Heeft niet zo veel met de Xbox te maken, maar toen ik Halflife 2 aan mijn collectie wou toevoegen op ign.com, stond er in het lijstje dat ie ook op de PS3 komt, maar niet op de Xbox 2
Gaaf interview op ign met project lead van HL2 op xbox. Met ingame beelden. Die gasten zijn al 2,5 jaar bezig met HL2 voor xbox. http://media.xbox.ign.com/media/552/552580/vids_1.html
Half Life 2: Lost Coast is nu beschikbaar om te downloaden. Als Half Life 2 eigenaar mag je dit niet missen, het is helemaal gratis. Minimum system requirements: CPU: 2,2 Ghz RAM: 1 GB Video card: DirectX 9 compatible
op de site van FRS staat ''17-11-2005'', 17 november dus... ik koop hem metteen met me V.I.G. pas edit// zie net dat er op de site van gamespot.com staat dat HL² op 15 nov. komt, dus komt die bij ons misschien 2 daagjes later...
en terecht ook, maar deze game blijft na 2 keer uitspelen niet zo heel erg interessant meer dus of jullie deze moeten aanschaffen, I donno... als je een leuke goeie Single player FPS zoeken, niet twijfelen maar als je toch liever iets zoekt voor lange termijn, maybe moet je dan toch voor iets anders gaan met wat meer inhoud (niet dat HL2 kort is ofzo, het is gewoon 'eindig', dus op gegeven moment ben je er gewoon mee klaar)
gister ff dit spel op de xbox gespeeld, geen supergraphics maar het ligt bij hl2 meer bij de gameplay
ach man....zie het zo....HALO is underdog der shooters-F.E.A.R iz da Prince _ Half Life 2 iz da KinG of all SHOOTERZ !!
Ik heb_Gamekings gesien en ne3m klakkeloos Hun_Mening Over!! Voor de mensen die hem al hebben: hoe lang duurt ie? Langer dan 15 = halen.
Ik vind de graphics redelijk goed, al zijn die van Far Cry Instincts wat beter. Heb HL2 nu een uurtje of 2 gespeeld en ik moet zeggen dat de gameplay heel goed is (heb HL2 nooit op de pc gespeeld). Zo maar wwer fijn verder spelen @Victor: Heb nu de eerste echte chapter uitgespeeld en dat heeft me ongeveer 1 1/2 uur gekost. Er zijn nu nog 13 chapters te gaan
De game is echt heel vet. Ik heb 'm nu ook. Ik zit wel eens vast want ik weet niet altijd waar ik heen moet.
ik ben nu met chapter 12 bezig en ben zo'n 8 a 9 uur aan het gamen wat een super game ik had hem niet zo goed verwacht voor de xbox wat mij betreft de xbox shooter van het jaar