1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    cool echt heel cool.
     
  2. shumi

    shumi Guest

    Ja vind ik ook, eindelijk weten we dat hij cker komt
     
  3. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    K dan!!! Weer een TOPPER er bij!!
     
  4. vassilli

    vassilli Guest

    Zeker. Ik heb paar filmpjes gezien. Onder andere eentje op de DVD van de PU. W0000t dit zag er heerlijk uit. Echt een nieuwe revolutie_O_
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb de hele e3 presentatie (700 mb filmpje) en die is echt zooo vet ,moet je echt eens downloaden. weet helaad geen download link
     
  6. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu de codes enz gejat zijn gaan ze de boel nu niet eerst veranderen zodat het minder snel gecrackt word oftewel blijft de de uitkomst datum het zelfde
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    hij wordt hoogstwaarschijnlijk met een half jaar uitgesteld , nu de source code is gejat.
    Wel lache dat die code is gejat, nu worden bijna alle toekomstige games op half life 2 kwaliteit gemaakt, en iedereen zegt dan:"Onze sourcecode is NIET van half-life 2 maar van ons zelf".


    Whahahaha losers van valve, hahaha ze zeiden dat een devoleper er waarschijnlijk achter zit, nu zat ik net te bladeren op het web en zag ik plots een nieuwe game.
    Davilex half leib 2, eze gAME wordt volgens mij echt vet, goed verhaal, goed geluid, het davilex team zit erachter dus dat kan gewoon niet mis gaan en dan natuurlijk, DE HALF LIFE 2 angina whaha(echt neits te doen)
     
  8. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel bummer voor ons xboxers, op zich maakt het ons niet uit of we met een nieuwe code krijgen of die oude, ik bedoel wij zullen niet gauw last krijgen van die cheatorz... Maar goed tis meepeddelen met de pc-versie he.
     
  9. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het helemaal niet lachen omdat een paar gasten het zo nodig vonden om dat te doen moeten wij nu langer wachten
     
  10. shumi

    shumi Guest

    wtf is er dan met een of andere code? Komt de pc versie nou later? dan komt de xbox versie zeker pas heel laat.
     
  11. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol waar heb jij geleefd... De source-code (een groot deel van de programmeertaal) van half life is gekopieerd door een hacker, dus nu heeft iedereen met een beetje c++ verstand de mogelijkheid om cheats te maken voordat et spel uit is. Voor de pc-ers een bummer omdat dat online veel problemen en irritaties gaat veroorzaken. En voor ons ook een bummer omdat de pc versie weer uit word gesteld.

    Even kort samengevat.
     
  12. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en al;s ze hem nu zouden uit laten komen zouden ze een megga patch er over klappen
     
  13. shumi

    shumi Guest

    dus volgens jullie gaat de pc versie van half-life 2 online? Gaat de xbox versie dan ook online? En wanneer komt die in 2004 of is nog nix bekend?
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    nog niets bekend
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    De game was al uitgesteld. En word volgens mij niet extra uitgesteld door deze actie...
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dam dat is kut.
     
  17. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is zeker mooi shit maar ja wat doe je er aan
     
  18. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
  19. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar denk eraan: Dat doen ze niet om je te pesten (echt niet!).
    Dit doen ze omdat ze bugs uit de spellen willen halen of nog ff de laatste dingen aanpassen. Uiteindelijk is het de consument die baat heeft bij de vertraging ;)
     

Deel Deze Pagina