1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    wat trouwens wel minder is is dat halflife2 op de 360 minder lijkt te draaien dan op de originele xbox.
    Ben ik de enige die dit merkt of zijn er al meerdere mensen die dit opgemerkt hebben ???
    Ik denk dat die emulator niet helemaal fris is !!
     
  2. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook net uitgespeeld en zo moeten spellen gewoon zijn. ik voelde me gewoon heel klein toen je in die sacrograaf achtige gevangen ding zat en door heel de citadel aan een lijnbaan werd meegesjouwd
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, het is een leuk spel, technish erg goed inelkaar maar om nou te zeggen super duper geweldig? nee niet echt, allemaal leuk en aardig, maar ik ben blij dat ik hem heb gehuurd, langer dan een weekend had ik em iig niet nodig.

    Conclusie: Overhyped

    Als ze nou gewoon een sandbox optie hadden ingebouwd was het een stuk leuker geweest, nu hbe ik helemaal niet het gevoel om het nog een keer te spelen, zelfs niet om die zombie in het blauwe pakje te zoeken...
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  4. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    maar welk single player fps had wat dit had?
     
  5. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon zonder van dit spel dat ze voor xbox live geen Counter Strike Source in hebben gedaan zoals op de PC dan had zoveel meer waarde gehad. Vind zelf CSS intressanter dan HL2 zelf.
     
  6. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    is net als Counter Strike dat dat inprincipe een eigen spel is, alhoewel zou ik half life 2 deathmatch er wel graag in hebben gezien
     
  7. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook. De framerate is erg slecht. Daarnaast is er een bepaalde punt (als je met die boot racet) dat je altijd door de grond heen zakt. Het spel is dus niet uit te spelen op de Xbox360.
     
  8. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke snap wat je bedoel maar de pc versie heeft em wel erbij zitten gewoon dus was wel een hele mooie extra geweest lijkt mij.
     
  9. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zeer enthousiast over dit spel. Het echt heel goed uitgwerkt dat je met sommige puzzels de physics ook echt moet gebruiken om verder te komen. Ook vind ik het leuk dat je een beetje na moet denken over wat je moet doen om verder te komen i.p.v. bijvoorbeeld Halo. Ook is er wel veel te doen geweest over dat de framerate soms niet echt goed is. Ik heb hier (nog) geen last. Kortom :top spel!!
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook..ik vind het een topgame met dolby setje erbij is de sfeer en immersie erg vet. Ik ben nu bij " Entaglement".

    Geluid is top, graphics zijn mooi ,verhaal is kickass, character animatie en voiceacting is goed..wat wil je nog meer? Ok live zit er niet maar daarvoor kocht ik de game ook niet..gewoon voor een goed verhaal.

    Toen ik em kocht had ik in mn achterhoofd dat de game a;s ervaring tussen games zoals Deus ex2 en Halo 2 zou zitten. Niet slecht gegokt , toch?
     
  11. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet man ik zou ook wel een leuk dolby setje willen hebben:mad: maar weet iemand of er een manier is om een gewoon simpel pc setje aan te sluiten?? Ik heb wel die dolby thread gezien maar die is zo groot:confused:
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ff naar de startpost kijken van die thread, het is niet zo ingewikkeld. Maar je moet wel kijken of je setje wel geschikt is voor de Xbox. Vaak niet namelijk...
     
  13. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok thanks!
     
  14. Baz

    Baz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    yo 1 van de wapens klopt niet;)
     
  15. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ken iemand mij dit even uitleggen. In my games van het steam menu staat Lost Coast. Hoe kan dit want ik heb hem nog niet gekocht?

    Wel dat ik dit freed vind wou namelijk heel graag hebben :D

    Edit oeps sorry moest de PC thread hebben.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat gaat er mis dan?
     
  17. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je het ook een beetje onderbouwen? aangezien je 1 van de weinigen bent die dit vindt. Ik wilde het juist nog een keer spelen om het verhaal nog beter te begrijpen. (lees bijv. al die posters in het lab van die zwarte prof.)

    Over 2 maanden komt de eerste uitbreiding voor hl2 uit op de pc (komen er in totaal een heleboel uit) Kan niet wachten. Weet niet of die ooit ook nog een keer voor de xbox360 komen. En voor de mensen die hl2 goed vinden. Probeer hl1 eens. Dat vind ik nog steeds het beste spel wat er is.
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  19. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens rond september waarschijnlijk
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    de blackbox is toch gescrapt? nu kan je alleen maar de orange box kopen,

    dus what als je hl2 en ep1 al op de pc heb?

    op hun site staat dat ie oktober uitkomt
    www.steampowered.com
     

Deel Deze Pagina