Half Life 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door FreeShooter, 21 apr 2004.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Och arme ATi. IK ben benieuwd in hoe verre dat dit de verkoop van de X800'en gaat beïnvloeden.

Jawel, je kan de game zelfs heel waarschijnlijk op 1280x1024 spelen (daar haal je 29 op). Een game is pas "onspeelbaar" onder de 24 fps en bij de ene game merk je dat amper (bv. Far Cry, UT2k4), terwijl je dat bij een andere game zeer hard opmerkt. Pas onder de 20 fps begin het je te merken bij echt iedere game.

Spijtig genoeg zal ik met mijn kaartje (beter dan de 9200 SE , maar nog altijd rommel) de game al zeker niet op high kunnen spelen :'-(.

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja!
    Nvidia is in de twee toppers, Doom 3 en Half Life 2, gewoon beter dan ATI.
    De 6800 non ultra van 339 euro presteerd beter/gelijk of iets miner dan de X800pro van 450 euro (gemiddelde prijzen).

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is ook fijn om te weten dat een 3800+ of een 3,8GHz P4, kaarten zoals de 6800 en x800 ophoudt :cool:. Dat merk ik echt heel erg bij Far Cry, een maatje van me heeft een 6800 non ultra op een 3800+, en hij haalt hogere framerates als dat ik haal.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ze hebben zeker wel vooruitgang geboekt
    ik heb in juni gespeeld en dat was wat slechter qua beeld
    en ik heb ook geen top systeem dus iedereen die zegt "hmm je hebt er een monster pc voor nodig" is simpelweg niet waar, met een P4 2,4 GHZ en een TI 4200 kan je hem op 1024*768 en dan high zonder AA en dat speelt met een framerate van 62,3 fps
    voor zover ik me herriner

@mods: ik heb de F.A.Q. gelezen en ga niet meer verder lullen over illegale praktijken _0/

5. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Doom3 wordt gesponsord door Nvidia toevallig draait die net iets beter op een Nvidia kaart.

Half Life 2 ( Valve ) wordt gesponsord door Ati. En die draait weer net iets beter dan met een Nvidia kaart :)

Toeval?

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, dat bewijst alleen dat Nvidia terug king of the hill is na hun laagtepunt met de FX reeks (en zeker de 5800).

Ben benieuw wie er met de volgende generatie gaat winnen.

7. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Hee ken iemand mij dit even uitleggen. In my games van het steam menu staat Lost Coast. Hoe kan dit want ik heb hem nog niet gekocht?

Wel dat ik dit freed vind wou namelijk heel graag hebben :D

8. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    HL2 loopt hier op high gewoon goed:) en 4xAA, 1024*768, HL2 Deathmatch op highest! en 2x fsaa

9. soccer2005

soccer2005 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem uitgespeeld maar wat een stom einde

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kheb zojuist Half Life 2 op mn nieuwe laptop geinstalleerd. Het spel loopt alleen als trage stront. Ik snap er geen jota van want world of warcraft loopt wel als een trein (stukken beter dan op mn normale PC. Half Life 2 doet het op mn laptop juist slechter dan op mn normale PC. Is dit te verhelpen met een nieuwe driver of patch oid?

T zal wel aan mn Ati kaart liggen...

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    anyone?

12. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor kaart heb je?

Deel Deze Pagina