Het is dan maar even afwachten van de samenvatting over Halo 3 verhaal. Tot nu toe ben ik wel erg blij met de verhalen over Halo 1 en 2 nu. Nu snap ik het tenminste weer een stuk beter. Maar ik ga binnenkort weer beginnen met Halo 1 en dan richting Halo 3. Achter elkaar spelen dus. Gelijk ook goed excuus om Halo 3 op Legendary te spelen.
hoe zit het nu met die overgebleven spartans dan en die uit dat nieuwe trainingsprogramma uit ghosts of onyx? en ik heb die strip gelezen (of althans deel 1) en is die ackerson die aan he begin aan de tand gevoeld wordt kolonel ackerson die helemaal anti spartan program was?
Die zijn bijna alle allemaal dood Berend. De overlevenden zitten trapped in een gebouwde wereld van de Forerunner.
Overlevenden zijn idd die 'schuilkelder' in gegaan... ben benieuwd of we daar nog eens vervolg op krijgen. En ik denk wel dat Ackerson idd die Ackerson is, het Spartan-III project is van hem!
ik had zelf gehoopt op een intense battle opt einde van halo 3 en dat ze dan aan het verliezen waren, gaat er een poort open komt er nog een setje spartans aanzetten. gemiste kans bungie.
Dat is persoonlijk. Ik zou het afschuwelijk vinden als er ineens uit het niets extra Spartans opduiken om de dag te redden. Dat haalt het gevoel weg dat jíj de winnende schakel bent in de oorlog.
Inderdaad, helemaal mee eens wat The Matrix zegt. Ook 'opeens'. Zou uber-lame zijn. De overlevende Spartans en dr. Halsey (de bedenker van de Spartans) zitten vast in een wereld die ze bereikt hebben met een zelfde soort portaal als de Ark, maar die sloot zich juist langzaam. Dus de kans dat ze daar uitkomen is nihil.
Oke ik ben het wel met berend eens! Ik mis dus wel die andere spartans (kheb boeken niet gelezen dus namen weet ik niet) En zijn ze slim maken ze van de boeken een game ofzo....ik bedoel wat ik hier zo lees wil ik best wel spelen En welk boek is een aanrader?? En op bol.com staan er maar 4....en er zijn er 5!! Tips anyone?
Ghost of Onyx en the Fall of Reach waren mijn favorieten. Vooral die eerste was erg spannend en geeft vele nieuwe vragen.
ik ben nu overigens ook al begonnen met de boeken te lezen, nog meer mensen die de boeken lezen/gelezen hebben? ik hoorde namelijk dat contact harvest wat moeilijker te begrijpen is, is dat waar?
contact harvest vind ik tot nog toe nogal saai alweer tijd geleden dat ik erin las en ben nog niet eens op de helft edit: ik heb de rest al meerdere keren gelezen trouwens