ik heb dat nieuwe filmpje van doom3 gezien en het grootste daarvan is dat het zo onwijs eng is nog enger dan wat er in michael jacksons kelder zit en ik vind dat halo2 het van de verhaal/actie moet hebben en halflife 2 van de actie/engine dus dat betekent dat je ze gewoon alle 3 moet kopen
doom is niet meer het mooiste wat er is hoor met games! ten eerste is half life2 en halo2 extreem gewild vanwege de storyline! ten tweede kan je die twee ook weer niet met elkaar vergelijken omdat het gewoon alletwee anders aanvoelt. ten derde is halo2´s engine ook weer verhoogt en daar zijn nog geen screenies van! en doom is gewoon net als vroeger ouderwets afknallen alleen deze x doe je wat voorzichter omdat je geen hartaanval wil krijgen van iets wat zomaar uit de schaduw om je af springt. maar wat ik bedoelde met doom III niet meer de mooiste is. is omdat nu FEAR en Chronicles of the riddick ook extreem mooi is en doom af en toe nog ruff on the edges lijkt!
ja maar chronicles ziet er in principe gewoon uit als deus ex 2 en dan vind ik van wat ik van doom 3 heb gezien veel mooier en fear vond ik ook wel onwijs mooi (en eng) maar ik vond dat doom3 meer details had
Tja , de echte shooter fanaat koopt gewoon Fear , Halo 2 , Stalker , doom3 , Halflife 2 , Rome total war , Battlefield modern combat , Vampire the masquarede bloodlines. Dat worden de games van 2004/2005
ja maar je hebt battlefield 2 voor pc en battlefield modern combat voor de xbox dus dat waren 3 spelen om te kopen, en ttrouwens ik was vergeten al die lucas arts spellen erbij te vermelden zoals star wars battlefront, star wars republic commando en mercenaries die worden ook goeie spellen
ok ok de spellen die dit en (zeggen ze) begin volgend jaar zeeeer goed worden is Half Life 2 Halo 2 Doom 3 Battlefield 2 Vampire the masquarede bloodlines (dat waren voor nu ff de sequels) star wars batlefront star wars republic commando mercenaries F.E.A.R S.T.A.L.K.E.R
/Mod Graveheart Hou dit soort idioot post gedrag vol en je krijgt er direct een tweede OW achteraan. En het is overgens spammen, en niet spawnen... :{
het ging toch over de SHOOTERS van 2004/2005 de echte SHOOTER fanaten? anders ken ik nog wel een spel zoals KINGDOM UNDER FIRE 2
ff ontopic te gaan dan komt er een groot verschill in tijd tussen hl2 van de pc versie en de xbox versie want doom3 schilt maar een week ofzo
Als je het over de releasedate hebt, dan zal HL² minstens een half jaar na de pc versie worden released. Vroeger kan ook maar dat lijkt meer gewoon onwaarschijnlijk. Btw, de pc versie van Doom³ komt in augustus uit en de Xbox versie in Amerika in 2005. Dat tijdverschil noem ik geen weekje .
ja no shit dat is wel een tijdje maar dat van doom3 is een speciaal geval want geen is van de ander een port dus daarvoor een bijna gelijke releasedate maar ik vroeg me af wat het verschil is want far cry voor de xbox schilt ook niet zoveel
Ja daar zitten we echt op te wachten! Uitstel! ik weet niet eens of dit spel nog wel op xbox komt. Op de e3 waren de mensjes nogal met de mond dichtgeritst. Deze game lijkt mij nou juist heel vet te worden.! De xbox-versie zal wel weer minder zijn. De pc kan op dit moment gewoon echt veeeel aan. JAAAAA. dat is het. Misschien wacht half life 2 wel op de xbox 2. Om het spel daar op te releasen. Dan wordt het spel echt übergruwelijk. Maar ja, dat zal wel niet gebueren...zucht. Duidelijker mogen de mensen bij vivendi ook wel zijn.