1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 2vs2 Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xenon., 11 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens...
    Ik constateer dat er zeer weinig gespeeld is van de wedstrijden die gepland waren...:
    • Team 1 Vs. Team 3: Is gespeeld
    • Team 2 Vs. Team 4: Is misgegaan maar word geregeld door QuickSilveR
    • Team 5 Vs. Team 7: Is misgegaan, maar verder nog nix vernomen van verdere acties
    • Team 6 Vs. Team 8: Is gespeeld
    • Team 9 Vs. Team 11: Is misgegaan en hoor je vervolgens helemaal nix van
    • Team 10 Vs. Team 12: Is misgegaan maar word vanavond gespeeld
    • Team 13 Vs. Team 15: Is misgegaan maar word zo snel mogelijk gespeeld
    • Team 14 Vs. Team 16: Is misgegaan en word deze week gespeeld

    Nou mooi lijstje jongens _0/ egt waar.... jullie maken het op deze manier best wel onmogelijk om dingen te organiseren...
    _O_ Wel mijn complimenten voor: Evil RaCoon + Greyhound NL en TMec NL + Doerak en Pippin NL + Eb NL die glukkig wel gespeeld hebben...
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet hoe je daar bij komt. Is in overleg gebeurd, we hebben je zelfs aangeboden om met een ander persoon samen te spelen. En toen wordt het, ik citeer ' dan maar 1 vs 2'.


    We waren beide bereikbaar.

    Oh ja, als je de regels ff bekijkt aan eht begin van de thread mag je blij zijn dat je uberhaupt nog een potje hebt mogen spelen O-)
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook erg vervelend Xenon. Georganiseerde dingen maken Live extra leuk.
    Heb je ook bij ieder potje de reden waarom het mis gegaan is? Misschien wel van belang voor het geval er niks meer geregeld kan worden voor volgende week zaterdag.
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me er verder niet mee bemoeien maar ik denk dat het fout is gegaan door de datum
     
  5. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo ben geen detective, moet ik cker nog hun gaan vragen waarom het mis gegaan is...? Ik heb gwoon in deze thread gekeken wat de mensen gezegd hebben en dat daar neer gezet omdat het me een beetje de strot uit hing... Als jullie nog niet eens elkaar kunnen toevoegen en ff een kleien match spelen dan weet ik het ook niet meer maar dan gaat bij mij het plezier om te organiseren er ook een beetje vanaf. En Team 9 en Team 11 mogen zich al helemaal schamen want die kunnen nog niet eens ff melden wat er misgegaan is waarom ze nix gespeeld hebben...

    Ik heb de datum zelfs erbij gezet en gezegd dat het om de eerstkomende zaterdag ging...
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dude, ik zie nergens een datum staan in je openingspost. En ook is er niet verteld dat het om de eerstkomende zaterdag ging...
    Misschien verder op in de thread wel maar ik hoop in de openingspost toch gewoon alle relevante zaken te vinden...

    Alle zaken concreet in de openingspost zetten doet wonderen ;)
     
  7. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Mister Xwon egt waar...
    Thread bestond toen volgens mij uit net 6 pagina's te veel moeite om deze ff door te lezen?
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, heb ik ook gedaan, sorry als ik niet alles woord voor woord heb opgenomen...
    Maar is het dan teveel moeite om dit soort belangrijke zaken waar mensen op kunnen plannen in de openingspost te zetten?
    Heb je bij je eerste overzicht alles op een rij en kunnen er ook geen vragen over bestaan...
    Wij zijn namelijk niet de alleen in het niet op komen dagen :'-(

    Maar even goede vrienden verder, deze week gaan we onze match spelen *)
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Xwon heeft wel een beetje gelijk dat soort dingen horen in de openings post de rest is gewoon erom heen gelul over het onderwerp
     
  10. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    k zal het wel in de beginpost zetten..
     
  11. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag om 20.00 dan Ryttax en Vercetti online dan maar? Het mag duidelijk zijn dat jullie skills boven die van mij liggen. Maar het blijft bij 2 vs 2. Misschien stom dat we alsnog 2 vs 1 hebben gedaan maar eigenlijk ging het over miscommunicatie. Als ik had gezegd ja de match kan nu niet doorgaan dacht ik dat ik gediskwalificeerd was en dat de winst alsnog naar jullie gingen. Ik was ook niet op de hoogte van de datum etc want had het nogal druk en af en toe keek ik naar begin post en stond er niets.

    Zullen we het gewoon op een rematch houden. Zo is het 100% eerlijk en kunnen jullie alsnog jullie skills tonen maar dan wel in een evenwichtige match. Gaan jullie hiermee akkoord? (topic starter iig wel)
     
  12. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey quicksilver,
    die tj44rd NL he... die zit wel bij mij in de clan,
    maar hij wist nix van dit 2 on 2 toernooitje af, dus mss volgende keer slimmer om te vragen of je teammate zin heeft om mee te spelen in een 2 on 2 tournament.
    btw, die Devoc en DAniceMAN kunnen mijn billetejs likken...
    als die devoc niet gewoon 1x mijn friendrequest kan accepten, en die DAniceMAN het maar blijft uitstellen, en wij elke keer w88 tot hun allebei online komen dan laat ook maar, elke keer zijn schaduwman en ik er, en dan krijgen we een message met daarin: yo, we kunnen nu niet, morgen 14:00 goed? en dan krijgen we om 2 uur te horen: hij heeft familliedag dus vanavond 21:00 goed? marjah dan heb ik er geen zin meer in met hun, zet mar neer 50 - 0 voor ons :p.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  13. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Spinnerman - ik ken Tjeerd persoonlijk en had hem op de hoogte gebracht --> wel beetje laat maar toch ;) .
     
  14. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag om 20:00 ben ik basketballen
    Ik kan wel maandag om 20:00 maar weet niet of ruttyx kan.
     
  15. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp is er weer een dag voorbij zonder dat er iets gespeeld is?
    Fijn jongens_0/
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het vervelend is als dingen niet goed gaan, maar om nou iedere keer zo te reageren. Wij hebben al laten weten dat we bezig zijn om een datum te regelen.
    Het is van ons de fout dat het niet goed gegaan is, al waren zover ik gehoord heb de meeste wel online. Maar een iemand kan het al in de war gooien...
    Je moet ook niet ontkennen dat jij het niet helemaal duidelijk bent geweest door de info niet in de beginpost te zetten. Nu schuif je het alleen op ons af.
    Allebei de kanten hebben fouten gemaakt, en de meeste zijn al bezig om het te regelen zodat volgende week zaterdag de volgende ronde gespeeld kan worden.
    Als je rond donderdag weer begint te zeiken dat niet iedereen gespeeld heeft ga ik met je mee doen, maar laat het nu nog even zijn gang gaan.
     
  17. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dingen worden gwoon uitgesteld en uitgesteld maar je hebt ook best wel gelijk dat ik steeds zo reageer, maar had het me gwoon heel anders voorgesteld...
     
  18. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    nou bij ons gebeurt toch nix, die DAniceMAN heeft geneens een headset en die komt niet opdagen op momenten dat ie zelf iets regelt, en die DevoC is nog niet eens online geweest sinds zaterdag, ik ben het al beu, dat heb ik al laten weten, ik ben dit toernooitje niet beu maar die 2 waar wij tegen moeten wel.
     
  19. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Team 4 ik zal kijken wat ik kan regelen.
     
  20. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bemoei me er niet meer mee jullie doen maar...
    Ik zeg er donderdag wel wat van indien nodig (denk het wel maja)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina