Endelijk spelen! Hehe na wat probs met Steam heb ik Half Life 2 eindelijk binnen! Ik heb de pc inderdaad ff een tijdje alleen gelaten en na een half uurtje ofzo was alles geupdate. Thnx. Wat een moddervet spel is dit zeg, de graphics, geluid, verhaal, alles is prima uitgewerkt. Soms speel ik een level 3 of 4 keer gewoon om die commando's op verschillende manieren om zeep te helpen, echt leuk die physics engine! Half Life 2 single player veegt de vloer aan met Halo 2, multiplayer zijn ze alletwee schitterend.
geweldig die cookie edition, weet je eindelijk wat je moet doen met de toch enigzins tegen vallende collecters edition's doos
daaar kan je wel gelijk in hebben. want in deel 2 van halo 2 zag je niet zoveel nieuwe enemies en in hl2 weer wel. en the physics zijn leuk, net als de antlions
Die antlions vind ik trouwens wel tegenvallen, je kan ze maar in een paar maps gebruiken, da's wel jammer... Het einde van HL2 valt trouwens ook wel een beetje tegen, het verhaal stopt ineens. Maar je hebt wel ong. 14 uur knalplezier!
Ik vind dat Half Life 2 zeer goed loopt op mijn pctje ondanks ik niet zo'n goeie pc heb AMD Athlon met 1800 mhz en 1200 mb ram en een 64mb geforce 3 geen top pctje dus maar tog kan ik alles op max zetten bij en reso van 800x600
Voor iedereen die Half Life 2 niet heeft en twijfelt of hij de game wil halen of niet weet of z'n PC de game wel trekt heeft men de mogelijkheiud om vandaag van de website van ATI een demo te downloaden. Je hebt wel een Steam account nodig. De demo is 770MB groot en hier te verkrijgen