ach goed op de details letten dan vind je zoveel leuke dingen. Nog iets leuks weet niet of het al gezegd is maar toch Nl: Putdeksels ow zo'n ding tegen je klep aan dat doet pijn mijn god zeg
he je moet geen appels met eren vergelijken he... half life 2 is op de pc en halo 2 op de xbox en halo 2 is gewoon waanzinnig mooi/goed/leuk/super-mongolisch-overdreven-goed gewoon
Blhahahaa, ik heb ook iets gezien! Aliens doorknippen met een cirkelzaag, pletten door een auto of aan de muur nagelen met een kruisboog is schitterend natuurlijk. Of verwarmingen en wc potten... Ik stond in een kamer met niks anders als een verfbus, ik pak de verfbus op met die gravity gun. SPLATS de hele alien onder de witte verf!
WardNL, voor de tweede maal, post niet alles vetgedrukt. Is nergens voor nodig en irriteert mateloos. Gisteren ben je hier ook al op gewezen, let hier dus op.
Ik heb sindskort de demo van HL² en ik kan nou niet echt zeggen dat ik de game speciaal vind, ik vind die paar levels maar saai en slap overkomen. Het enige coole zijn de physics, die zijn echt strak maar verders......
De Demo zuigt ze laten je eigenlijk nog helemaal niet zien wat de HL2 engine eigenlijk kan. Maar je ziet wel dat de levels echt WREED zijn vormgegeven. De wereld leeft zeg maar. (daarmee bedoel ik de AI en zo) En die Guards zijn in het 1e level van de Demo wel naai met die stroomstokjes ow dat maak je nog vaker mee zeg traumatisch voor Mr Freeman
Kan iemand mij het verhaal van de eerste Half-Life vertellen? Ik snap het namelijk nog niet echt helemaal.
je werkt in een lab, er gaat iets mis met een expiriment er komen wezens uit een andere dimensie in het lab, jij vecht samen met dokters & bewakers door alles heen, maar dan blijkt dat je eigen leger je het zwijgen op wil leggen, blablabla je komt in een andere dimensie verslaat de eindbaas en het amerikaanse leger neemt de andere dimensie over.
En je hebt 1 ding vergeten er komt heel veel bloed in voor en hl1 is zo scripted als de neten maar dat is logisch. Ik denk dat Halflife nooit zo populair was geworden zonder Counterstrike
Ik heb gister Half-Life 2 uitgespeeld en ik ben zeer onder de indruk! Wat is dat spel prachtig zeg! De graphics, de physics, de sfeer, het leveldesign, de wapens, de vijanden, de muziek enz enz *zwijmelt weg
lijkt mij echt zo'n mooi spel he, kan niet wachten op de xbox versie mn pc is te braat om dit geweld aan te kunnen
weet iemand toevallig wat de aanbevolen systeemeisen zijn? ik heb een amd athlon 3000+ pc , 512 mb intern, gforce FX. dat zou wel lekker moeten lopen toch?
in principe wel jah maar verwacht niet enorm eye candy ofzo daar heb je een te slechte videokaart voor en te weinig intern geheugen
ach maakt bijna niet uit welke settings je HL2 zet het blijft eyecandy, enige waar ik voor je zorgen maakt is dat hij wel eens gaat hakkelen als je iets vrij zieks doet. Dingen weg knallen of optillen en weggooien ofzo