1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. Coltdrake

    Coltdrake Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    het is tog niet leuk voor die genen die geen live hebbe..
    als ze een downloadable cotent van maken.

    maar jah...ik heb niets te zeuren, ik heb live
     
  2. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Microseft bent dan kom je natuurlijk met het vervolg op Halo 2 op de nieuwe Xbox.
    Marketing technisch ben je dan voorzien van een launch titel en elke Halo fan koopt dit uiteraard.
     
  3. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen elke halo fan, iedereen die weleens op een xbox gespeeld heeft, en ervan gehoord heeft, kent halo ook wel. bovendien hypen ze het weer zo erg natuurlijk, waardoor je niet anders kan dan het spel kennen en willen.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ben nu bezig met het laatste Level op Legendary Whe will see :D
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk denk ik dat ze halo 3 voor sinterklaas uitbrengen, halo4 voor de kerst en dan halo 5 op 1 februari en dan dc op 9 februari 8) das pas marketing :+
     
  6. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    voor welk deel geven ze dan dc uit op 9 febr. volgens jouw :)
     
  7. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom geen halo 3? misschien hebben we zo lang op halo 2 moeten wachten, omdat tegelijkertijd halo 3 in de maak was. Halo 3 wordt nu afgerond, en licht 9 februari in de winkel, precies 4 maanden na de release van halo 2. Of het verhaal wordt gewoon afgemaakt dmv downloadable content, of... er komt een moeilijkheidsgraad boven ledgendary O-)
     
  9. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Verhaal afmaken dmv downloadable content lijkt me onzin, wat moeten de mensen zonder Live dan.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    live aanschaffen
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar sommige kunnen gewoonweg geen live aanschaffen omdat ze geen cc hebben of omdat sommige landen live niet eens ondersteunen of je hebt niet genoeg geld.
     
  12. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten ze maar gaan werken en zon kaartje aanschaffen :cool:
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ons land kan tog wel?
     
  14. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wij hebben ook geen cc en kan dus ik kan dat ook niet

    maar kan iemand niet zon filmpje maken van die credits ofzo dat iedereen het kan zien
     
  15. ik denk dat ze dmv downloaddable content het verhaal afmaken :+ al lijkt het me sterker dat 9 feb meer staat voor iets anders bijv de release van een andere game waarvan we niet eens weten dat ie in de maak is :D

    _O_ Halo 2 _O_
     
  16. Dat is de reinste onzin |:-

    ik vind gewoon dat er een betaalsysteem bij moet komen al is het voor MS wel handig voor age verification... :confused:
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ook al hebben mensen een cc, dan nog zou het een naaistreek zijn van Microsoft als ze het verhaal via Live afmaken. Dan laten ze immers iedereen een half spel kopen in de winkel en vervolgens wordt men praktisch verplicht live aan te schaffen. Maar goed ik zie dit dan ook niet gebeuren.
     
  18. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat zou echt dikke boutkoek zijn... Hoop echt dat niet zo zal gaan :mad:
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    je hebt het nog steeds niet begrepen he? Halo 2 is af ... als extra service maakt men nog extra content, zodat het spel blijft leven. Er is dus continu een team bezig om Halo 2 of een andere live game tot een succes te maken. Als dit een PS2 game was geweest ... werden er geen bugs meer verwijderd of nieuwe levels, wapens of voertuigen aangeboden. Daarom moet je voor live een abo betalen, daarom is Live beter dan playstation on-line...

    Microsoft en Bungie hebben trouwens al gezegd dat er geen Campaign downloads zullen komen

     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  20. VinZ

    VinZ Guest

    Volgens mij is die 9 februari een dikke hoax. Heeft iemand het zelf al gezien??? Ik niet namelijk...
     

Deel Deze Pagina