1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je nooit weten mischien wordt ie wel beter dan halo 2 of andersom.
    Maar het is je eigen mening en dat respecteer ik.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Velen zaten lang op Doom3 te wachten en vonden hem tegenvallen. Hopen dat dit niet het geval is bij Half-Life 2. Met Halo2 hebben we een flinke shooter voor de boeg, dus is het afwachten hoe deze het gaat doen.

3. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat doom3 is tegengevallen alleen omdat hij al uitgekomen is (ikzelf vond hem niet tegevallen) maar je wachtte er zo lang op en opeens was hij er.

en nog een reden waarvoor mensen hem misschien vonden tegenvallen is dat je een hele snelle computer nodig had om het normaal te spelen

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop iig wel dat Half-Life 2 niet zo donker wordt. Heb het niet zo op extreem donkere spellen, waarin je niks ziet (alsof ze de omgeving simpel in elkaar gezet hebben en niet willen dat je ziet hoe simpel het is gemaakt), zeker als je gaat spelen zonder de zaklamp te gebruiken.

5. Gameforce

Gameforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja ik heb nu nog maar de geforce 4 ti 4200 apg 8x 128mb :mad:

maar ik ben binnenkort van plan om de beste 3d kaart op dat moment te gaan kopen zodat ik lekker al die spelletjes minim. met gemak op high kan spelen overigns ik wacht niet echt op half life 2 maar het ziet er super cool uit _O_

6. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond doom3 wel iritant dat je alleen met de flashlight kon lopen en dan als je een zombie zag dat je dan moest switchen naar een gun maar dan zag je niet wat je schoot (LEKKER UITGEWERKT!).

bij hl1 vond ik die flashlight ook slecht uitgewerkt, gelukkig had je hem niet veel nodig.
    alleen bij alien vs predator 2 vond ik de flashlight/donkerheid goed uitgewerkt ik hoop dat het bij hl2 ook zo is want dan is het ook spannender met die vlammende zombies

7. XeoN

XeoN Guest

F.E.A.R en S.T.A.L.K.E.R worden ook goed.
    Damn waarom allemaal puntjes er tussen?:p

8. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel spellen ken je met puntjes ertussen en hoeveel zonder, kijk maar wat er tussen uit springt

9. XeoN

XeoN Guest

Achja ;)

10. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey mensen kijk is op www.pcgameplay.com, ze hebben de review al komt ie 5 oktober uit! Ze hebben HL2 volledig uitgespeeld, ik kan niet wachten! :D
    *edit*
    het is wel voor de PC, drukte bij zoekmachines naar Halflife 2 thread maar toen kwam ik bij deze, dus het is NIET de XBOX versie, sorry voor het foutje. O-)

Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel kreeg ie?

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je de eerste vage, ongestructureerde zin had gelezen of gewoon de website had bezocht, dan kon je lezen dat dat nummer van het magazine pas op 5 oktober uitkomt.

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal vast wel een voledoende zijn anders stond ie niet op de cofer :p

14. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De zin was idd beetje vaag, was beetje enthousiast.
    Maar ik bedoel dus dat het blad 5 oktober uitkomt met de review.

15. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel vaag alleen.....hopelijk snapt iemand mij

bij pcgameplay.com staat er steeds tussen haakjes achter half-life 2 (full review: volledig uitgespeeld), maar er staat soms ook tussen haakjes (schokkend nieuws).....ben ik de enige die dit heeft gezien of zijn er meerdere...?

16. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Wat is dat gedoe tussen Valve en Vivendi?De game komt toch nog wel uit hoop ik?

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ze zijn er al delen van aan het uploaden via steam dus het zit wel goed!

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ook al is er niet veel nieuws over half-life2 op de xbox en waarschijnlijk denken mensen er niet te veel aan vanwege dat hun hoofd vol zit met kleine MC´s.
    wil ik er op duiden dat in de official xbox magazine staat bij de releases half life 2 ( net boven halo2 ) late 04 en omdat dit een xboxblad is en ze echt geen pc games er tussen zette

is het dus duidelijk dat we half-life2 wel eerder kunnen verwachten dan doom3 op de xbox ( heel mischien natuurlijk) Lets Hope!

alleen vraag ik me wel af met hoeveel cd´s ze zouden komen aangezien dat de pc versie 6 cd´s verreist!

dit wou ik ff netjes melden!

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    K denk dat ome bill nog niet te veel de spotlight op half life 2 wil zetten omdat hij eerst halo 2 goed wil verkopen. HL 2 gaat waarschijnlijk de volgende grote blockbuster shooter worden waar mensen naar uitkijken samen met doom3.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    je kunt ook een LE van HL² op je PC kopen dan staat het spel op een DVD (met extra spul zoals CS:confused:ource)

dus als ie op de xbox komt moet dat ook makkelijk op 1 dvd kunnen

Deel Deze Pagina