1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO 2.5 launchtitel voor xbox 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boxxanna, 18 dec 2004.

1. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn geruchten....
    Het xbm denkt dit en nog een andere site. Maar ik denk toch niet dat dit komt en nog lang geen halo3. Bungie werkt aan een rpg.

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    jwel. halo3 komt zeker, dat is zeker (denk ik) :) maar ik had het over halo 2,5

3. jeroen_newhome

jeroen_newhome jeroen

Leuk Bevonden:
    0
    xbox magazine denkt dat helemaal niet die zegt alleen dat een amerikaanse blad dat voorspelt.

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    een ander team van bungie.... maar je ontkent dat het bungie is? ok

5. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wat is het xbox magazine? Een amerikaans blad. Lees eens wat beter jongen |:-

6. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    megagames is ook zo'n lekker megafictieve site

7. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof het pas als het uit bungie's mond komt.

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees net dat halo 3 op de xbox 2 zal uitkomen maar het zal geen launchtitel zijn. Dit zou perfect dark namelijk zijn.

Hier is ook nog het bewijs dat perfect dark op de xbox 2 komt:

The killer title to be revealed for Xbox 2 is Perfect Dark Zero by Rare; Microsoft has decided that this will be THE Xbox 2 launch title.

Shit dit is een dp. Sorry. |:- |:-

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    bij films en games die .5-versies gaan maken vind ik gewoon uitermate zwak. Zoals in een van de eerste posts van dit onderwerp is gezegd komt het spel er, omdat het orgineel blijkbaar niet goed was. Bovendien betaal je weer extra voor een spel wat je eigelijk al hebt. Gewoon die add-ons bij content-download zetten is wel een redelijke optie. Laten ze bij bungie gewoon (als ze er àl mee bezig zijn) de 2.5 gewoon liggen en meer tijd aan Halo 3 besteden en gewoon zorgen dat die bij de launch van Xbox2 verschijnt.

Als ze Halo2 toch willen verbeteren, dan kunnen ze een voorbeeld nemen aan Myst toendertijd. Omdat er van dit spel wereldwijd meer als 10 miljoen exemplaren verkocht waren, hebben ze het spel vernieuwd en verbeterd en de Myst: Masterpiece edition uigebracht. Laat Halo ook zoiets doen als er een bepaalde mijlpaal is bereikt een Halo2:Masterpiece edition uitbrengen.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Lol Dat PD 2 een lauch titel voor xbox 2 zou worden had ik al voorspeld hier op het forum toen bekend werd dat rare naar Microsoft ging :+ Rare houd niet zo van games op tijd maken. Ergens een stukje gelezen paar week terug van iemand die met iemand had gesproken die aanwezig was bij een meating van de makers van PD en een stukje ingame had gezien van het spel van de omgevingen en kon zeggen dat het er ongeloofelijk slick uitzag.

En je kan er op rekenen dat halo 3 or whatever ook binnen een jaar wel op de xbox 2 komt na de lauch. Halo is een system seller, dat weet Bill heel goed. Bungee heeft allang opdracht gekregen om verder te werken aan een vervolg.

11. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, Na de launch. *)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem mijn woorden terug ... Team Xbox heeft Halo 2.5 ook bevestigd

13. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    wat een slechte
    2.5

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    die voertuigen kunnen ze toch ook gewoon als downl. content doen, desnoods ervoor betalen. ik ga die 2.5 dan iig niet aanschaffen

15. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fardo zei het al: team xbox zegt 2.5

16. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er op dat Halo 2.5 toch een launchtitel wordt.
    Het zou leuk zijn als er een side story bij zit.
    Xbox 2 bezitters hoeven niet te wachten op deel 3.

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of gewoon een nieuwe sp. Halo 2.5 moet gewoon een game worden die zich afspeelt tussen halo 2 en 3. Dan zou alles wel goed komen.

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een trieste zet als je het mij vraagt. Uitmelken en uitmelken.... :{
    Maar oké waarschijnlijk zal Halo 2.5 voorgeïnstalleerd komen op de Xbox 2 met ingebouwde harde schijf. Moet wel een grote harde schijf zijn dan. Maar als ie dus er al standaard op staat dan, is het wel netjes, want als je ervoor zou moeten betalen dan was het echt triest geweest van Bungie.
    Maar echt, zit er iemand te wachten op halo 2.5 ? Ik niet, geef mij maar Halo 3 :). Maar is Team Xbox dan betrouwbaar, want Insidegamer.nl schrijft:
    .. let op het vraagtekentje.. vaag dat ze ernog een vraagteken achter zetten.

19. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of je krijgt de game er gewoon bij, want er zijn mensen (heel weining dan) die halo niet willen en dan een halo op hun schijf hebben staan.

20. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina