ik moet eerlijk zeggen dat Halflife 2 -bijna- net zo vet belooft te worden als Halo 2... maar beter dan Halo 2 lijkt me sterk... en trouwens: ik heb gisteren Battlefield 1942 geprobeerd, maar ik heb te weinig geheugen; in theorie doet ie het wel, maar het duurt iets van 10 minuten om in het spel te komen ofzo... na 2 minuten had ik zoiets van: laa dan maar zitten hoor..
.::: Hij is in principe al beter dan HALO2 qua concept. HALO deed sowieso niks revolutionairs, het verfijnde alles wat aan een FPS te verfijnen was (uitzondering: the Flood). HALO2 lijkt ook geen revolutie, meer een evolutie van HALO. HL2 probeert echt nieuwe kanten op te slaan door nieuwe interacties mogelijk te maken en waarschijnlijk door je manier van handelen en denken zodanig aan te passen dat er echt iets nieuws gebeurd. HALO had iets dergelijks met AI, maar uiteindelijk veranderde het niet veel aan hoe je over je omgeving en dergelijke dacht. HL2 heeft die potentie wel imo. HALo2 zie ik dat nog niet doen. Zoals al gezegd is het is HALO in de fik op een stretcher met een ontiegelijke snelheid door een ziekenhuis heen met brandende ninja's erachteraan... oid...
Het belangrijkste van dat soort spellen is je grafische kaart... ik weet niet wat je voor grafische kaart hebt maar 933 mhz lijkt me net op t randje tot niet soepen werkend. Ikzelf heb /patsmode/ een radeon 9800 pro\patsmode\ daar zal het neem ik aan wel lekker op lopen. Ik kan echt niet wachten! netzoals op halo 2