Ik wil het volgende kwijt:
Ten eerste is HALO II in mijn ogen een meesterwerk.FACT. FULL-STOP. Het is een van de beste titels die ik op fps-gebied ooit gespeeld heb ( dit begon met HALO- combat evolved ) en HALO I was de reden waarom ik na jaren van nintendo-loyaliteit de xbox als beste console ever bekijk. ten tweede snap ik simpelweg het gezeik niet over weggegooid geld als er een nieuwe game komt... HALO II heeft misschien langer dan welk spel hiervoor in iedereens xbox gezeten en sinds ik HALO II heb ( en voor het eerst xbox-live ) speel ik alleen de multiplayer game. Als er niemand online is speel ik de campaign.
Dit spel zorgt voor meer entertainment dan een avondje stappen waar de meeste gasten alleen al aan het zuipen en het zeiken en het binnenkomen van een club al 60 euro kwijt zijn. Dit spel is al bijna 2 maanden uit en heeft nog steeds honderdduizenden spelers die op live zitten.
HALO II is simpelweg gewoon een topspel en of de opvolger HALO 2.5 of 3 heet... ( wie geeft DAAR nou weer om... het is hooguit een marketingstrategie) als die opvolger maar half zo goed is dan vind ik hem al zeker die 60 euro waard.
Speel gewoon de game, nodig mensen uit... have fun in plaats van dat gezeik over een opvolger
Greetz Seth
Laatst bewerkt: 3 jan 2005