1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 1 extra moeilijkheidsgraad ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GForce, 10 aug 2004.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat er duizenden meer mensen zijn die halo veel meer gespeeld hebben dan jou, en het is nog nergens anders op gemerkt (ook niet op speciale halo forums)Ik zelf heb het ook al 12 x uit op legandary en wel vaker met friends.. het is echt niet zo..

Denk eerlijk gezegd dat je altijd herioc speelde en dan altijd continue deed waardoor het op heroic bleef staan..

Nee geloof hier niks van..

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idioot denk je nou echt dat ik niet weet dat ik op Legendary gespeeld heb. En je moet goed lezen. Ik heb ze op alle moeilijkhiedsgraden uitgespeeld zodat alle schildjes er staan dus niet alleen op Legendary. En je hoeft het ook niet te geloven het is gewoon zo. Misschien is het een glitch, misschien een bug dus bespaar me je nutteloze commentaar. Het interesseerd me dus niet wat je wel of niet geloofd ik vraag hier alleen of iemand zoiets dergelijks ook heeft me gemaakt.

3. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, Keyes vond ik juist één van de makkelijkste :D
    Omdat de meeste denken dat je ongelijk hebt wil zeggen dat we geen 'normale' reacties geven? :confused:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ik krijg alleen reacties van mensen die zeggen dat het niet waar is. Jaloers ? moet wel want het is wel waar. Als je niks nieuws hebt te melden post dan gewoon nix....

5. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou ik jaloers zijn? Ik heb inmiddels 9 levels op legendary, heroic en normal uitgespeeld. Samen met mijn broertje heb ik Halo in 1 dag op legendary uitgespeeld. Jaloers zeg je...

Het is gewoon een feit dat Halo geen extra moeilijkheidsgraad heeft. Niet iedereen hoeft het met je eens te zijn. Op een forum hoort gediscussieerd te worden. Als dat niet mag, weet ik het ook niet meer.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is geen dicussie als mensen zeggen : je droomt, je bent zat.....volgens mij vgaat het dan nergens over en kunnen de mensen beter niks zeggen.

Maar even een voorbeeldje dan : Legendary - Assault on the Control Room. Nadat je de eerste keer buiten komt (in de sneeuw) kun je weer naar binnen. Als je de tunnel in loopt kom je 2 Hunters tegen. Hoeveel kom jij er tegen ? Eerst waren het er 2 nu zijn het er steeds 3.......
    Even later kom je 2 rode elites binnen tegen. Eerst waren het er 2 nu zijn het bij mij 2 rode en 1 blauwe ? Wat kom jij tegen ?

7. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Halo staan ze bijna nooit op dezelfde plaatsen. Misschien denk je dat het er meer zijn omdat ze op een kluitje staan. Daardoor kan het moeilijker worden/lijken omdat je veel sneller dood gaat.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze staan altijd op de zelfde plaatsen. aaruh zo te horen heb je niet zo veel verstand van Halo want dat wist je waar ik over praat. Je komt 2 Hunters tegen en voor de rest nix. Nu zijn het er 3 iedereen die Halo wel een paar keer heeft gespeeld weet waar ik het over heb. Enne dood gaan ? Co-op ga iig nooit dood. Single player wil het nog wel eens een keertje voor komen.............

9. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb geen verstand van Halo. Moet je horen:

1. Ik weet niet welke fora jij bezoekt maar je mag je wel wat normaler gedragen. Ik citeer jou:

2. Ikzelf heb een aantal levels van Halo meerdere malen uitgespeeld op legendary. En daar zag ik met mijn eigen ogen dat een Grunt soms op een andere plek zat. Zeker bij Assault on the control room. Maar ik zit natuurlijk alles uit mijn duim te zuigen omdat ik 'geen verstand heb van Halo. Zucht...

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    idd want anders zou je 1. weten waar ik het over had 2. de grunts niet precies op de zelfde plaats zitten maar ze zijn altijd in de buurt (ze lopen een vaste route). Maarjah 2 of 3 Hunters zou je moeten weten aangezien de Hunter normaal altijd met z'n 2en zijn........

11. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ijl jij? Bij Assault on the controlroom op de brug slapen er Grunts (niet de eerste brug). Soms slapen er Grunts aan beide kanten. Soms alleen links van je, andere keren helemaal niet (dan slapen ze voorop). Dus het aantal Grunts blijft hetzelfde, maar ze zijn op andere plekken. Om dit te weten heb ik jou niet nodig, alleen mijn ogen...

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb het nog niet meegemaakt, maar ik heb hem nog niet 15x op legendary uitgespeeld. En ik geloof best dat bungie er nog wat dingen in gestopt hebben die nog niet bekend zijn/waren. En ik zie ook altijd enemy's op dezelfde plek staan, en niet op andere. Tenzij je al in dat gebied geweest ben of je al gezien bent. Ik kan alleen er niks over zeggen ik heb het nog nooit gezien of er wat van gehoord. En als jij 15x halo op legendary hebt uitgespeeld dan denk ik echt niet dat je niet weet waar enemy's staan etc.

@aggie, ik vind al deze reacties ook niet helemaal normaal hoor, laten we eerlijk wezen. Je hebt wat ontdekt maakt niet uit of het waar is of niet, je verwacht dan serieuse geacties. En niet: Je Droomt, Ik denk dat je een biertje te veel op hebt etc. En als dat dan blijft doorgaan is dat nogal vervelend kan ik je vertellen.

/edit: hier beneden weer zo'n reactie...

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb maar 1 ding te zeggen:

Don't do drugs while playing Halo.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja kinderen hè dan krijg je zon reacties.

@Rick12: ik heb alle levels op alle difficulties uitgespeeld zodat bij elk level alle 3 de schildjes staan.

Ik heb iig Bungie gemailed en ik wacht even af wat hun ervan zeggen. Het can een bug zijn, het kan een glitch zijn maar het kan ook zo zijn dat ze het er express in gedaan hebben. Ik zal hier wel posten als ze een reactie geven.

15. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk, er zijn veel onzinnige dingen gepost maar valt er wel wat zinnigs te posten? Het is praktisch een feit dat Halo geen extra moeilijkheidsgraad heeft. Het spel kan toch niet detecteren dat je het meedere malen op legendary hebt uitgespeeld en daarop baseren dat je wel een extra moeilijkheidsgraad aankan? Dit is natuurlijk geen reden om onzinnig te posten, maar deze thread kan moeilijk meer kanten opgaan.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook pas onstaan nadat wij alle levels op alle moeilijkheids graden hadden uitgespeeld. Dus niet na 50x alles op Legendary. Nu staat er onder elk level 3 schildjes (1 voor normal, 1 voor heroic en 1 voor legendary). Nu dachten wij dus dat het hierdoor getriggered werd.

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan het niet zijn, ik heb in co-op en Single-Player alle levels op alle 4 de moeilijkheidsgraden uitgespeeld en ik merk niks van extra vijanden(hoewel ik daar ook niet echt op let, ik knal gewoon alle vijanden zo snel mogelijk af).
    Maar je moet toegeven, als iemand anders zo'n verhaal zou postenm zou jij ook erg sceptisch zijn denk ik.

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb 4 acounts waar dit het geval is, en ik merk niks..
    En je mag wel wat fatsoenlijker reageren, vriendelijk zit er niet bij.. :{
    Jij bent dan de enigste uit de wereld die dit dan meemaakt imo..
    Wacht maar op de mail van bungie

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeg nu beiden zelf. Jullie weten dat er altijd 2 Hunters zijn. En nu zijn het er bij mij op sommige plaatsen in eens 3 dat kan toch nioet daar moet dan toch iets mis zijn of niet. En ik ben altijd vriendelijk maar als er steeds mensen belachelijke antwoorden blijven geven moet je wel eens anders..................

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik ook... Met meerdere accounts. Maar op welke plekken zie jij dan opeens 3 hunters i.p.v 2, neem ik er nog een kijkje, misschien heb ik het ook wel :).

Deel Deze Pagina