen was en toen kon ik geen knop meer induwen want hij reageerde niet meer, mocht ik dus weer restarten. Als je denkt dat dit een spoiler is dan heb je gelijk alleen is het een spoiler waar je al bent na 5 minuten ofzo. BTW: Mooi spelletje alleen ben de stad nog niet uit en ik kan dus nog niet zeggen of de rest ook goed speelt, alleen het verhaal doet me tot nu toe wel erg denken aan een andere spel van valve (half-life 1 iemand?). Spoiler met dat experiment wat WEER verkeerd gaat
Een X800 pro of XT [plaatje]http://img84.exs.cx/img84/1206/d1_trainstation_020000.jpg[/plaatje] Blikjes ruimen Heeft trouwens iemand Half Life Source al gespeeld?
Halo 2 is hier ( jammer dat ik het moet zeggen jongens ) niks bij. Evenals Doom3 en Farcry!. Half-life 2 is gewoon de beste shooter ever made! geloof me nu maar. Het is gewooon zo'n super spel met die physics echt geweldig!. zoveel variatie. schitterend geen woorden voor echt niet!
Vet spel hoor... vooral de omgeving/uitstraling enz. Alleen als ik mijn muziek instellingen op 5.1 wil zitten krijg ik geen geluid meer, terwijl ik wel 5.1 heb. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Omdat je voor Half Life 2 als je 5.1 wilt hebben, "echte" Dolby Digital 5.1 moet hebben. Meestal zijn de pc boxen gewoon Surround (wel met 5.1 boxen) dit hoeft echter niet te betekenen dat er ook een 5.1 decoder aanwezig is. Heb je die wel (meestal de wat duuurdere pc boxen) dan kun je gewoon Half Life 2 in 5.1 spelen.
Egt cool ook hoe die gasten reageeren! Als je bij ze in de buurt komt: Eerst nog mild, 2e keer gaat ie dreigen en de derde keer komt ie achter je aan
lol, echt cool verzonnen dat hij dat doet gewoon voor fun...vriend van mij gooide dat blikje terug in zijn gezicht, toen moest hij rennen voor hij een klap kreeg
Jah, daar kwam ik ook al achter.. had een hele cola automaat leeg gehaald, al die blikjes netjes in een kratje gedaan. En toen het hele zaakje naar die gast z'n kop gegooit
Hmmm vreemd... Ik heb hier toch een behoorlijk geluidsetje staan koste toch 300 eu ofzo . Subwoover is nog groter dan mijn PC kast. En er zit Dolby Digital 5.1 op want er staat bij als ik deze geluidset wil gebruiken dat ik een DD5.1 compatible geluidskaart moet hebben. Ik heb Turtle Beach Santa Cruz 5.1 ofzo. Heb ik altijd al een brak ding gevonden. Tijd voor een nieuwe duz!
Ik heb een P4 2.8 Ghz, 512 MB ram, en een Nvidia Gforce 5200 FX. Zeg eens, kan ik HL2 een beetje op een acceptabele resolutie draaien? (al denk ik zelf van niet) kan iemand me helpen?
ik heb gewoon een 5.1 setje van creative..en een soundblaster live...het is geen dolby digital...maar gewoon eax geluid en doet het perfect...dus dat je dolby digital nodig hebt is onzin
Ow.. raar.. ik heb de zelfde en kom niet verder dan stereo. M'n broer heeft namelijk wel boxen met een 5.1 Decoder er in, en die krijgt dan ook gewoon echt 5.1 geluid. Kan natuurlijk ook zijn dat m'n geluidskaart aan vervanging toe is
De mensen die HL2 al spelen, hoe ziet jullie systeem eruit? Of kunnen jullie mijn vraag hierboven beantwoorden.
Kom op, we gaan hier geen "show hier je specs" topic van maken.... dit topic gaat over Half-life 2 inhoudelijk, niet over of je pc het wel kan draaien of niet.
Of je zoekt even de Minimum en Maximum Specs op de website van Half Life 2! Dan weet je meteen of je 'm kunt draaien op je pc.
Ik denk dat het wel redelijk zal lopen bij je. Je zal misschien niet alles op high kunnen zetten en zeker geen AA aan kunnen zetten maar het moet lekker kunnen lopen want de game ziet er zelfs op medium resolutie adembenemend uit. Mijn specs: P4 3,2 ghz op 3,6 1024MB DDR dual channel geheugen 2X 80 gig s-ata harddisk Asus 6800LE - 16 pipelines geactiveerd.
ik had voor een maand geleden de test gespeeld van Counterstrike: Source. en dat spel liep op mijn AMD Athlon XP 2500 ( overgeklocked naar 3200) met 256 MB intern en een hardeschijf van 12 GB en een Geforce 2 met 64 MB! nog goed.. (dan wel op 640 x480!! maar ja!! het liep wel!) *) dus ik denk dat het volledige spel ook wel zou moeten draaien op een P4 2.8 Ghz, 512 MB ram, en een Nvidia Gforce 5200 FX. *) en het zal ook wel leuken op 1024 x768! binnen kort zal ik eens kijken hoe ik het spel kan draaien op mijn pas een beetje geupdate pc: AMD Athlon XP 2500 (overgeklocked naar 3200) 768 MB intern 160 GB S-ATA hardeschijf en een ATI RADEON 9800 SE 256 MB!!( ben 'm nog aan het overclocken *) ) Zit er trouwens net als bij DOOM 3 ook een demo die aangeeft hoeveel Fps je gemiddeld hebt??