half-life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 20 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    de meeste mensen hier onderschatten de xbox, ok hij zal niet op zijn max kunnen draaien maar wel goed.

2. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    komt hij nou 30 sept op de xbox? of pc?

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat de Xbox versie niet veel lelijker zal zijn als de pc-versie. De xbox is helemaal geoptimaliseert voor games. Elk bitje hier, en elk hertzje daar gaat allemaal naar de game zelf. Verder geeft de xbox een vele lagere resolutie als een pc (en dus ook de hl2 pc versie) aankan. Dit is omdat een televisie een retelage resolutie heeft in vergelijking met een monitor. En daar merk je op 3 meter afstand toch niks van.

Ik denk dus dat het niet veel uit zal maken.
    En komop, waarom heb je nou een xbox? Om lekker languit op de bank te kunnen spelen! Dus ik koop hem zeker voor de xbox (tenzij ik een leuke link doorgespeelt krijg;)).

@Dead Angel: 30 sept op de pc, een tijdje later op de xbox

Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ben het met je eens. De reso is stuk lager, maar 16 bit kleuren, dat geeft performance winst...

En je zit nog met het feit dat een pc die hoge bandbreedte die het nodig heeft door dat AGP slot moet proppen. De xbox hoeft dit niet want die zitten met grafische kaart en cpu allemaal bij elkaar waardoor hij continu hoge bandbreedte houdt... maar toch zal een high end pc de xbox eruit trekken want die is zooooveeel sneller dat dit verschil ruimschoots wordt goedgemaakt.

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het word jammer genoeg veel lelijker de xboxheeft gewoon niet genoeg power er voor!

6. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding moet men niet gaan doen vergelijken met de pc versie want dat is gewoon niet mogelijk.
    tuurlijk de xbox game wordt minder maar ja niks aan te doen wat verwacht iedereen dan wel niet.

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Half Life II, dus 2 draden?

*denkt

Nee dus. Beide draden zijn ongeveer even oud, doch deze wordt al maanden niet meer gebruikt.

Mijn eerste officiele hangwerk :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina