Origineel Een beetje zoals Prey, maar met Portal heb je echt veel meer mogelijkheden Nu maar afwachten of ze dan ook de verwachtingen gaan waarmaken
Portal ziet er zeker top uit, als dat in mulitplayer gedaan kan worden, kan dit echt een superhit worden. Vind het nogmaals erg jammer dat ze CS eruit laten, schijnbaar heeft Valve nu officieel laten weten dat CS Source niet in het pakket zal komen. Alsnog een mooi pakker, maar verliest al wel de glans die het eerst had Ben nu t filmpje van TF2 aan t downloaden. Ben benieuwd
misschien doen ze uiteindelijk CS er wel in maar maken ze een andere versie ? edit: OMG heb net portal filmpje gekeken , dat is echt gewoon goed bedacht
wordt het nou uitgegeven door EA mja, portal lijkt me echt super btw. HL2 krijgt wel wat meer moeilijkheidsgraad als het met een controller gespeeld gaat moeten worden ^^
Extended Trailer van Episode Two: Half Life 2 Episode Two Extended Trailer [Quicktime] Half Life 2 Episode Two Extended Trailer [WMW]
Halflife Portal. Kijk, dit ziet er tenminste als een interessante toepassing van de Portal technieken uit. Ik ben Prey alweer helemaal vergeten. Leuke 2d filmpjes trouwens.
Ok dus ff allemaal op een rijtje. je krijgt voor de 360 versie van hl2: 1:half life 2 (duh) 2:episode 1 (add on) 3ortal 4:en als laatste team fotress?? EN dan vroeg ik me nog ff af word portal een sp game of mp? En team fortess is dat ook sp of mp? Weet er niet zo veel vanaf namelijk
haha net die portal trailer gekeken; zie er echt top uit! Valve blijft de beste ontwikkelaar; echt origineel! En zo te zien pakt het nog leuk uit ook!
Jammer alleen dat het spel Portals niet orgineel is. Ga naar http://www.nuclearmonkeysoftware.com/narbaculardrop.html en download deze game gratis. Precies hetzelfde spel alleen in een ander jasje en door een huis, tuin en keuken groep gemaakt. Niet helemaal zonder bugs maar wel erg knap gemaakt met de portals. Dus echt orgineel is het niet. Alleen heeft Valve natuurlijk hun eigen look aan de game gegeven samen met hun eigen puzzels e.d.
Zojuist de beginpost aangepast aan het nieuwe XBW format. Mochten er aanvullingen zijn, meld het dan gerust!
Ach, wat is tegenwoordig nog origineel. Verbaast me dus niks dat dit al een keer gedaan is. Maar ik kan het jasje waarin Valve deze game heeft gestoken echt waarderen.
mwha heb het niet zo op half live spellen op een console, doe mij hem dan maar liever op de pc waar hij thuishoort.
Zover ik heb begrepen zijn de mensen die narbaculardrop hebben gemaakt ook degenen die nu werken aan portals voor valve
Je hebt gelijk hoor, wie zit er nou te wachten op zo’n uitgebreid pakket, met hierin HL2. Het lijkt mij dan ook niets om dit te ervaren op mijn HDTV van 37 inch en hierbij lekker achterover te hangen op de bank, met de draadloze controller. Als ik eraan denk mis ik mijn ergonomische bureaustoel nu al. Trouwens je zag het aan Halo, ook een FPS, genoemde game werd door de Xbox eigenaren massaal genegeerd. Ik geloof dat ze het inmiddels opnieuw gaan proberen met een derde deel, maar dit zal wel net zo gaan als de eerdere delen. Zo zie je dat een FPS en dus ook HL, gewoon thuishoort op de PC