het is maar goed dat je al die namen kent van die "schietdingetjes" maar over die physics ben ik nog een beetje sceptisch want bij far cry zou die physics ook onwijs gaaf zijn maar ik vond het het niet veel alleen maar een paar kettingen kapot schieten enzo, wat ik bij dat hl2 filmpje heb gezien kan je wel gave dingen doen maar ik vond het zo scripted dat er "toevallig" 5 mannen onder een container zaten
Je weet welke wapens ik bedoel. Het ziet er idd wat scripted uit, maar daarentegen laten ze elk fragment uit een level maar 1 keer zien. Er zullen ongetwijfeld meerdere mogelijkheden zijn om een situatie op te lossen. Dit is in Far Cry ook het geval btw. Al met al kijk ik erg uit naar Half Life 2!
jip, maar in half-life 1 zat ook heel veel scripted shit, maar dan kan ook goed zijn, half-life was kwa gameplay gewoon geweldig, en mede door die coole scripted stuff ervan.
ja scripted shit is wel cool maar als ik hl2 opnieuw speel en ik kom weer bij iets waar ik gebruik kan maken van de physics dat ik niet denk van "hmmm wat zal ik nu doen oh ja ik kan alleen maar erop schieten en dan gaan er 5 dood"
Wie zegt dat het er 5 moeten zijn? Als je voor die bepaalde actie, de container bv. een andere actie die de vijanden alarmeerd, zal je minder (misschien geen) of meer mannetjes kunnen doden met die container.
ik bedoel alleen die scripted actie. je zit weer bij hetzelfde punt waar je gebruik kan maken van de physics en ik zou het cool vinden dat je ook iets anders kan doen dan alleen een nade achter een container gooien en dat je dan die 5 mannen killed, misschien zoiets van dat je bv een ton met explosieven kan laten exploderen zo bedoelde ik het
Dat kan je, gewoon die container niet gebruiken en wie weet staat jouw ton er wel. Als je zoals mij bent, ontdek je die dinges pas nadat je de level nog een speelt of als ik mij lig te "vervelen" en onmogelijk dingens ga proberen.
ja dat is gewoon wat ik wil OPTIES zo niet dan speel ik wel een medal of honor spel (echt alles is daar scripted) en die spellen gaan lekker mee (sarcasmemistisch)
Releasedatum voor xbox: 31-12-2004?? Het preloaden voor de PC versie is begonnen en de laatste geruchten zijn 3 september 2004 voor de PC-versie. op deze site http://www.half-life2.org.uk/buy.php redelijk betrouwbare bron, staat dat de xboxversie op 31-12-2004 wordt gereleased. ik ben benieuwd (maar koop 'm toch voor de PC).
Het preloaden is al een goede week bezig en volgens mij zijn ze een 1 of 0 achter de 3 vergeten te zetten.
Klopt, preloaden voor de PC is al een tijdje bezig (ik heb 'm al binnen ;-)). en ik las net in een ander forum dat HL2 nog niet gold is, dus 3 september voor de PC versie klopt waarschijnlijk niet. Maar ik vraag me wel af of ze die 31-12-2004 ergens op hebben gebaseerd, of dat dat gewoon een gok is ofzo.
Het enige wat je nog 'koopt' is een activeringscode (kan ook de code van de DVD zijn als je 'm in de winkel koopt. als je je schijf formateert, zul je dus opnieuw moeten preloaden en de code invoeren. Hoe dit in detail verder zal gaan hebben ze nog niet bekend gemaakt. je hoeft overigens nog niets te kopen om te preloaden, er wordt gewoon een gecodeerde versie van HL2 (wellicht nog niet eens volledig?) op je PC geplaatst, die je na release kunt activeren.
Ik begrijp er niets meer van.. Half Life 2 komt uit. Kun je die gewoon in de winkel kopen? Waarom doen ze zo ingewikkeld! Zit de nieuwe Counterstrike nou bij Half life 2??
Ze kunnen natuurlijk in de programmatuur afdwingen dat je minimaal 1 keer opstart met internettoegang om het spel te activeren , om zo te controleren dat iedere key geldig is en maar door 1 gebruiker kan worden gebruikt. op die manier is het al iets minder makkelijk te kraken. diverse spellen gebruiken die techniek al bij het online spelen => zodra een key meerdere keren actief is, komt die speler er gewoon niet bij.
je kunt 'm natuurlijk ook gewoon in de winkel kopen. maar als je wilt kun je 'm vantevoren downloaden en via internet kopen. Details daaromtrent zijn nog niet bekend, maar als het goed is, weet je dan zeker dat je 'm op dag 1 kunt spelen. ik vermoed dat via internet kopen wat goedkoper zal zijn omdat je geen doos/cd / handleiding hebt.
Nieuwe Screens: [plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200409/1094406356_0.jpg[/plaatje] [plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200409/1094406356_1.jpg[/plaatje]