ik heb een amd athlon 64 300+ met 1024 ram maar ik heb maar een geforce 5700 256 mb kan ie hier goed op lopen??
hallo ik heb een amd 64 bit 3000+ en een 1024 mb ram alleen een gare geforce 5700 256 mb kan ie hier goed op lopen? EDIT: ik zie dit nu pas maar me internet deed vaag en nu is hij 3 keer gepost sorry hiervoor......
Ik heb een probleem. de eerste x laden van halflife duurt heel lang en om het stukje komt er weer laadmomenten. deze duren fokkin lang en als die klaar zijn krijg ik telkes deze melding: Graphic node out of date: rebuilding... en dan gaat het spel weer verder . wat is er niet in order?
kan iemand me verder helpen?: Spoiler ik ben in de citadel..en moet een strider verslaan met alleen het zwaartekracht wapen........hoe doe ik dat? laat maar *) _0/
als ik het goed heb moet je het water laten stijgen met behulp van een wiel die je open moet draaien.....om daar te komen moet je geloof ik op het hoogste platform staan....(met een ladder) en dan proberen bij dat wiel te komen....sorry voor de eventueele slechte uitleg
nog ff een vraagje. Half Life loopt neit echt lekker bij mij. Ik heb toch een aardige pc, namelijk 3.2 Ghz, DDR 512MB 400, 160 GB, Ati Radeon X800 XT. Toch hapert hij vaak en loopt vaak vast als er explosies zijn of als er veel vijanden komen. Waaraan kan dat liggen? Ik heb alles op Max. afgesteld qua graphics.
Kijk eens bij instellingen (opties) bij het beeld en verander alles niet naar Max maar na het sterretje * wat achter elke optie staat. Misschien ligt het toch aan de 512 MB werkgeheugen die je hebt. Alles is verder rete snel en veel behalve je werkgeheugen.
Het is gewoon je RAM. 1GB ram geheugen draait pas soepel. Plug er nog eentje van 512 mb bij en je bent van je problemen verlost.
Inderdaad, je hebt een high-end pc, maar je RAM vormt de bottleneck. Met nog minstens 512 mb erbij moet dat opgelost zijn...
Wat is dit nu weer? Heb weer es dikke pech, vandaag nieuwe pc binnen, meteen Half-Life 2 gekocht... Dat klote programmatje Steam werkt weer es niet, wanneer ik Half Life 2 wil spelen krijg ik "Updating Steam" Vind ik prima.... alleen hij komt nooit verder dan 6% of 15% ofzo! Moet ik soms perse breedband hebben voor Steam? Heeft iemand soortgelijke problemen? HELP ! IK WIL HALF LIFE 2 SPELEN!
Zeg, ff een vraagje tussendoor. Als je Half-Life 2 in de winkel koopt, krijg je er dan meteen Half-Life Source bij? Of moet je die ook nog apart gaan kopen? *Dezelfde vraag hebbik voor Counter Strike Source * Alvast bedankt. /edit: Laat maar hangen, ik heb het antwoord zelf al gevonden ...
Breedband is in ieder geval wel aan te raden, aangezien je soms vrij grote bestanden moet downloaden en het meestal vrij druk is op de servers van Steam. Je hebt als het goed is geen breedband nodig! Gaat ie ook niet verder als je de computer een tijdje aan laat staan? Als dit niet helpt, kunnen jullie natuurlijk altijd nog op het Steam support forum of in de knowledgebase zoeken naar een oplossing voor dit probleem...
ik moest windows opnieuw installeren voordat ie et deed ik had et zelfde probleem van hangen blijven maar heb wel breedband