1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    toch wel grappig dat iedereen hoopt dat halo3 dan uitkomt, wat eigenlijk nogal onrealistisch is :)
     
  2. studio_125

    studio_125 Guest

    bijen??? :confused:
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij betekent het tekstje dat op Feb 2005 09 een bekendmaking komt van halo content (3????)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het een ander jaar geweest zou zijn zou dat wel erbij staan. Het gaat dus duidelijk over 9feb 2005. Wat er zal komen weet ik niet. Halo 3 zou kunnen maar lijkt me sterk. Nieuwe MP map zeker niet want daaar doen ze echt geen 4 maanden over en daar bij komt dat die maps allang allemaal klaar zijn dus die zullen wel binnen een maand komen.

    Vreemd was wel dat Halo 2 al nov 2003 klaar zou zijn en toen in eens maart 2004. Misschien hebben ze wel 2 spellen gemaakt want aangezien ze maar 1,5 jaar over Halo 1 hebben gedaan en ze bij Halo 2 dezelfde engine hebben gebruikt (met wat aanpassingen) lijkt het me sterk dat ze 3 jaar lang alleen maar aan Halo 2 hebben gewerkt dat is gewoon onmogelijk. We zullen wel zien wat 9 feb ons brengt. Misschien is het wel heel iets anders als wat we denken!
     
  5. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark lijkt me niets met Halo te maken hebben (afgezien van het feit dat het beide FPS zijn) dus een aankondiging in die richting is sowieso niet te verwachten. Downloadable content lijkt me het meest logisch, al lijkt het me dat de single player gewoon klaar is. Wél een beetje vreemd dat ze voor een paar simpele extra's in de multiplayer al helemaal een aankondiging doen dan...

    Halo 3 release lijkt me te belachelijk. Dat zal heel veel mensen van Halo 2 weerhouden (casual gamers) met aankopen omdat er alweer een vervolg is en dan lijkt het gerushed. Ik hoop persoonlijk op een aankondiging voor Halo 3 op deze Xbox om zo de trilogie op deze console af te maken. Maar het lijkt me waarschijnlijker dat we dan iets van een techdemo van de Xbox 2 met daarin een teaser van Halo 3.

    Just my 2 cents..O-)
     
  6. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Stel dat ze nieuwe gedeeltes van de single player beschikbaar stellen via live... dat zou ik zo'n naaistreek vinden dat ik een dag niet eet ;)
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat lijkt me vet 8)
     
  8. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden ze iets voer perfect dark in halo2 verweken :confused: wel was perfect dark heel vet :+
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou zelf wel een Halo 3 erg vet vinden, ik vond zelf ook al dat ze wel erg lang aan Halo 2 hebben gewerkt. Maar volgensmij is dat veel te optimistisch. Net als bij Ilovebees ging iedereen meteen geweldige dingen te denken en uiteindelijk gebeurde er vrij weinig.
     
  10. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop natuurlijk (net zo als iedereen denk ik wel) dat dan Halo 3 uit komt, mara ja dat is te onwerkelijk en anders wordt ik helemala gek 8)

    Wat misschien dan wwel uit kan komen is natuurlijk de datum DAT halo 3 uitkomt (of ze dat dan ook echt weten :confused: )

    Wat im zowie zo zeker denk dat is dat ern download ding via live kan komen (maar daar hebben ze dan wel lang aan gewerkt)

    Wel lullig dan dat bijv. mensen Halo 2 pas in maart kopen en ze hebben legendery hebben uit gespeelt dat er dan alsnog 9 februari staat :p

    Wat natuurlijk ook kan is dat als je halo 2 dan op die dag speelt (wat dan op een woensdag valt) dat je dan automatich nieuwe dingen krijgt of er anders uit gaat zien of er wat dan ook verschijnt

    Nouw ik heb nu al mijn feiten wel op genoemt...

    Misschien hebben jullie er wat aan
     
  11. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ooit een 9 februari. Het zegt dus helemaal NIETS. Wie weet wel in 3004 ? ;)
     
  12. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar gaan ze zeker wel een stukje tekst aan vuilmaken, aan een comment over iets wat op 9 februari zou kunnen gebeuren, alle uitsteldata niet meegerekend... lijkt me geloofwaardig ja
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Februari is de 2e maand.
    Als je 2 van 9 aftrekt krijg je 7. dit kan geen toeval zijn als het aan bungie ligt.8)
    En 2005 => 2+5= 7
    het is een wonder!:+
     
  14. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, en 2*5 is 10, wat natuurlijk gelijk is aan 2008! woohoo! mooi redeneren ja. ik geloof er niet zo in
     
  15. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 9 februari kun je opeens de rest van de single player gaan spelen!
    Die word dan opeens unlockt.
     
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    :/ nah, volgens mij kan je dan het vervolg downloaden, niet unlocken. Had nog steeds een paar kleine vraagjes op het einde. Misschien dat die dan beantwoord worden:).
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    *zet xbox klok op 10 feb.

    WOW, het werkt. ik heb er 20 nieuwe SP missie's bij :+ 8) *)
     
  18. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0


    Is inderdaad wel vreemd dat ze zo lang over Halo 2 hebben gedaan terwijl ze als basis al een halo 1 hadden. Aan de andere kant lijkt het me sterk dat ze al een halo 3 klaar hebben liggen, dat zou toch wel gelekt zijn?

    Aan de andere kant. Stel je voor dat Bungie opeens met een halo 3 op de proppen komt (lijkt me onwaarschijnlijk maar stel...). Dat zou nog een seen coole en originele actyie zijn die de gameswereld versteld zou doen staan....
    Men weet niet wat er dan gebeurt....Geen hype, niks opeens een game als halo die super goed is.
     
  19. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me dat er wel heel veel data moet worden gedownload, mocht er een nieuwe missie bij zitten. Maar het zou eventueel wel kunnen. Halo 3 lijkt me uitgesloten. Nieuwe maps voor de MP is het meest waarschijnlijk aangezien er niet zo heel veel in Halo 2 zitten, maar om daarvoor nou zo een aankondiging te doen. :confused: Of het is natuurlijk een nieuw halo boek. :+
     
  20. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand dit ook zelf gezien? en staat die 9 feb er dus echt?
     

Deel Deze Pagina