1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] half life 2 release winkels

Discussie in 'Games' gestart door Da Big Man, 16 nov 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Man ik wil dit spels spelen! Wordt echt pas januari ofzo of ik moet het op de .... manier doen maar dat doe ik liever niet met dit spel :)

Maar ik snap het niet, jullie zeggen van je deed blikjes in een kratje. Maar hoe pakte je dingen op enzo dan?

2. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk de Gravity Gun. Dit wapen stelt je in staat voorwerpen te pakken en ze weg te schieten zonder ze aan te raken.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar die heb je in het begin dus nog niet.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  5. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here gek! :)

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt ook gewoon met "E" allemaal zooi op pakken :9

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    w00t ik heb em vanmiddag binnen gekregen; ff snel geïnstalleerd (had trouwens geen problemen met het unlocken ;)) en meteen 3 uur achter elkaar gegamed :cool:

Wat een cool spel toch :D:D:D

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    juich maar niet te hard. Ik heb m al uitgespeeld, en het spel en de wereld om je heen blijft gewoon zo vaag als het in het begin is. Verhaal is slap, nergens wordt op in gegaan....om heel eerlijk te zijn, er wordt helemaal niets boeiends verteld. Behalve iets vaags op het einde waar je geen tauw aan vast kunt knopen en waarvoor je hl3 dan maar moet spelen.

De actie en de personages zijn wel briliant. Gameplay is echt orgineel en innovatief. Maar ik deed het om het verhaal etc, en das dus nix.

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Mja.. was Half Life altijd al niet vaag.. dat vond ik juist het mooiste. Ik denk dat je het hele achterliggende verhaal van Half Life ook nooit te weten zal komen.

11. mars15

mars15 Guest

Heb hem sinds vandaag speelt goed alleen nog in het begin,,, nog niks geschoten ahha,,

wat wil je met fm 2005, nfs und2, om je heen :)

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    denk het wel. Bekijk het einde maar van hl2, dat zet een heleboel open en een heleboel moet worden afgerond....Die hele gman is ook overdreven, hij heeft een heel belangrijke rol, maar onderhand maar 2 zinnen en je ziet m 1 keer in t hele spel |:- . Allemaal van die gemiste kansen ,m want toen hij er eindelijk was begon ik t echt interessant te vinden, lekker vaag en groots enzo...zoals het verteld werd. Ik verwachte eindelijk meer inzicht, maar inplaats daarvan laten ze een grote leegte achter. De review van gamespot vind ik ook helemaal aansluiten...

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem even (paar uur geworden whehe) bij een vriend gespeeld nu, damn wat een prachtig spel. Over het verhaal enzo weet ik niks maar die engine rocks! Hoe zullen de games er over 10 jaar wel niet uit zien :D

14. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de installatie van de dvd sneller gaat als je preload met steam?

15. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dude alles moet ook heel mysterieus blijven rondom de g-man. dat is juist het kicken eraan. En als je goed oplet zie je hem wel vaker in de game hoor. Alleen je kunt hem niet altijd direct zien. Maar moet soms hulpmiddelen gebruiken daarvoor. Anyway als je het alleen maar voor het verhaal speelt ken je net zogoed een rpg gaan spelen. Het is een first person shooter, verwacht dus geen complexe verhaallijn. Der zitten wel degelijk leuke stukjes in en in hl3 gaan ze gewoon verder met het verhaal. Ik heb hem gespeeld en in tegenstelling tot doom 3 maakt deze game de hype wel waar. Het spel is gewoon kick ass....maar dat is mijn mening.

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    het spel zelf en de omgevingen zijn vet zeker...de hele setting is stoer. Bij deel 1 kreeg je echter wel VEEL meer informatie. Je wist tenminste waarom alles zo was gebeurt, je was er immers bij etc. Nu kom je ergens, je weet niet waarom, dr was nog iets met die teleporter, maar wat wort niet uitgelegd en dan wordt het einde in ene superwreed, komt de aftiteling....

Ik had graag iets meer onderbouwing gezien, een open einde vind ik prima..
    Ik heb de gman in het spel trouwens maar 1 keer ff vlug gezien, wanneer kon je hem nog meer zien dan?? Is mij niet opgevallen namelijk.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik wil dus graag Counterstrike Source .... Wat moet ik dan precies kopen ??

18. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

half-life 2 :+ :cool: :D

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, zover was ik ook al ;) Maar zit Source bij zowel de "gewone" als de "special edition" ? Dat bedoelde ik eigenlijk ...

20. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ja, ik heb de gewone, daar zit hij ook bij. Alleen als je de special koopt krijg je geloof ik ook day of defeat source erbij. Die wilde ik dus eigenlijk en loop ik mis. Kutvalve...allemaal lekker onoverzichtelijk.

Deel Deze Pagina