1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook een gerucht, lees mijn post:
    Beetje opletten!! maar t zou toch gewoon onwijs gaaf zijn (en ik weet dat op bungie.net echt de grootste n00bs zijn ooit)
     
  2. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het downloade bel contenet en voor de echte bungie fans dan stoppen ze met de LE maken vanaf dan worden er Nooooooooooit meer LE gemaakt nooit meer dus haal ze maar snel
     
  3. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag de assault rifle er terug bij komen
    ik vond het echt te leuk om gewoon op grunts te KNALLE; iedereen begrijpt dit wel. De SMG geeft niet meer dat goede oude gevoel. Bij MP was Assault rifle wel een suckie dus hij zal er toch niet komen bij downl. content
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De assault rifle was misschien wel een chill wapen, maar het was niet een echte rifle. Het wapen was niet goed, ook al wastie wel chill :)
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien kan je op 9 feb. wel co-op downloade voor 4 players!
    want als ik in de game voor co-op kies dan moet je een 2de player erbij kieze en dan zie je onderaan voor nog 2 players. maar dit werkt alleen nie.
    zou het er later bij komen? omdat ze vertelden dat co-op voor 4 nog nie zo op rolletjes liep dat ze er nu de verbeterde versie downloadebel geve
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  6. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Vele mensen hier maken zich weer klaar voor een groote teleurstelling.

    Er gebeurt helemaal niks op 9 februari, die datum staat nooit ergens in de credits en om te denken dat Halo 3 ergens begin 2005 uitkomt is gewoon dom.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ach laat iedereen toch lekker zn gangetje gaan.


    ( weet toevalig iemand of de boeken van halo ook in het nederlands uitkomen? )
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarom kan dat niet!

    Misschien is er in het geheim aan HALO 3 gewerkt alvoor HALO 2 aangekondigd was.
     
  9. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het gewoon een verzinsel is van iemand! Het staat echt niet in de credits als je het uitspeelt op legendary.

    Ik zou het ook ontzetten leuk vinden moest halo 3 zo snel mogenlijk uitkomen, maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Waarschijnlijk op XBOX2 of hoe hij ook mag noemen.
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook nergens gezien in de credits ? Ik vraag me toch echt af wie dit wel allemaal heeft gezien en of hij er een screenshot van wil plaatsen?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5

    Nee, tenzij jij ze gaat vertalen :cool:
     
  12. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk trouwens ook niet dat het goed zou lezen in het Nederlands. Vele van die uitdrukkingen zijn toch niet echt goed vertaalbaar.
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het is ook niet waar, heeft bungie officieel gezegt. staat een paar pagina's terug volgens mij
     

Deel Deze Pagina