1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Wilt 1 van de modjes (mits er genoeg animo voor is) misschien deze topic centraal of sticky maken? Lijkt me nl. handig, een Centrale Half-life 2 topic....... Iemand?
     
  2. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar indien je hem op xbox koopt moet je al die zalige "vernieuwde" mods missen ;)
    (counter strike, day of defeat, ...)
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    jah, maar Counter Strike komt ook al op de Xbox (VERNIEUWD!!!) dusssssss
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die Counter-Strike zal niet de graphics hebben van HL2. En de pc versie zal altijd plezanter zijn dan de Xbox versie (headshot :9).
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  5. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Op gamers.nl stond dat hl2 misscjhien ook op de ps3 en de gamecube 2 uitkomt...

    Das toekomst zullen we maar zeggen:) kunnen wij eerst genieten
     
  6. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten nog wachten tot 2004 voordat ie op de XBOX komt. Dat kan ik echt niet aan.
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Jah, headshots maken, Btje campen 8) dat zal nu allemaal verleden tijd worden. Misschien is autoaim een optie????
     
  8. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan kan ie net zo goed ook maar meteen op de Xbox 2 uitkomen niet? Het zijn eigenlijk gewoon allemaal speculaties... :)
     
  9. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0

    precies, daarom koop ik hem voor de pc
    8)
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat veel Xbox gamers de game voor de PC kopen. Alleen al omdat ie eerder uitkomt, maar daaarnaast ook voor de vele mods die HL1 zo polulair maakte en misschien voor de creatieve mensen zelfs de SDK die zo geweldig is! En als HL2 nog op de GC2 en PS3 moeten komen.. het lijkt me dat de meeste mensen de game al lang en breed hebben gespeeld :eek:
     
  11. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Lolz, volgensmij zijn mensen langer bezig met Half-Life 2 te poorten dan het maken van het spel zelf!
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop em op de PC alleen maar voor CS 2 , en ik speel em op de XBox misgien, maar vond aan deel 1 niet veel aan :|
     
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    niet veel aan?!? damn das jammer want het was echt een vette game.
    Mijn absolute favo gewoon ook na het spelen van Halo deze game was gewoon zo vet kwa sfeer e.d. damn ik denk er nog met heimwee aan terug.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Auto-aim haalt (een beetje) de charmes weg van een headshot. Btw, de Xbox versie heeft automatisch auto-aim (dacht ik).
     
  15. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop em alleen op de XBOX, want mij pc kan het qua systeemeisen niet aan.
     
  16. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Like I said, VERNIEUWDE cs. (op hl2 engine)

    Die da op xbox komt is een iets nieuwere versie van de oude cs. :p

    (so kiss hl2 engine goodby :cool: )
     
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
  18. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoeft niet hoor... Ik heb zelf bijvoorbeeld nog nooit counter strike op de PC gespeeld, en dat spel is er toch al een hele tijd. Ik ga het spel waarschijnlijk wel halen voor de Xbox, ben benieuwd.

    Wat betreft HL2, ik heb het filmpje op de PC gezien en het ziet er dus echt wel heel erg vet uit. Die engine is tot heel veel dingen in staat! :9 Geruchten (volgens mij namelijk nog steeds niet zeker) gaan idd ook dat hij op Xbox uit gaat komen. In dat geval ben ik in ieder geval weer 60 euro armer... :)
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    mensen ik heb die plaatjes eindelijk aan de praat gekregen!! Ik was steeds het http:// vergeten, lol :confused:

    ontopic: @BFalcon: geen 60 euro, maar misschien zelfs 69,90 euro!! :confused:
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb trouwens opgezochty dat het spel 12 chapters heeft en MINIMAAL 40 uur nodig heeft om het uit te spelen.... WoW!
     

Deel Deze Pagina