1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

1. GOD

GOD Guest

maar XBOX is van MS

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja en dan, MS maakt niet iedere game bekend die voor de Xbox in ontwikkeling is. Dat doen de publishers, in het geval van HL2 is dat Vivendi, maar de meeste Xbox top titels (in hype zeker) worden door MS uitgegeven.

3. GOD

GOD Guest

dus hun zouden het tog op hun site moeten zetten

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    HL2 is voor de Xbox (zover ik weet) nog niet officieel aangekondigd, maar het zo goed als zeker (ca. 90%) dat ie ook voor de Xbox komt.

5. GOD

GOD Guest

maar het is niet zeker:'-(

6. GOD

GOD Guest

en trouwens de XBOX heeft een te klijne videokaart :mad:

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Er is een zéééér kleine kans die ie niet komt, maar vermits het door Doug Lombardi is bevestigd dat er aan een Xbox wordt gewerkt zal de game wel voor de Xbox uitkomen (tenzij er iets ernstig misloopt).

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    :confused:
    De PS2 heeft een nog slechter VGU/A en heb jij al Gran Turismo 3 graphics in een pc-race game gezien? Ik denk het niet.

Het enigste dat misschien een 'groot' probleem zal zijn, is het beperkt intern geheugen, maar dat zal dan weer opgelost worden door levels in meerdere stukken te delen. I.v.m. die videokaart: de graphics zullen iets minder zijn dan op de pc, maar waarschijnlijk nog altijd voor te kwijlen.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    GOD, zou je alsjeblieft op willen houden met deze stroom aan niet bijster nuttige posts? Man, je spamt de hele thread vol met loze opmerkingen en domme vragen, dit is echt zwaar irritant. Post a.u.b. nuttig, of post niet.

10. GOD

GOD Guest

val je egt iedereen laastig

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    DWD valt niemand lastig, hij geeft gewoon raad.

Btw, Schrijf correct nederlands a.u.b.(ahum, liefst zo correct mogelijk).

12. GOD

GOD Guest

ik ben dislekties

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ach zo, maar zover ik weet hebben mensen met dislec(k?)tie geen problemen met de juiste (werk)woorden te gebruiken.

Wat zijn we hard off-topic aan het gaan, voor dat tegen te gaan ga ik screens poste van de pc versie. De Xbox zal er weliswaar iets minder goed uit zien.

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  14. GOD

GOD Guest

mijn meening hor maar HALO 2 ziet er beter uit.

maar als ik de filempjes bekijk dan is het wel weer een stuk moojer net gelijk aan HALO 2.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik me eigenlijk afvroeg bij HL2 is of de game niet teveel gaat draaien rond de "gimmicks". Je hoort en ziet een heleboel over het feit dat je de vijanden op de meest spectaculaire manieren kunt afmaken. Mensen die een preview op tv of een trailer hebben gezien weten wel waar ik het over heb. Je staat bijv. ineens tegenover een groep vijanden, je ziet boven op een gebouw zo'n enorme waterton (als ik het me goed herinner tenminste:)), je schiet op de ton en deze valt op een spectaculaire manier op de vijanden. En zo zijn er nog meer voorbeelden. Ik had een beetje het idee dat je in feite van dit soort actie naar de volgende gaat en weer naar de volgende enz. Als dat het geval is dan neemt de replay waarde wel behoorlijk af aangezien je het na de eerste keer allemaal wel gezien hebt. Ik neem aan dat je deze acties ook compleet zou kunnen overslaan, maar is de AI van de tegenstanders wel goed genoeg om dit dan te compenseren vraag ik me dan af. Nouja we zullen het wel zien.

16. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van mening dat je Halo 2 en Half Life2 niet kan vergelijken aangezien het een heeel ander spel is in halo kan je niet nmet de omgeving werken bij Half Life 2 wel ik vindt ze beiden goed, maar er is altijd een maar bij halo heb ik zoiets die is net ff wat verser in het geheugen n Half Life is net weer ff 5 jaar geleden

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Halo 2 krijgt ook interactieve omgevingen... Maar je hebt gelijk, H2 en HL2 zijn niet met elkaar te vergelijken...de sfeer van Halo (2)is heel anders dan die in Half life (2)...

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is eigenlijk het "paradepaardje" van HL2, de interactive omgeving. Maar misschien dat er verschillende manieren zijn om vijanden te doden (buiten bv. container+balk of gewoon neerknallen).

Time will tell.

19. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet Dat Halo 2 ook een interactieve omgeving kreeg maar inderdaad dan nog ben ik van mening niet te vergelijken

20. shumi

shumi Guest

Komt ie nou of niet? Want iedereen zegt wat anders. Kan een xbw gassie niet ff een mail sturen naar zo'n gast van de maker van hl2? Dan kunnen ze gewoon vragen of ie nou komt en wannneer.

Deel Deze Pagina