1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] half life 2 release winkels

Discussie in 'Games' gestart door Da Big Man, 16 nov 2004.

1. Volgens mij is Valve zo'n bedrijf dat alleen maar denkt aan geld, geld en geld

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    moet ook wel. HL2 heeft zo'n 60 mln dollar gekost heb ik ooit eens gelezen. Duurste productie voor een videospelletje ooit (ook relatief gezien nu buiten proporties). Ik vind dat ze een hele toffe engine hebben gemaakt. Ik hoop dat andere die motor helemaal gaan gebruiken om er een tof spel van te maken met een bizar verhaal...want echt, daar heeft hl2 bij mij de plank zegmaar misgeslagen.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Welk bedrijf denkt nou niet aan geld?

4. Blokkie

Blokkie Marijuana

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je 60 euro betaald,en er geen eens een boekje bij krijgt.
    Vindt ik toch wel asso :mad:

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dbbl post

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dus omdat je geen boekje krijgt zijn t aso's die op geld uit zijn?

En zeg nu zelf, datboekje blader je 1 keer door en dan hup je speelt de game en leest m nooit meer.

7. Blokkie

Blokkie Marijuana

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar het is toch heel normaal dat je een boekje erbij krijgt.
    Of ben ik nou gek

8. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    day of defeat source zit niet bij de special edition.

dat spel krijg je alleen als je de silver of gold pack koopt via steam.

het extra spel wat je bij de special edition krijgt in de winkels is half-life course.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vind de graphics van doom 3 eigenlijk mooier, ik mvind die van half life namelijk toch wat tegenvallen, hoewel de personages er wel erg mooi uitzien

Edit:Enkele spots van de G-man
    De Gman kan je zien tijdens het "racen" met dat "bootje" bij dat eerste huisje aan het water, met die zombies erin. Ook zie je hem bij die dam, vlak voor je naar Eli gaat.

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vind Doom 3 dus echt niet mooier. Daarnaast heeft half life een veel realistischere engine met al die zooi die kapot kan en los zit etc. :D Doom 3 is te grauw en donker dus kan je het niet goed vergelijken ook.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Doom 3 is zo anders. Het glanst en glitterd allemaal en dat is gewoon niet realistisch. HL2 heeft idd een realistischere engine die dichter bij de werkelijkheid komt.

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    en het is weer zo lineair als wat.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De engine is wel geniaal, maar er is toch iets aan de graphics... Ik weet niet wat het is, maar ik vind ze er toch niet zo goed uit zien, terwijl ik alles op high heb

14. Ik zit vast in Half Life 2

Ik ben in dat stuk waar je een grijze gang in gaat en eruit komt door op het rooster te slaan. Dan val je 3 meter naar beneden op een stapel tonnen en dan komen er van die vliegende zagen op je af. (vrij in het begin van het spel)

Als je die dood hebt ga je met een trap naar boven* en kun je met behulp van een buis op een hoger stuk komen. Dan loop je verder en dan kom jij bij een soort ruimte met heel veel buizen en water en tralies.

Vanaf dat punt kom ik niet verder.
    * Ben ook met de trap naar onder geweest en dan kom je in het water terecht waar een grote tunnel is waar je niet inkan. Heb mbv tonnen een soort trap gemaakt en ben (vraag me niet hoe) in die tunnel gekomen. Dan kom je in een ruimte met water met allemaal hout.

Wie weet wat ik moet doen. Ben al uren bezig.

15. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je daar bovenaan staat. Zie je als je goed kijkt zo'n een draaischakelaar staan een stukje onder je. Die moet je dus omzetten en dan gaat het water omhoog, ook in de vorige kamer.

16. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu ook en hij draait soepeltjes op mijn systeem. Dus ode aan Valve voor het maken van deze soepele engine _O_

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is niet meer dan logisch. Het blijft een FPS die je een wilde rit geeft. Net als een achtbaan, die is ook zo linear als wat, maar wel erg cool :)

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Doom 3 had in mijn ogen idd een wat minder mogelijkheden, maar de belichtingen in dat spel zijn zwaar veel beter. Dat spel draaide ook helemaal om donker en licht met realistische schaduwen etc. Als je hl2 mixt met doom 3 dan heb je zo'n beetje die nieuwe unreal 3 engine. Die had alles van half life 2 en de schaduwshit enzo van doom 3....en dat allemaal natuurlijk nog een stukje mooier.

19. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensne heb een vraagje.. denken julllie dat Half Life2 goed gaat werken op mijn computer:

-Win Xp (SP2, alle laatste drivers/updates geinstaleerd)
    -AMD Athlon XP 1700+ (1,45 Ghz)
    -Ati Radeon 9600 Pro SE (128mb)
    -512 mb ram(binnekort 1 gb ervan maken)
    -En genoeg vrije ruimte op mijn hd

Nou wil ff weten hoe de game op mijn pc gaat runnen, voordat ik het koop

thnx

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nogmaals:

Deel Deze Pagina