Halo 2.5 slaat nergens op. Maak of Halo 3 of niks. Singelplay van Halo 2 valt tegen, maar de multiplay vind ik echt wel de moeite waard. Ze maken nu halo 3 of niks, maar Halo 2.5 vind ik gewoon zielig.
op die site stond dat ze al jaar bezig waren met halo 3 en over halo 2.5 werd niet gesproken, dus zal mischien wel nieuwe game worden met launch van Xbox 2!!
Halo hoort gewoon bij de Xbox dus zal het ook logisch zijn als dat er en Deel 3 uit zal komen met de launch van de Xbox 2. Iets beters kan bijna niet.
halo 2.5 dat is tog vet als er weer een halo uitkomt ik hoop dattie net zo bruut is als halo 2 kkrijg dan wel live(dan wordt rocke!!! /Mod Deze post gedeedit, al die smiltjes slaan nergens op, de posts hierna heb ik ook weggehaald, niet meer zo loos posten. - Volkoren
Waar slaan die 3 laatste posten op ... Ik hoop dat het een soort van aanvul set word voor 30 euro, dat zal een mooi prijsje zijn...Tsja ik gok dat dat het toch niet word. Er komt denk ik geen 2.5 maar gewoon een 3 voor xbox 2 als Launchtitel..
Het is geen gerucht het is de waarheid dat halo 3 komt en dat ze er al een jaar mee bezig zijn en dat het een launchtitel word( tenzij ze het niet afkrijgen voor de launch) bron: www.megagames.com
halo 2.5, wie geloofd dat? dat zou echt dom zijn van bungie, want wie zou er dan nog halo3 kopen als je toch al kunt verwachten dat er een halo 3.5 komt...........
wie zegt dat perfect dark op de xbox uitkomt, je hoort er nooit iets over. Ik geloof trouwens ook niks van halo 2.5
Als ze de singleplayer maar netjes afwerken en die geschrapte voertuigen erin plaatsen ben ik al snel tevreden
perfect dark is wel al semi-bevestigd als launch titel ... er komt een pre-perfect dark game uit voor xbox next Pas als iets bevestigd is door een grote game site of de uitgever zelf dan is het de waarheid. Bungie en Microsoft hebben beide onkend dat Halo 3 op de xbox next als launch titel gaat verschijnen
miss vandaar dat single player kut was want daardoor komt de vraag miss hoger voor halo 3 ofzo...naja ik hoop dat deeltje 3 met een mooi en goed verhaal komt en een usper sterke multiplayer.
De multiplayer is al ¿Usper? sterk, laat ze nu maar met een vernieuwende single player campaign komen
Het is geen gerucht het is de waarheid voor degene die het nou nog steeds nie geloven... Halo komt eraan en zeer waarschijnlijk als launchtitel op xbox 2
de launchtitle voor de xbox 2 van bungie zal een rpg worden. Als er een halo 3 zou komen dan zou het geen launchtitel worden. Bungie is namelijk bezig met een rpg.
Wat zeurt iedereen toch altijd zo veel. Dit is toch echt niet waar. Als je ook maar denkt dat dit waar is moet je echt eens een iq test doen ofzo...
dit is niet waar?? bedoel je daarmee dat er geen halo 3 komt?? whaha check: www.megagames.com als je dat gelezen hebt zul je me geloven en dat van rpg is ook onzin, misschien dat een ander team van bungie zich daarmee bezig houd ...