half life 2 komt voor de pc deze zomer uit! en ze zijn al gevordert bezig met de xbox versie wie weet komt hij wel dit jaar nog uit voor de xbox!
Minimum Requirements (pc versie dus) * 1.2 GHz Processor * 256MB RAM * DirectX 7 level graphics card * Windows 2000/XP/ME/98 * Mouse * Keyboard Preferred System * 2.4 GHz Processor * 512MB RAM * DirectX 9 level graphics card * Windows 2000/XP * Mouse * Keyboard ik vind het echt vaag dat ie het dan wel goed op een xbox zou doen met 700mhz maar ik neem hem denk ik voor de pc. ik heb namelijk net nieuwe pc besteld *showoff mode * amd 3200+ saphire x800pro 512 mb ram
Als ze hem weer uitstellen ben ik bang dat ik gabe newell eens een bezoekje moet gaan brengen en die bolle eens wat manieren leren van 'niet liegen over een datum als je weet dat je het toch niet haalt'.
Directeur en oprichter van VALVE SOFTWARE hij heeft ook Halflife bedacht En weten jullie al dat er ook een HL³ komt?
dat is waar.Maar als je de berichten van Valve mag geloven zijn ze ook al meer dan 3 jaar aan TF2 bezig
team fortress 2 zou alang uit moeten zijn voor hl1 ik heb zelfs een trailer ervan gezien maar toen ze hl2 begonnen te ontwikkelen bewaarde ze teamfortress 2 voor hl2
halflife wordt wel beter in de singleplayer, maar halo2 wordt echt de online shooter op xbox live (tot halo
doom 3 wordt ook wel leuk in singleplayer, miss wel beter dan halflife 2. maar dat weet ik niet cker want ik heb doom3 en halflife 2 nog niet gespeeld *edit* halo 2 trouwens ook nog niet en tha messenger, dat onder je naam moet 11 november zijn