1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Feli :D
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De tool die ze gaan gebruiken is XNA , maar 3 maanden is te kort dag
     
  3. The Untouchable

    The Untouchable Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Als men geen nieuwe engine zou maken voor Halo 3, dan zou het wachten niet zo lang hoeven zijn als voor Halo 2. Hopelijk wordt het interessante downloadable content.
     
  4. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Als bungie en Rare samenwerken kan het ook zo zijn dat 9 feb Perfect dark uitkomt.
     
  5. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou dat vind ik een beetje vergezocht want als ze tegeijkertijd met halo 3 bezig waren had het mischien nog drie jaar geduurd. 8)
     
  6. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    toch de topictitel stiekum veranderd he? :9
     
  7. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 op 9 februari 2005 lijkt me onmogelijk en zakelijk ook erg onverstandig. Ik denk echt dat halo3, wat er volgens mij ongetwijfeld komt als launchgame voor de xbox2 of hoe dat ding ook mag gaan heten zal dienen. Dat zou me verstandig lijken in ieder geval.

    Maar misschien wordt dan wel een Halo film reeks aangekondigd ofzo :D
     
  8. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Of halo 2.5 (met een beter einde) :D. Maar denk eerder gewoon download content (PGR2 content kwam ook pas heel laat, dus zou best kunnen).
     
  9. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 9 febr. is heel L!ve gwoon down:)
     
  10. Blokkie

    Blokkie Marijuana

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Meschien komt 9 feb wel de pc versie
    Dat hoop ik echt,want na dat ik op de pc halo hellemaal grijs heb gespeeld vindt ik het op de xbox een stuk minder.Zou wel komen door muis en keyboard.
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zou ik echt flauw vinden van hun, eerst een spel niet afmaken en daarna een verbeterde versie maken waar je weer voor moet dokken :mad:
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk ook zelf een downloadeble content natuurlijk maar ik weet het niet zeker.
    Dat word gewoon weet afwachte net zoals altijd...
     
  13. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet Sony ook, met granturismo4, ze brengen dit jaar een offline versie, volgende jaar een online versie en een versie voor boys :+...

    Maar het is toch bijna zeker dat xbox2 eind volgend jaar wordt uitgebracht in Amerika....?

    Een launchgame als perfect dark zou mooi zijn (hoe lang werkt rare er al aan 8 jaar ofzo ;))....

    Als er pas in februari nieuwe content komt voor halo2, dat is natuurlijk veel te laat...
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  14. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk het tweede deel van halo2 als premium content (waarvoor je moet betalen). zou een slimme zet zijn, omdat ze dan nog meer verdienen (lullig maar slim).
    En het staat me ook bij dat ze geen halo3 wouden maken, maar dat zeiden ze vlak na of tijdens de ontwikkeling van halo. Dus dat is alweer een tijdje geleden.
     
  15. studio_125

    studio_125 Guest

    tsjah, ik vind dat dan echt klote, je betaald al te veel voor die games, moet je ook nog is extra gaan betale voor die content :cool: word het toch wel aantrekkelijker om je xbox te modde, beetje bullsjit van M$ hoor je moet namelijk ook al je Live! account betalen
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk een downloadeble content voor het einde van singleplayer zou wel zeer vet zijn :confused:
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel vet en dan voel ik me weer genaaid omdat ik geen xbox live heb.
     
  18. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja...

    9 Februari ... Halo 3 of Halo 2,5!!!!
    Mmmjah net zoals Ilovebees zeker???
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit gewoon weer iets geks. Misschien speelt Bungie en MS alweer de hele tijd samen. In Halo stonden al dingen over die bijen, en nou gaan ze ons weer lekker zitten maken voor de 9e februari. Of gewoon wel een DC.
     
  20. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk een downloadeble content ............
     

Deel Deze Pagina