dat is ook een reden. Op Half Life heb ik zo lang gewacht. Kan even wachten er ook nog wel bij ga eerst Halo 2 uitbuiten en daarna half life
hmmmm, bij deze ben je genomineerd voor de "meest nuttige post" award aangezien er geen andere kandidaten zijn die zo goed, informatief en met een nuttige bijdrage posten wordt je award vanzelf thuisgestuurd half-life 2 mooi, tis inderdaar jammer dat er geen ingebouwde multiplayer in zit. maar single player wordt weer eens verslavend
Ik denk dat de games wel op de Xbox zullen verschijnen. Over het algemeen verkopen console-games namelijk stukke beter dan pc-games. Het zou dus een stomme zet zijn van de makers en uitgevers van Doom 3 en Half-Life 2. Wel ben ik benieuwd of de Xbox al die pracht en praal wel aan kan...
Er zijn al beelden van doom 3 op de xbox. Detail is heel iets minder. Maar bijna niet. John Carmack vertelde ook dat de xbox versie alleen maar gelimiteerd wordt in gfx vanwege iets te weinig geheugen. Maar het zag er nog steeds goed uit. Voor zover dat kan dan met doom 3. Hl2 zijn ze mee bezig en die hoef je de komende maanden nog niet te verwachten. Die gaan ze eerst optimaliseren voor een console inplaats van een slechte poort te maken. En aan iemand anders die iets anders zei over dat de xbox versie van doom 3 gelijk uit kwam met de pc versie? o ja? welke planteet dan? is zeker even aan me voorbij gegaan.