1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat had ik zelfs liever gezien, aangezien het toch niet al te lang meer duurt voordat xbox2 uit komt. het zou ook erg veel gamers overhalen gelijk al om een xbox2 te kopen denk ik. en het zal er een stuk mooier uitzien natuurlijk.
     
  3. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    maarh t is ook wel goed dat ie op de xbox uitkomt beter vroeg dan nooit he!
     
  4. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    half life 2 is gewoon te verouderd om op de next gen t erunnen. Niet dat het niet kan, maar vershcil tussen de next gen games en half life 2 zal behooorlijk zijn.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagie
    kan iemand mij vertellen wie die G-man eigelnlijk is.
    k heb t eerste deel nooit gespeeld *schaamt zich* dus begrijp ik niet wat die vent nou doet en of ie nu slecht is of niet?
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @party crusher,

    beetje moeilijk uit te leggen aangezien het verhaal van half life best moeilijk is :D anyways als je het spel start dan kom je die man al tegen (hij praat met verschillende doktoren) wanneer de ramp is gebeurd waarbij jij de poort opent naar de andere wereld en de aliens komen is de ramp compleet en steeds op de meest rare momenten kom je de zogenaamde g-man tegen (herkenbaar aan zijn blauwe pak en zwart koffertje) hij komt op de meest rare plekken en het lijkt wel alsof hij jou constant in de gaten houdt (wat eigenlijk ook zo is) wanneer de game is afgelopen dan offert de g-man jou aan om voor hem te komen werken, als je weigert dan stuurt jou terug naar xen (de alien wereld) waar je vermoord wordt door aliens :p als je meegaat met zijn deal dan vriest hij jou in om je in verschillende conflicten in te zetten (dat gebeurt dus in half life 2) niemand weet echt precies wie of wat de g-man is (het schijnt wel beter uitgelegd te worden in deel 2 maar die heb ik nog niet gespeeld) sommige zeggen dat hij jou is maar dan in de toekomst. Andere zeggen weer dat hij een afgezant is van de aliens.

    overigens heb ik hier een site waar verschillende links staan naar scans van het OXM magazine ik weet niet of ze hier al eens gepost zijn maar OXM heeft de preview versie van hl2 al gespeelt op de xbox check de scans hier

    http://www.ownage.nl/readnews.asp?f_shm=101387
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las net op inside gamer dat half-life 2 helemaal geen multiplayer zal bevatten :mad:, juist daarom zou ik hem wel voor de xbox willen, maar nu ga ik hem dan denk ik als nog voor de pc aanschaffen...
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    De multiplayer van Half Life 2 is niet zoveel soeps hoor alleen wat simpele deathmatch veders niks.
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Deathmatch is beter als helemaal geen multiplayer.
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat deathmatch stelt niks voor.
     
  11. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    hahaha nou dan hebben jullie de deathmatch zeker niet gezien het is niet uitgebreid geen ctf enz maarh de deathmatch is echt cool ,met stoelen en kasten naar alkaar gooien door middel van de gravity gub ,auto's en badkuipen die overal rondsuizen :p
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het vaak genoeg gespeelt heb het zelf dus.
     
  13. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    bij xbox versie is er niet eens een multiplqyer... las ik op gammo.nl
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwes dr zijn al mods voor verschillende game types voor Half Life 2 deathatch.
    zo heb je een spel waarbij je met de gravitygun een bal moet vinden in de vijandelijke basis en die naar jou basis brengen.
    ook is dr een mode waarbij je alleen de revolver heb en de gravity gun en dan moet je de bal in een soort gat schieten met je G.gun
     
  15. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens Gamer.nl zal de Xbox-versie van HL2 te zien zijn op de E3 en rond augustus in de winkels liggen.
     
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen een beetje jammer dat het geen live heeft (toch)
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je op www.gametrailers.com kijkt zie je een rare trailer van 'lost coast'. Is dit een nieuw level ofzo? Ik herinner me het namelijk niet van de singleplayer...

    edit: op www.halflife2.filefront.com staat: Showing off high-res footage of Valve's new High-Dynamic Range rendering, take a trip into the Lost Coast with this high quality video with over a minute of gameplay footage. Simply amazing.

    Bij de reacties staat ook: Man half life 3 is gonna be great
    en: before when i first saw hl2, and i said wow how can it get better than that! then i see this........WOW yea hl3 will be the.....THE greatest game ever.


    Is dit nou een half life 3 trailer of is dat High-Dynamic Range rendering waardoor het spel nóg mooier wordt??
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is een level van HL² dat je binnekort kan downloaden via Steam of bij de add-on zit (pc versie). De add-on en die level ondersteunen HDR wat zeer zwaar is, maar ook mooi en dus alleen speelbaar is op high-end systemen. Hopelijk kan je kiezen om HDR aan/uit te zetten.
     
  20. Dolfhin

    Dolfhin Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes die ik tot nu aantoe heb gezien laten zeker zien dat de Xbox Half-Life 2 aankan, uiteraard dan wel zonder HDTV (:mad:) en of er splitscreen in komt lijkt me ook nog niet echt zeker maar de singelplayer word prachtig ook al is daar maar half zo goed als op de PC.

    Half-Life 2 gaat me heel wat uren van mijn leven kosten, dat is zeker :D
     

Deel Deze Pagina