1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze dan wel veel vernieuwing erbij doen en een goede multiplayer met counter strik 2 erbij enzo
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Mjah; alle betrouwbare sites zeggen dat Half-Life 2 nog naar de Xbox komt en niet naar de Xbox 2, dus post voortaan zoiets met bron.
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is de bron http://www.gamebiz.com.au/news.php?action=display&id=5333

    Half Life 2, which has been long rumored to be coming to the Xbox, development was switched from Xbox to Xbox 2, with all-new features exclusively for Xbox 2.

    Als je er een beetje goed over nadenkt is het ook logisch dat ie op xbox2 uitkomt en niet op de xbox. Ten eerste zal de xboxversie van hl2 er op grafisch gebied een stuk minder uit zien dan de pc versie en de xbox2 staat natuurlijk te springen om launch titels van het caliber half life2. Lijkt mij de keuze voor Valve snel gemaakt
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    ThnX voor de link, maar het zegt niks, als de grotere sites het nog niet zeggen staat voor mij niks vast.
     
  5. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    het is pas waar als valve het zegt niet waar beiden?
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    De grote sites zouden het van Valve horen en anders zouden ze zeggen dat het een gerucht is :)
    Lijkt me wel logisch _0/
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens een interview op www.halflife2.net waarin 1 van de medewerkers zegt dat de kans klein is dat het op de xbox uitkomt en dat komt niet van een kleine site. Het is alweer een tijdje geleden dus heb geen zin om het op te zoeken, kan jezelf doen op halflife2.net dus. Maar je moet maar geloven wat je wil _0/
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag toch voor de pc gekocht. Kan ik tenminste ook lekker CounterStrike Source spelen. Ownage!
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste pu nummer: pagina 18 bovenaan met als kop: websites als verrader

    ze geven de link naar: www.amazon.com
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    neem die shotgun van 1700 in cs source, in normale cs deed die geen zak in source is die onwijs goed }:]
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net de demo van 750 MB gedownload 8) echt super wreed spel had ik niet verwacht dat dit spel zo vet zou zijn en dat ie het op m'n PC zou goed doen:confused:
     
  12. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik stel voor dat deze tread wordt verplaatst/gemerged naar PC Gaming, want er wordt nu alleen maar over de PC versie gepraat en dit is een Xbox Gaming forum :)

    Darkwing? Volkoren? :)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    kakaboem, ziet er wel vet uit jah.
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is lang geleden dat hier iets gepost is, maar weet iemand al meer van of het uitkomt, op Xbox 1 of 2, en wanneer? Ik heb weer van alles van de PC gezien en ik kan echt niet wachten!!! Iemand?
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens IGN komt ie op de Xbox 2. :{
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft dit spel denk je counterstrike source +for xbox?
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar baseer jij dat op? Dat Half-Life 2 nog in de lijst staat tussen de Xbox games toevallig? Want die lijst houdt IGN niet echt goed bij is me opgevallen (release data bijvoorbeeld). Ik hoop wel op een Xbox release van dit spel, maar ga er niet van uit. Misschien ooit op de Xbox 2...
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden het bij zo'n Xbox vooruitzicht van dit jaar, daarin hebben ze het ook over Half-Life 2 en de Xbox 2, maar ze hebben geen feiten e.d., het is alleen wat zij denken.
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik daar over moet denken. De Xbox 2 verschijnt op zijn vroegst eind 2005, dus Half-Life 2 zal dan waarschijnlijk pas in 2006 verschijnen. Tegen die tijd is de game alweer 2 jaar oud op de PC en dus voor veel gamers niet meer de moeite waard, omdat er al betere spellen zijn verschenen (hopelijk!?). Maar goed, we zullen zien.
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, en ze baseren het eigenlijk ook alleen maar op het uitstelsyndroom van HL 2 voor de Pc, en daarmee denken ze dus dat het ook gebeurt met de Xbox versie en zelfs zo ver dat het pas voor de Xbox 2 komt.
    Het zou natuurlijk kunnen, maar dat zien we dan nog wel. :D
     

Deel Deze Pagina