1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Halflife 2

Discussie in 'Games' gestart door RaptoiD, 2 okt 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Meen je dat nou ;) Tuurlijk verkoopt HL² goed, de hele game wereld heeft er 6(7) jaar op moeten wachten!
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    jup!;)
    goed he..
    haha .
    volgens mij worden dit goede verkopers:
    Halo2
    Fable
    HalfLife2
    Gta San Andreas
    en ja arno dat meen ik ook:)
     
  3. B.Ebbekink

    B.Ebbekink Sab-Zero NL

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De physics lijken mij echt onwijs tof!
    Dat je alles kapot kan maken, of dat je bijna alle voorwerpen kan gebruiken is zo mooi gedaan!

    Je kan gewoon even een simpele brug opblazen zonder dat het Moet! die keuzes zijn echt super!
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand die de Beta van Counterstrike Source speelt (nee het is geen deel 2 en die komt ook nog lang niet) dat is gewoon een remake van CS (zelfde maps wapens) maar dan met de source engine, die komt VOLGENDE WEEK al als het goed is al omdat je half life 2 via STEAM kan kopen volgende week, op het moment speel ik zelf de beta, is ZEKER aan te raden erg cool
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  5. B.Ebbekink

    B.Ebbekink Sab-Zero NL

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt, ik speel ook de beta. maar om nu de hele dag 1 map te spelen, neej dat begint ook saai te worden.
     
  6. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt zeker een stoer spel! Jammer dat de Multiplayer geheel ontbreekt. Wel wordt de Counterstrike Source Code gratis meegeleverd, maar that's it. Geen directe multiplayer zit er dus in... FUCK! Maarja, des te meer mogen we van de Singleplayer verwachten! :)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  8. Trossarms

    Trossarms Guest

    Ik ben nou bij het eerste level van de demo ik ben nou buiten maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen(blikjes tegen die bewakers aan gooien is echt grappig)
    edit laat maar heb het al gevonden
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2004
  9. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het moet zeggen, maar ik heb hem gespeeld en vind hem niet echt leuk maar kan ook aan mij liggen
     
  10. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb trouwens niemand gehoor over de Gravity Gun, dat is echt mastervol.
    Voorbeeld: "Ow iemand komt in een bus op mij afrijden, laat ik ff mijn Gravity Gun pakken, he leuk ik til dus bus op en flikker hem naar de achterkant van de straat, waar hij in de weg er naar toe nog wat mannekes meenam."

    Dat is toch vet of niet dan?
     
  11. Trossarms

    Trossarms Guest

    Je kan toch geen hele bussen optillen met dat ding of wel
     
  12. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel
     
  13. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker beter dan Halo 2

    Hey, ik heb Half Life 2 nu 2 weken en hij is eigenlijk veel beter dan Halo 2 gnehehehe.
    De singleplayer is gewoon schitterend en niet zo ongebalanceerd als Halo 2. Qua speelbaarheid issie ook sterker, ik heb bijv. een stuk level gewoon 5 keer gespeeld alleen maar om te kijken op hoeveel verschillende manieren je een alien om zeep kan helpen. Je kan ze schieten, verbranden, een wc-pot naar zn hoofd gooien, doormidden knippen met een zaagblad enz enz...
    EN... Counterstrike Source zit hier ook bij, de opvolger van de meest succesvolle online shooter!
    _O_

    Half Life 2 : 9
    Halo 2 : 7tje.



    /Mod Gebruik de volgende keer niet de vet code, leest irritant.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2004
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ow man, de single player is zoveel slechter dan halo2, vergeleken bij halo2 is het gewoon te saai. Je hebt ook helemaal geen vehicles enzo. De multiplayer is ook echt niks aan. Halo 2 is gewoon de beste mp game van dit moment

    Halflife2: 7/8
    halo2: 9,5
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Na beide games te hebben gespeeld (Half Life 2 en Halo 2) vind ik het Halo universum toch beter uitgewerkt en de gameplay intenser. Half Life 2 is mij iets teveel gimmick-achtig. Wel benik helemaal stil van de physics engine van Half Life 2 _O_ Echt zwaar indrukwekkend! Maar voor de rest steekt Halo 2, Half Life 2, vooraal in de MP, naar de kroon...
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jij hebt dus geen Half-Life 2 gespeeld (Dom) of heb je het uberhoud wellis gespeeld?...hoezo geen vehicles man der zitten een vet bootje (hovercraft ofso) en een dope autootje in, misschien niet zoveel maar het zit er dus wel in. ik heb alle beide games (uit)gespeeld en de SP van Half-Life 2 super vetter dan halo 2, halo 2 is gewoon een Bout spel vergeleken met Half-Life. Ten eerste de Grafics zien er stukke beter uit (naja is ook eigenlijk niet te vergelijken met halo 2) en er zit een stukke betere verhaallijn in dan halo, Halo is met MP stukke beter maar Half-Life 2 owned Halo 2 zwaar op SP

    Half Life 2 vind ik dus echt stukke beter, vooral als je een paar zombies lekker laat verbranden door een gaskraan open tezitten }:]
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    @ Metal Mark Dat van die gaskraan zag ik op gammo en dat zag er echt tof uit!
    Kwamen die zombie's zo strompelend naar je toe en vielen ze neer :D
     
  18. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    nasty maar waarom zegt niemand iets over de Gravity Gun ik bedoel dat is eht bewijs van die super engine
     
  19. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de circelzaag truuk... je pakt met je gravity gun een circelzaag en vuurt hem af naar de zombies toe. Gaan ze dwars doormidden. :9
     
  20. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    jammie jammie, maar gewoon wat voor een poties dat opleverd niet normaal.

    nog een voorbeeld, ik pakte met de gravity gun een doosje met spijkers op (je voelt het al) schiet hem af en nagel zo'n alien aan de muur
     

Deel Deze Pagina