HALFLIFE 2 screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door sunstream, 9 mei 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Of Halo2 beter wordt als Half-life of andersom durf ik dus absoluut niets te zeggen.Wel kan ik zeggen dat beide delen 1 zwaar kontschoppen.

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat er al Cs bij komt bij Half Life 2. Want er komt toch ook al een gewone CS game uit?

3. (lwd)rayman[nl]

(lwd)rayman[nl] Gokay men...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de computer vannacht aan laten staan voor het downloaden van een gameplay filmpje van Halflife 2....
    (600MB) duz dat duurde met mijn kabeltje zo'n 4 uur((op gamespy)):9 600MB echt veel maar wel 22 minuten kijkplezier....groot suc6 kan ik wel zeggen...

halflife 2 is megastoer

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whahahah Halo 2 die Half-life 2 gaat ownen??/ WHHAHAHAHHAH Half-life 2 ownt halo 2 op alle mogelijke gebieden....bij halo 2 hebben ze er een beetje bump map in gedouwt en alles....ik denk dat half-life 2 toch wel het spel is met de beste gfx op dit moment....en dan heb ik het nog niet eens over de gameplay die is helemaal gruwelijk.....

5. sunstream

sunstream @sunstream forever

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw DoomIII heeft betere gfx dan hl2 echt goed te zien

6. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jullie allemaal met je graphics..... der is nog wel iets anders in een game hoor!!!!

ik heb veeeeeeeeeel meer plezier gehad met halo 1 dan met half life 1 hoor,ik vond HL zwaar bagger!!! HALO2 ownage!!!

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

sorry maar HL 2 heeft toch echt mooiere gfx.

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Cker wel!!!!!! Ziet er net als een foto uit.:9

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Niet vloeken aub!! :{

10. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    omg|:-.. Dit is gewoon echt simpel denken he'...
    Dit vat ik écht niet hoor..
    ja hooor... halflife2 op de xbox word halflife1 alleen dan 'iets betere graphics'?

als ze hl2 naar de xbox gaan porten word die game echt wel getweaked voor de xbox enzo hoor..
    word echt wel geprobeerd zoveel mogelijk uit de xbox te persen om het beste beeld tevoorschijn te halen.
    En aangezien de xbox 1 systeem is, en aangezien je dan niet rekening hoeft te houden met verschillende videokaarten, verschillende cpu's, etc etc etc.. scheelt dat een bult prut in de game, zodat je echt de game kan optimaliseren v/d xbox:)..
    ohja btw, stond er op die pagina ook niet van; HL2 for XBOX?
    dan betekent dat toch dat dat beelden zijn van de xbox ofniet?
    kan wel.. toch?

en euh, wat betreft dat gedoe over 'hl2 is beter dan halo2', etc etc..
    waarom?... ik bedoel, dan koop je ze toch alle2(3 met doom3 erbij dan:p)..
    ik ga anyways mooi van alle mooie games genieten:cool:

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Halflife 2 kan dan mooier zijn maar daarom hoeft het niet leuker te zijn. Als ik dit zeg ben ik een fanboy zeker. Ik vind halo 2 een leuker concept. En ik vind de halflife's concepten niet geweldig dus voor mij is halo 2 beter ook al zou hij minder mooi zijn. Zo heeft iedereen smaak dus "halo fanboys" vind ik overdreven.

12. masterape

masterape Guest

Jongens zijn jullie het nou echt vergeten???:eek: :confused: Gameplay gaan boven graphics.

13. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 zal zeer goed zijn en Half-life 2 ook.
    Wat het beste is dat kun je nog niet zeggen omdat niemand deze spellen al gespeeld heeft.

Je kan je dus wel baseren op de eerste delen.
    Halo was geweldig omdat je er ook met voertuigen kon rijden en er waren knappe graphics.
    Half-Life was super omdat de AI ongelooflijk veel beter was dan alle andere spellen in die periode.

Maar qua levels en gameplay spant Half-Life de troon.
    Dat je de eerste minuten met zo een karretje rijdt en je constant afvraagt: "Wanneer begint het nu ?" maakte het van in het begin spannend. In de tunneltjes hield je je adem in van de spanning.

En Halo: dat was 20 keer een copy-paste van een bepaald level. Bijgevolg vond ik de gameplay en spanning 1000 keer minder dan Half-Life.

(Meningen zijn natuurlijk subjectief, maar ik begin een dégoût te krijgen van de mensen die blijkbaar niet meer zonder Halo 2 kunnen leven en die hun moeder zouden inruilen om Halo 1 te spelen. Daar heb ik 1 zinnetje tegen te zeggen:"In het leven is er meer dan Halo...")

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Jij denkt meteen als ik het over een pentium 3 700 heb dat het over de xbox gaat?? Het gaat namelijk niet over de xbox ik heb het over een pc met een pentium 3 700, eerst even goed lezen voordat we comentaar gaan geven.

15. hoe kunnen jullie nu al zeggen welke game als er beter is dan.
    is er een van jullie wie al een van de games heeft gespeeld halo 2 lijkt me gaaf.
    maar als ik kijk naar de officiele e3 trailer van half life 2 dan denk ik ook wel van dat die game vet wordt.,
    vooral omdat je nu ook de omgeving kan gebruiken zo kan je bijvoorbeeld een container die op palen staat kan je eraf knallen en zo je tegen standers om zeep helpen.
    enzo zijn er nog meer dingen!!
    dus niet meteen oordelen als de games nog niet uit zijn

16. XaeroFuN

Leuk Bevonden:
    0
    dit zei je pcies;
    maar dan denk ik meteen dat je het over de xbox hebt..
    logisch toch?
    als je dat nie bedoelde moej dat beter duidelijk maken..
    en al bedoelde je dat niet.. waarom zou je dat dan zeggen?
    lijkt mij namelijk duidelijk dat jij de xbox bedoelde..
    maargoed, zal wel aan mij liggen:)

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Haahaha denk jij altijd meteen iets van wat er niet staat?? krijg je nog problemen met contracten later.

Het is namelijk zo dat de minumum specs van half-life 2 een pentium 3 700 worden, de specs van een xbox zijn pentium 3 733 (daar zit dus al verschil in).

Ik neem aan dat het dus aan jouw licht.

18. sunstream

sunstream @sunstream forever

Leuk Bevonden:
    0
    zo zo maar ze kunnen die HL2 grafix toch wel optimaliseren voor de xbox!!!

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    PFFFFF een xbox is geen pc en werkt heel anders dus niet afgaan op de specs van de processor, en ja op de xbox kunnen ze het optimaliseren.

20. XaeroFuN

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar dat leek mij toch wel erg duidelijk..
    nah wat is dat dan voor 'n onzin..

Daar heb je je antwoord al (hieronder)..
    Zoals ik ook al zei maargoed..

oke dit loopt uit op n offtopic en onzin gesprek|:- .. lama hange

Deel Deze Pagina