1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    9 februari komt er een 3d acion game uit, ( wel voor de PC ) vergelijkbaar met het spel alien vs predator ( natuurlijk veel beter uigevoerd dan bungie ). schijnt dat je levels moet door lopen vanaf de lucht ( net zoals het perspectief b.v de c&c spellen ).

    ik zelf wacht hier al een tijdje op, alleen jammer dat wss de masterchief hier niet bij betrokken word. maar waarschijnlijk speel jij als sarge ( die neger uit de halo serie's ) en moet jij als speler de andere marieniers begeleiden. het komt NIET onder de naam halo uit dat is een ding wat zeker is. dit komt allemaal uit een betrouwbare bron ( familie van mij die bij bungie werkt ) en dit is alles wat mij vertelt is.
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0

    WOW :D

    volgensmij geloof ik er niet veel van maar ja... doe het dan gelijk ook op de Xdoos (de allerbeste volgens mij)

    ene ik ga live aanschffen meyt de kerst (en een vriend ook dus gaan we een clan maken ) _O_
     
  3. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier geloof ik hier niet veel van man. Heb je familie in de VS werken dan? Daar zit Bungie toch? En waarom zou Bungie reclame maken voor een Game waar ze totaal nog geen marketing voor hebben gedaan, die vrijwel helemaal losstaat van Halo 2 en ook nog eens op de PC uitkomt? :confused:
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus halo 2 uitgespeeld maar ik heb nix gezien over 9 februari:confused:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    heb je hem op legendary uitgespeeld ... want daar zag ik het wel (alle andere manieren niet)
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel goede familie. Die vertellen je heus wel alles, dus ik denk dat je lult .
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    :confused:
    Ik heb het prima begrepen hoor, ik reageerde op iemand anders die dacht dat de campaign via Live verlengd zou worden en ik lichte toe waarom dit onzin zou zijn.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mijn excuses :)
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat is de kracht van Xbox Live
     
  10. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind als dat zou gebeuren(via live de campain afmaken) en ONTZETTENDE K*T streek want ik kan geen live dus kan ik de game niet afmaken

    ik denk dat het 2e stuk van halo 2 in de winkels komt
    omdat halo 2 dat einde kan je niet egt een einde noemen

    want:
    1 de halo gaat niet kapot
    2 master chief zegt dat hij de job gaat finishen
    3 dat shoot slaat egt nergens op


    en er komen denk nog wel meer halo spellen want er zijn 7 halo's!!!!!
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ze hebben toch gezegd dat ze het niet zouden doen.

    was al eerder gepost.

    en ''shoot'' betekend in het engels ongeveer ''vraag maar raak''
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedoel je niet gewoon de Halo mod voor C&C generals?
     
  13. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Bland Microsoft marketing department extension magazine OXM in the US has published a fresh prediction for the future of the Halo series, making some startlingly familiar claims.

    According to the publication Halo 2.5 is underway. But... it’s underway for Xbox 2. And yes, SPOnG is aware that the same magazine published a piece about the non-existent Halo 1.5 for existing MS gaming hardware not so long ago.

    However, there’s a great excuse behind this.

    “Halo 2.5? - Okay, so the mole wasn't completely right about the existence of Halo 1.5, but he wasn't completely wrong either. (Halo PC was essentially Halo 1.5)”

    Quite.

    The magazine continues unabashed, “With Halo 2 now here, guess what? A Halo 2.5 is not entirely out of the question as an Xbox 2 launch title, and it could be done in time for the launch (even if that is only a year from now) by a small part of the Bungie team. It’s no secret that. A) The real third act and ending of Halo 2 was chopped to make the November 9 release date, B) the next Xbox could use the clout that the Bungie and Halo names bring to the table to help launch the new system, C) everyone who buys the next Xbox would pay another $50 for Halo 2.5, and D) doing "Director's cut" of Halo 2 with new graphics, the true finale, and some new multiplayer stuff would help the Bungie team get its feet wet on the new hardware while it works on its first real next-gen project. It's a win-win-win scenario for Microsoft, for Bungie, and for gamers. Maybe it’s even true…”

    Yes, perhaps it could. For a magazine that takes more than its fair share of swipes at Internet reportage, SPOnG would argue that OXM US might well think twice before publishing what can only be described as rehashed thinly veiled guesswork.

    Spong en betrouwbaar :+......

    Bron: Spong
     
  14. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had altijd het idee dat Halo 3 op de Xbox zou verschijnen en dat Perfect Dark Zero de top FPS op de Xbox Next zou gaan worden...
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    er is gewoon al stiekum aan gewerkt aan die Halo3 vandaar dat halo2 ook zo lang duurde omdat ze al met deel 3 bezig zijn..hoop ik
    zal wel weer nie.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ach jammer maja
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    bron?
     
  18. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als dat van M$ zou komen denk ik dat ze het liegen het staat er tog niet voor nix :confused:
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is er niemand op dit forum die het ook echt gezien heeft dat er 9 februari staat?

    Misschien wordt dan wel de Halo film aangekondigd (zie de Halo Film thread)
     
  20. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ff heel iets anders: ik lees net op ign.com dat ze misschien een halo film gaan maken. Ridley Scott, de maker van de Alien reeks en blade runner, zou hiervoor in aanmerking komen.

    Is dit goed nieuws of slecht nieuws? Blade runner is een goeie film, maar "gamefilms" vallen volgens mij niet zo goed.

    *edit* opzich had ik die post hierboven ook wel ff kunnen lezen, dit was blijkbaar al een tijdje bekent. beetje nutteloos om dit te posten dus....
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004

Deel Deze Pagina