Naja grote voordeel van HL2 op pc is natuurlijk de mods. En persoonlijk vind ik shooters op pc ook fijner, aangezien reactie toch wel sneller is (wat wel nodig is als je op hoger niveau wil spelen). En als je dat gewend bent, valt het vies tegen als je op een console gaat spelen. Maar het zal vooral een kwestie zijn van gewenning
Het is dus iig wel zeker dat CS er wel aan gaat komen. Dat vind ik al top:b: . Wel jammer dat hij niet in het pakket zit.
Als ik dit spel zou kopen was het voor Portal en TFC:2 Verder kan half life 2 me niet echt boeien vond hem op de PC ook al niet veel aan (integen stelling tot HL 1)
Ik heb half-life 2 nog niet gespeeld, tenminste de singleplayer niet. Wel multiplayer en dat was wel lache. Maar idd Half-Life 1 was echt super!
Is er al bekend wanener deze game nu eindelijk uit komt voor de 360, want anders koop ik hem voor de gewone Xbox. Heb de game nog nooit gespeeld, dus wou eigenlijk wachten op de 360 release... maar er komt maar zeer weinig info uit over deze game...
Dat vraag ik me ook af. Op de ene site staat 4e kwartaal 2006. Op de andere 1e kwartaal 2007. Het kan mij niet snel genoeg gaan. Weet iemand iets meer over de relaese tijd?
ik kan ook niet w8en, hl2 en episode 1 op de pc gespeelt, geniaal weer! wil nu echt zo graag alles weer over doen op een hdtv via de 360!
Even op de site van Valve gekeken, wordt gesproken over het 1e kwartaal van 2007, dus 2006 zal er niet meer inzitten: Targeted for release in Q1 2007 on the PC, Xbox 360 and Playstation 3, Half-Life 2: Episode Two will also include Team Fortress 2 and Portal. bron: http://www.half-life2.com/news.php En vlak na het plaatsen van bovenstaand bericht las ik dat het ook weleens " ZOMER 2007 " kan gaan worden. Voor mij in ieder geval een flinke tegenvaller. Zie info: General - Tidus - 22/11/2006 - 3:10:51 PM In een interview met de site FiringSquad liet Doug Lombardi wat leuke nieuwtjes vallen rond Half-Life 2 en een aantal andere games van hun. Er komen namelijk twee verschillende versies uit van HL2, welke voor zowel de PC, Xbox 360 als de PlayStation 3 uit zal komen. De eerste versie zal Half-Life 2: Orange Box gaan heten, welke HL2, Episode One, Episode 2, Team Fortress 2 en Portal zal bevatten. Dit is dan ook het totaalpakket, en is dan ook erg leuk voor de console bezitters en PC eigenaren die de titel nog niet hebben. Versie 2 zal alleen voor de PC uitkomen, gezien daar Episode 2, Team Fortress 2 en Portal in zal zitten. De Half-Life 2: Black Box is dan ook alleen voor degenen die het origineel al hebben, en Episode 1 ook al lang en breed hebben uitgespeeld. Vooral leuk is de cartoony stijl van TF2, en het puzzelen met Portal. Helaas kan het nog even duren voor de eerder genoemde titels uit zullen komen, die staan nu namelijk in de planning voor de zomer van 2007. Episode 2 had rond de kerstdagen uit moeten komen, maar dat is dus jammer genoeg niet gelukt.
Maar de gewone xbox versie van HL2 is toch al de moeite of niet? Zag op achterkant dat hij ook al HD ondersteund. Zou hem ook zo graag willen uitspelen.
Naja het voordeel van HL(2) op de pc is gewoon dat er veel mods gratis te downloaden zijn en veel multiplayer games erbij zitten
Nu je het zegt ja .. er zit gewoon HD ondersteuning in Half life 2 voor de xbox ! is hij ook backwards compaitible ? zo ja ga ik hem morgen halen , want ik had hem ff gespeeld op de pc maar die trok die game toen niet zo goed, maar vond het wel een vette game !
Op xbox.com staat dat HD niet ondersteund wordt, maar dit klopt dus niet? Ik bedoel: Jullie hebben de game in huis en op de case staat dat hij HD ondersteunt?
Ik had ff via een cover site de cover van HL 2 gedownload en er stond idd HD 480p op .. dus ik ga vandaag is bij FRS kijken of het echt zo is . Want die game kost daar maar 20 Euro. Geen geld voor best wel een topper .. want die game ziet er volgens mij in HD best wel goed uit !
ik ben een super grote HL fan al sinds 1998 en heb ook alles van VALVe maar de HL2 Xbox versie ziet er echt niet uit vergeleken met de PC versie de 360 versie volgend jaar natuurlijk wel
Planning was december 2006, helaas bleek dit niet haalbaar. Release wordt nu verwacht in de zomer van 2007, maar als je iets naar boven had gescrolt had je dit al kunnen lezen. Waarschijnlijk in je enthousiasme over het hoofd gezien