NOg niet de hele thread doorgelezen, maar is er al iets over ilovebees.com gezegd?
http://www.ilovebees.com/
De countdown staat op 9 februari, 2553
@de Bengel: 9 omdat 7+(halo)2=9 hahaha
zo kunnen we wel uren nog doorgaan, maar ik denk dat je t gewoon moet afwachten. Maar in ieder geval 1 ding is zeker, bungie weet de de aandacht te trekken, misschien doen ze het daarom.
Eerlijk gezegd denk ik wel dat HALO 3 komt, simpel weg omdat de makers vonden dat ze deze keer ook niet genoeg tijd hadden gehad (zie dvd HALO2 special edition). De dead-line was te strikt, dus ze konden niet alles erin stoppen wat ze wilde. En by the way een andere reden zou MOETEN zijn om het slechte einde van HALO2 weer goed te maken.
Just a thought: maybe hebben ze t niet zoveel op de aarde af laten spelen omdat ze misschien voor HALO3 een veel 'groter' en epischer spel willen neerzetten. Who knows? Just wait and we'll see.
PS: zou heel stom zijn om HALO 2 9 februari op de markt te brengen. Das net na de feestdagen en dan gaan we al weer op naar de zomer. Zou raar zijn
En een paar dingen om te hypen:
1. 9 februari is wel precies (Halo)3 maanden erna
2. Halo PC versie: 09/30 (goede datum want dan ga je de winter in)
3. 9 november 2001 werdt Halo 1 uitgebracht (de PC versie werdt pas veel later uitgebracht)
4. Ach ja laat maar, wacht maar mooi af. Ik ga binnenkort Live halen dus dan ben ik wel zoet en denk ik hier niet aan.
Laatst bewerkt: 23 nov 2004