1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 2vs2 Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xenon., 11 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ze dan es via PM te bereiken....
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Xenon, weet je al wanneer de volgende ronde is van het toernooi?
    We proberen onze match nog een keer te spelen, maar omdat de tegenstander ManialMax niet op kwam dagen gaan dutch diablo en ik door als er geen tijd meer is voor een nieuwe poging.

    /edit, ik zie nu dat Nielsje dit ook al gepost heeft.
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Doerak en ik hebben Pippin NL en Eb NL overwonnen. O-)

    Zo moeilijk is het toch niet om elkaar toe te voegen en af te spreken 8) ..
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vreemde was dat ManialMax, Nielsje en ik een kwartier voor het begin nog online waren. Toen opeens was ManialMax weg en kwam KalashniKev NL online.
    Dus toen hebben we maar een paar potjes met zijn 3en gespeeld voor de lol.
    Het zou eigenlijk niet echt moeilijk moeten zijn, al kan ik me wel voorstellen dat mensen makkelijk een afspraak op Live vergeten.
     
  5. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk volgende week zaterdag 20.00 uur
    En er gaat hier niemand door naar de volgende ronde zonder gespeeld te hebben....
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenstander komt niet opdagen? Lijkt me wel een geldige reden.
    Maar we willen natuurlijk liever de match nog spelen, daarom speel je het toernooi ook.

    *edit
    Staat zelfs in je openingspost.
     
  7. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar zijn ook misverstanden gweest ivm de vakantie-periode....
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we er geen probleem over maken. We vinden komende week vast wel een avondje om het over te spelen.
    De PM's naar mijn team en tegenstander zijn al onderweg :)
     
  9. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    fijn om te horen;)
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er ook nog een egt toernooi in de vakantie?
     
  11. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke vandaag mijn team2 tegen team4. Er was geen tijd oid bekend en hoorde niets dus kreeg ik pm dat we rematch moesten. Vandaag rematch maar ik had ingepland rond 8 uur maar toen kon het andere team niet. Ik had msn bericht achtergelaten bij mijn teammate en omdat hij online stond bij live ging ik er vanuit dat hij kon. Maar hij had gitaarles en kon dus niet. Ik was gedwonen 2 vs 1 te doen. Toen halverwege de match kwam mijn teammate online maar het andere team was niet te bereiken. Maar ja blijft wel 2 vs 2 toernooi.

    Wat nu?
    - Rematch?
    - Hun winnen?
     
  12. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    team 2 vs team 4
    team 4 heeft gewonnen.
    Het was wel een gare pot want tjaard was er niet dus we begonnen 2 tegen 1 en toen ging ruttyx weg dus toen hebben we heel lang 1 tegen 1 gespeeld en helemaal aan het einde was Quicksilver ook weg dus we hebben de 50 niet eens gehaald.

    Stats: hmm staan er nog niet op post ik hier straks wel

    EDIT: ik hoop wel dat alle games op bungie komen ook als ze niet helemaal afgemaakt zijn want anders zijn we onze stats kwijt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  13. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik zie dat quicksilver het ook al zo ongeveer verteld heeft
     
  14. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja Tj44rd NL kwam online dus konden we de oorspronkelijke match spelen zoals het hoort. Want ik had gerekend op 20.00. Nu kon tjeerd eerder komen.
     
  15. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kwam je eigenlijk aan die 20:00 dat was gister.
    Ik had vandaag ook wel om 20:00 gekunt maar wis niet dat jij daar aan dacht.
    En was je daarom pleite omdat tjaard online was we hadden ook tjaard in de game kunnen inviten. Maar we zien wel wat er moet gebeuren xenon zou wel zeggen
     
  16. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Origineel gepost door QuickSilveR
    Citaat:
    Origineel gepost door Ruttyx
    Hey

    Wij (team 4) zouden gisteren tegen jullie spelen, maar jullie waren er gisteren niet, dus waarneer zouden jullie willen rematchen? PM asap terug.

    Rutger




    Jao sorry gister was ik pitten voor innercity. Vanavond hebben we wel tijd zeg 8 uur. Ik voeg je dadelijk toe. maar waar staat de time table etc?

    -----------------------------------------------------------------------------------

    20.00 is een normale tijd dus ik nam aan dat jullie ook konden, dit heb ik doorgesproken met tjeerd toen hij weg ging. Ik kon ook niet weten dat hij om 6 uur gitaarles had.
     
  17. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ik snap er helemaal geen bal meer van zou handig zijn als iemand van jullie mij ff toevoegt op MSN en het me es ff uitlegt (XenonNL@Gmail.com)
     
  18. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was zo op het aangewezen tijdstip was er bij mij geen Teammate beschikbaar omdat hij ervan uitging dat het om 20.00 gespeeld werd. Maar aangezien hij wel online stond om 18.00 dacht ik dat hij wel kon mee doen. Nou als ik niet speelde had ik blijkbaar verloren dus ja moest wel spelen. 2 vs 1 . Later kwam Tjeerd (Tj44rd nl) online en was hij klaar voor de strijd maar ik kon toen het andere team niet meer bereiken vanwege 1 members die miste en de andere die aan het gamen was.

    Het zou tof zijn als ik rematch kreeg en duidelijk een afspraak maken van tijdstip. Zo niet dan niet en gaat team 4 door.
     
  19. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    K nu snap ik het:)
    Word dus gwoon een rematch gespeeld....
    Geef jij soort van de leiding hierover dus jij geeft aan wanneer jij en je teammate kunnen en dan overleg je met de tegenpartij of dit ook bij hun kan en dan post je datgene wat jullie hebben afgesproken hebben hier ff...
     
  20. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed man. Thanks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina