1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO 2.5 launchtitel voor xbox 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boxxanna, 18 dec 2004.

  1. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het volgende kwijt:

    Ten eerste is HALO II in mijn ogen een meesterwerk.FACT. FULL-STOP. Het is een van de beste titels die ik op fps-gebied ooit gespeeld heb ( dit begon met HALO- combat evolved ) en HALO I was de reden waarom ik na jaren van nintendo-loyaliteit de xbox als beste console ever bekijk. ten tweede snap ik simpelweg het gezeik niet over weggegooid geld als er een nieuwe game komt... HALO II heeft misschien langer dan welk spel hiervoor in iedereens xbox gezeten en sinds ik HALO II heb ( en voor het eerst xbox-live ) speel ik alleen de multiplayer game. Als er niemand online is speel ik de campaign.
    Dit spel zorgt voor meer entertainment dan een avondje stappen waar de meeste gasten alleen al aan het zuipen en het zeiken en het binnenkomen van een club al 60 euro kwijt zijn. Dit spel is al bijna 2 maanden uit en heeft nog steeds honderdduizenden spelers die op live zitten.

    HALO II is simpelweg gewoon een topspel en of de opvolger HALO 2.5 of 3 heet... ( wie geeft DAAR nou weer om... het is hooguit een marketingstrategie) als die opvolger maar half zo goed is dan vind ik hem al zeker die 60 euro waard.

    Speel gewoon de game, nodig mensen uit... have fun in plaats van dat gezeik over een opvolger :confused:

    Greetz Seth
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  2. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Can i get a amen. _O_
     
  3. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want dan krijg je weer verwachtingen die niet waar worden gemaakt en begin je weer van voor af aan.
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Zolang ik maar covenant ass kan kicken en online kan spelen met de masterchief op de xbox 2 boeit het mij niet. Natuurlijk heb ik liever halo 3 met de geschrapte features met halo 2 erbij maar zolang ik maar halo kan spelen en het maar een goede game is.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ze moete al die troep die ze er niet in hebbe gedaan er alsnog in pleure
    dan word het pas een schiet partij, lekker crossen met die atv.
    mmmm. nice
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    halo2.5 schijnt ook op de xb2 te kome dat word dus extra lang wachten, eind 2006 ongeveer.
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind een remake van een game niet zo erg, maar dan als er wat jaartjes tussen zitten en de game echt een meesterwerk was. En hoe goed Halo 2 ook was, ZO goed was ie ook weer niet. En pas 2 jaar na dato de game nog eens uitgeven vind ik gewoon te vroeg. Misschien als de game echt tot op perfectie wordt opgepoetst en er meer (en interessantere) missies bijkomen dat het nog wel de moeite waard is...
     
  8. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2,5 Halo2,5 Halo2,5
    Straks he komt dat spel niet eens, je moet je niet baseren op geruchten en kleine domme artikeltjes :p
     
  9. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, het maakt allemaal niet uit, halo kan me geen ruk meer schelen na deel 2
     
  10. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Want.....
    ik vind legendary nog steeds een uitdaging, en speel het ook nog regelmatig
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb per ongeluk 2 keer gepost dus heb ik deze ff geedit
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ben ik helemaal met je eens!
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Huh, nu is er 1tje weg :confused:
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    .....maar back to topic .. de gene die willen weten wat hij zij:


    onzin halo2.5 zet het gewoon bij download continent
     
  15. chief persia

    chief persia Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2.5? yeah right geloofie het zelf. als ze zoiets gingen maken zou bungie het echt wel zelf zeggen hoor. ze hebben ook al heel vroeg gezegt dat halo2 kwam. ja tog

    en wat betreft halo3 , daar geloof ik wel in, want het was best wel een vaag einde bij halo2 vond ik hoor, met masterchief.

    laterzz
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik denk dat er een prequel zal komen gebasseerd op the Fall of Reach :) . Naja dat hoop ik iig, de Halo 2 engine hoeft imo niet aangepast te worden, graphics en physics zijn allemaal prima. Naja ik kan iig niet wachten ^_^
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zou wel apart zijn ja, een prequel. Maar dan zit je de hele tijd te trainen enzo, en heb je opeens een 6-jarige MC waar je mee begint :9 . En ik zie liever een vervolg omdat er nu eindelijk goede ellende op aarde wordt verwacht.
     
  18. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm zie zo'n pre-quel anders wel zitten hoor. maar dan moet je wel veel meer interactie met je team kunnen hebben. Denk dat als dat ooit gemaakt wordt het meer zou moeten worden als rainbow six ofzo.

    maarja ontopic: halo 2,5 ik geloof er helemaal niks van. Ze zijn daar bij bungie weer allemaal lekker terug van hun welverdiende lange vakantie en zijn weer lekker op een rustig tempo bezig aan halo 3. En dat halo 3 niet officieel bevestigt is, da zal allemaal wel. Met een beetje gezond boere verstand snapt iedereen wel dat halo 3 er komt.
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Het jammere aan halo 2 vond ik dat je maar 2 missie's op aarde had. Als ze dat in halo 3 stoppen ben ik in ieder geval blij. Vliegen met je banshee over de eifeltoren, het vrijheidsbeeld opgaan en onderweg elites dood knallen, de golden gate verdedigen tegen vijanden.
     
  20. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hen moet het hele forum door gelezen want dan ben je wel een tijdje bezig vond ik
    dus was mijn vraag of er al screenshots zijn gemaakt van halo2,5 kijken of het spel het wel waard word om te kopen, en trouwens je merkt vanzelf wel waneer die uitkomt :)mjah:eek:
     

Deel Deze Pagina