1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. ThaXboxer

    ThaXboxer newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik opzich niet eens heel erg. Ik heb liever dat de laatste bugs eruit gehaald worden enzo en dat ze hem echt afmaken. En dat er geen laatste stukken 'afgerafeldheid' inzit.
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als we onze grote vriend "anonymous leaker" mogen geloven was de E3 demo alles wat Valve klaar had. Dus als het waar is dan hebben ze nog wel wat meer te doen dan bugs eruit halen, maar daarom hebben ze nog tot April. Het lijkt me sterk dat hij dan uitkomt, hij zal op z'n minst nog een keer worden verzet.

    Als hij daadwerkelijk in April uitkomt wat gebeurd er dan met Halo 2? Counter Strike werd namelijk ook verzet door de release van RainbowSix 3, het zou het spel namelijk overschaduwen. Ten minste, dat werd voorspelt.
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat Halo 2 eerder uitkomt, er is nl. veeeeeel meer vraag naar die game! Of Half-Life 2 moet zo goed zijn dat 'ie tegelijk met Halo 2 uitkomt! Wat (bijna) zeker is, is dat de PC versie wél dit jaar (december) uitkomt, hoewel ik dit persoonlijk zwaar betwijfel, maar we zullen zien ;)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeker een zomerslaap gedaan?

    Dit topic gaat toch over de Xbox versie, waarom heb ik dan het gevoel dat we hier over de pc versie bezig zijn? Of voel ik verkeerd?

    EDIT: Ik denk dat de Xbox versie niet voor juni 2004 gaat verschijnen, ik denk zelfs eind 2004 (december).
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2003
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is wel errug extreem, maar het is mogelijk.......
    Bytheway we hebben het ook over de Xbox versie, ik had het ff over de PC versie, omdat het (volgens jou dan) een jaar zou duren om te poorten naar de Xbox :confused:. Ze moeten ze gewoon tegelijk maken!
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk niet dat ze nu aan de Xbox versie denken, ze zijn volgens mij nu volledig geconcentreerd op de pc versie om die zo snel mogelijk in de winkel te krijgen.
     
  7. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Straks word het zo dat Half life 2 wat een uber spel zou worden helemaal flopt omdat het "verouderd" is, ik weet het klinkt raar maar het kan het is al eerder gebeurt en dat alleen om dat een paar lui het nodig vonden om ff wat leuks te doen.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Half Life 2 is zo groot dat het platform niet uitmaakt, denk ik. Vooral ook omdat HL2 te spelen is op de langzamere PC's.

    Maar, dan bedoel ik dus de PC versie. De Xbox versie komt misschien ergens 2004, gok ik. Het lijkt me sterk dat ze tegelijk uitkomen.
     
  9. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    laat me niet lachen.... ffs man we hebbe nhet hier wel over HALF LIFE 2 he ,halo 2 is ook goed maar komaan....

    ...

    meer vraag naar halo2 dan naar half life 2 :p grapjas
     
  10. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    let op mijn woorden, Halo 2 gaat beter verkopen dan Half Life 2. Ik weet het zeker!
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Op de xbox misschien maar Halflife 2 gaat niet verouderd op de markt komen.
    Kijk maar hoe superieur de graphics zijn t.o.v. andere shooters.
    Of het moet een Daikatana tafereel worden en dat lijkt me sterk.
     
  12. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    de kans is er gewoon maar het lijkt mij ook sterk maar toch
     
  13. GOD

    GOD Guest

    wie weet eigelijk zeker of er een XBOX versie komt. :confused: :confused: :confused:
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie hier.
     
  15. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja er komt een Xbox versie maar waneer ????????????
    is nog niet bekend
     
  16. GOD

    GOD Guest

    dat is niet microsoft die dat zegt dat er een XBOX versie komt.
    :{ :{ :{ :{
     
  17. edding3000

    edding3000 Guest

    dat is niet microsoft die de game developt :{
    Valve maakt deze game en als die hem op de xbox willen uitbrengen mag dat natuurlijk.
    Maar ik neem aan dat je wist dat niet alleen microsoft games maakt voor de xbox.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmmm, waarom zou MS dat zeggen als HL2 niet uitgegeven wordt door MS.
    Het wordt wel door gezegd door Doug Lombardi een belangrijke man van Valve of Vivendi.

    Btw, de game wordt ontwikkeld door Valve en uitgegeven door Vivendi (op de pc toch).
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  19. GOD

    GOD Guest

    nartuurlijk wil ik wel dat er een XBOX versie komt.:cool:
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoop dat je geen geld erom wed, want dat verlies je gegarandeerd. Tenzij je alleen Xbox als platform meeteld, maar Half Life 2 zal op de PC verkopen als een trein.
     

Deel Deze Pagina