1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er geen link naar de fillumpies?

    Bij deze: fileplanet link
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep da's het jammere eraan. Ze zouden betere een muis & toetsenbord voor xbox maken. Een mooi zwart toetsenbord & een zwarte muis met die groene x op :) Zou wel goed gaan om te csen! Met die controller kan je nu eenmaal nooit zo goed mikken als met een muis...
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Geen muis en toetsenbord op Xbox [​IMG]. Anders krijg je weeral anti-xbox'ers die zeggen dat de Xbox een pc is. Gewoon CS'sen op de PC.
     
  4. Dolby

    Dolby XBOX Live Enabled

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Half Life is altijd een van de beste game geweest,
    Ik heb het altijd gespeeld op de PC, heb sinds kort een XBOX erbij gekocht,
    :9 :9 :9

    Maar een ding weet ik zeker Half life 2 speel ik echt wel op mijn PC. Ik kijk daarna wel of ik hem op de XBOX koop, als er Live
    support op zit.
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgensmij zit er wel Live support op hoor.....
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar kan je nog niets van weten want volgens mij is daar nog niks over bevestigd vanuit een officiele bron...
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Half Life 2 Live support :confused:. Ik denk van niet, omdat er op de Xbox al Counter Strike is en omdat de Xbox'ers zich misschien eu... genaaid voelen omdat er op de pc (versie/ kort erna) CS2 bijzit.
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hem echt voor de Xbox kopen m'n pc kan dat niet aan.
    Op deze game kan ik echt niet wachten.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je zult toch nog moeten wachten tot 2004 (denk ik).
     
  10. Veggie

    Veggie Guest

    Ik twijfel tussen de PC versie en die van de Xbox ...
    K denk toch de PC versie, omdat k online wil ...

    Dan haal ik CS wel op de Xdoos ...
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou voor pc gaan, ook al kan je hem niet in volle glorie draaien. Je hebt dan nog altijd een betere ervaring dan door het op de Xbox te spelen imo.
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah ik weet dat ik nog en tijd moet wachten:mad:
    Maar tussen die tijd komen er nog genoeg coole Xbox titles uit de volgende word in iedergeval Star Wars KOTOR Yeah:9


    Maaar Half Life II word een meester_O_
     
  13. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Half life twee is gewoon weer zon mooi spel en om het beste eruit te halen moet je gewoon het spel op de Xbox kopen
    XBOX rules
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ehm... Grafisch zal het spel wel mooier gaan worden op de pc hoor! Dat wil niet zeggen dat het spel op de Xbox er niet uit zal zien, waarschijnlijk het tegendeel zelfs...

    Trouwens die opmerkingen van om half life 2 helemaal goed te ervaren moet je hem wel op de pc spelen vind ik*naar mijn mening* niet juist. Ik vind shooters op de Xbox echt heel goed spelen. En dat niet alleen maar ik zit liever onderuitgezakt op de bank met een Xbox controller en het licht uit en geluid keihard, dan dat ik achter de pc zit... Toch een iets anders sfeertje...
     
  15. wouzy

    wouzy born to game..

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    MOET.........SPELEN.............HALF..............LIFE............2........

    (wel eerst nieuwe pc kopen :p)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Grafisch zal de game niet slecht worden denk ik, maar ik ben er niet zeker van (voorgevoel) dat het een Xbox topper gaat worden.
     
  17. shumi

    shumi Guest

    Komt hij nou op de xbox of niet? Heeft iemand voor mij een goede officiele bron van de maker of van Microsoft dat hij uit gaat komen want ik weet het ff niet meer. Please, geef mij een bron.
     
  18. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je geen bron geven maar volgens mij komt hij uit op de PC en de xbox]
    maar zeker weten doe ik het ook niet.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb een interview op de tv gezien (in de E3 tijd) en daar vroegen ze of HL2 op een console uitkomt en de HL2-dude zie dat ie op de Xbox uitkomt (en dan nog het normale gezaag waarom).
     
  20. shumi

    shumi Guest

    Duidelijkheid console versie Half Life 2

    Half-Life 2 werd afgelopen E3 getoond aan een verbijsterd publiek. Een vervolg op een van de beste first-person shooters werd uit het niets naar voren gehaald door ontwikkelaar Valve. Onduidelijkheid bestond er echter over eventuele console versies die zouden gaan verschijnen naast een PC exemplaar.

    Computer en videogames informeerde bij Doug Lombardi en vroeg naar de stand van zaken rond de klassieker in wording. Zou het gerucht dat eerder deze maand werd verspreid, een Xbox versie van het spel, worden bevestigd? En hoe zat het met de versies voor concurrenten Playstation 2 en GameCube?

    At this point, there are no plans to publish a version for either Sony or Nintendo's current systems.

    Lombardi mocht echter wel bevestigen dat Half-Life 2 weldegelijk voor Microsoft's Xbox zal gaan verschijnen.

    Tom C and VG informeerde of een eventuele conversie naar next-gen consoles van Nintendo en Sony er in zat, antwoordde hij:
    Valve is obviously interested in hearing more about their next-generation plans and discucc the possibilities of doing something with them.

    De mogelijkheid dat Valve andere titels voor Sony's en Nintendo's next-gen consoles gaat ontwerpen is zeker een van de mogelijkheden die de ontwikkelaar in ogenschouw zal nemen.

    Tot die tijd komt heeft Microsoft het exclusieve console-recht van Half-Life 2, al zal het spel allereerste verschijnen voor PC. Microsoft heeft echter weinig recht tot klagen en zal zeer tevreden achter overleunen met deze game in de gelederen.

    Half-Life 2 wordt in 2003 gelanceerd op de PC, terwijl Xbox bezitters nog zeker tot 2004 zullen moeten wachten.




    Dit stond op de bart smit site als nieuws van vandaag. Hij komt dus cker weten naar de xbox. Wel dope!
     

Deel Deze Pagina