Ze mogen dat niet zeggen, 'k weet ook niet waarom maar het is gewoon afwachten. Halflife 2 PC versie zou eind december 2003, begin 2004 in de winkels liggen en de Xbox versie in april. Dat is alles wat bekend is. Dit is trouwens de 99999e die zo'n reactie plaatst, lees eerst te tread door voordat je iets post!
Ehm, ik denk eerder dat hij April 2004 komt. December/Januari lijkt me nogal optimistisch. De interactieve omgeving van HL2 word volgens mij een stuker interactiever dan die van H2 btw.
De Xbox versie voor de PC versie . Volgens mij wordt iedere man nu gebruikt om de pc versie tegen begin 2004 af te krijgen.
Nee, de Xbox versie (lang) na de PC versie. Ik heb het HL2 nieuws de laatste tijd niet gevolgd, is er bekend gemaakt dat ze hem in die periode gaan uitbrengen. En ik heb nog niks gehoord over een Xbox versie.. :{ *verward
Halflife 2 wordt volgens mij echt een gigantische topper er zit ook meer dan genoeg humor in de game hehehehe..... kwa wapens zit het ook wel redelijk goed, alleen dat wapen waar in de allereerste post staat dat je daarmee voorwerpen kan verplaatsen doet net ff iets anders. het heet iets van zero point gravity generator en je kan er alleen objecten mee wegschieten en kleine dingetjes vlakbij vastpakken. er is ook een physgun waar een blauwe straal uitkomt waarmee je alles erg leuk kan verplaatsen en dingen mee kan vastlassen kan je erg leuke dingen mee maken. ook zitten er voertuigen in het spel. iig een buggy en een boot. maar je zal ook een hijskraan kunnen besturen. die combine soldiers zijn trouwens hybrids. hmmmm wat kan ik nog meer zeggen.... erhm gewoon kopen als ie er is en vraag maar niet hoe ik dit allemaal weet
ja, dat is nou net de grote reden dat hij gigantisch is uitgesteld, door een paar nerds die geen leven hebben en daarom maar een beetje zielig gingen hacken, Jan van de PU dacht trouwens dat er een complot achter zit, hij zegt dat ze die code expres hebben laten lekken zodat valve meer tijd heeft om de game helemaal af te maken, maar dat lijkt me een beetje sterk
De code is uitgelekt, dat is zeker. Maar of hij echt 'gejat' is? Als ze hem express hebben lekken, dan hadden ze een reden om de game uit te stellen zonder te hoeven te zeggen dat de game nog niet af is.
ach die hele HL2 Hype was vet, maar nu hij pas ergens in april uitkomt is het al bijna niks nieuws meer dat HL2 want er komen genoeg spelen die net zo mooi uit zien en de zelfde scripts hebben als HL2 let maar op : Max payne2, Medal Of Honor Pacific Assault, Splintercell Pandora Tommorow, Doom 3, Farcry Zo kan ik nog wel even doorgaan.
De beta is uitgelekt ja maar is dat een reden om een game een half jaar later uit te brengen?? Lijkt me niet toch. De game was gewoon nog lang niet klaar en ze gebruiken dit gewoon als excuus. Ik vond het eerst ook erg triest dat die beta was gestolen maar toen ik hoorde dat daardoor de game werd uitgesteld dacht ik van ja ho ff...dus ik ben zelf op zoek gegaan naar die beta en ik kan je vertellen: ziet er mooi uit maar die game is nog lang niet klaar.
de game is inderdaad erg mooi jah. en nog totaal niet af.... er moet nog zoveel aan gedaan worden ik hoop zelfs dat ze in april m wel af hebben..... waarschijnlijk wordt ie nog langer uitgesteld
Tja, uitstellen zal er wel weer aan zitten komen verwacht ik, dus geen April....maar jah, ik verwacht dat dit de meest superieure game gaat worden, meer nog dan Halo 2 qua graphics/physics dus nog ff wachten maakt ook niet uit!
Ik hoop btw dat ze gearbox weer gaan inhuren voor een add/on dat zou zo fokking vet wezen. Ben nu weer opposing force aan t spelen en het blijft zo goed.