1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jullie kunnen nu wel ophouden met speculeren, er zal niks gebeuren op 9 februari. Bungie heeft het zelf gezegd, dus hou het er maar op...
     
  2. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hummm.....je hebt zeker nooit de beteknis van het woord misleiding begrepen(no offence hoor), misschien gebeurt er idd niks maar misschien wacht er juist een supergrote verassing...who knows.....time will tell us the truth eventually...
    maar iok....morge kan ik waarschijnlijk eindelijk halo2 gaan kopen....en dan eerst ff op me gmakkie de single player uitspelen....en dan komt het knal festijn(tegen de tijd dat ik sp uit heb hebbik waarschijnlijk ook xbl dus)...nu lekker ff slapie doen want dan is het snel morge:D truste allemaal
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eerst wil weten is of iemand hier die 9 februari ook daadwerkelijk zelf heeft gezien??

    die quote zegt namelijk dat het niet op de aftiteling van legendary staat (alle aftitelingen zijn gelijk)

    staat het er wel, gok ik op Halo 3 ik heb een heel sterk gevoel dat dat het is (maar goed dan is het meestal niet zo, neem de fable mysteries waar ik heilig van overtuigd was...)

    staat het er niet, lijkt me duidelijk....
    _0/
     
  4. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk niet dat ze halo3 voor xbox maken eerder voor xbox2 en dan als release titel, zorgt ook voor verkopen bij microsoft enzow.
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah lijkt me ook heel sterk dat halo3 al zo snel na halo2 uit komt ...
    en BTW. halo2 zou ook vorig jaar al uit komen, maar dat werd ook steeds uitgesteld. |:- |:- |:-

    mag van mij nog wel ff duren... ben nog niet uitgespeelt met halo2 :D
     
  6. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gezegt! Maar nooit official bevestigd! want had niet eens een vaste release wat hij nu wel had!
     
  7. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    bungie had gezegt dat halo ergens in de herfst 2003 uitzou komen, maar dat niet officieel bevestigt. ze hadden we officieel bevestigt dat hij augustus 2004 zou uitkomen, maar ook dat werd op geschoven. :'-(

    en superfly ... probeer eens juiste zins opbouw te gebruiken dan is het makkelijker lezen. :)

    is er een officiele release voor halo3 dan ???

    volgens mij niet... alleen iemand die een gerucht verspreid :confused:
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het wel vet vinden als er dan xbox live komt zonder cc.
    Kunnen al mijn vriendjes ook eens op live allemaal ouders zonder cc's.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    24 aug gebeurde er ook toch geen ene fuck, dus waar praten jullie over, als ze het misterieus hadden willen doen, dan hadden ze wel 7 feb gedaan ofzo, sinds bungie iets met het getal 7 heeft? :confused:
     
  10. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    NOg niet de hele thread doorgelezen, maar is er al iets over ilovebees.com gezegd?

    http://www.ilovebees.com/

    De countdown staat op 9 februari, 2553

    @de Bengel: 9 omdat 7+(halo)2=9 hahaha :+ :+ zo kunnen we wel uren nog doorgaan, maar ik denk dat je t gewoon moet afwachten. Maar in ieder geval 1 ding is zeker, bungie weet de de aandacht te trekken, misschien doen ze het daarom.
    Eerlijk gezegd denk ik wel dat HALO 3 komt, simpel weg omdat de makers vonden dat ze deze keer ook niet genoeg tijd hadden gehad (zie dvd HALO2 special edition). De dead-line was te strikt, dus ze konden niet alles erin stoppen wat ze wilde. En by the way een andere reden zou MOETEN zijn om het slechte einde van HALO2 weer goed te maken.
    Just a thought: maybe hebben ze t niet zoveel op de aarde af laten spelen omdat ze misschien voor HALO3 een veel 'groter' en epischer spel willen neerzetten. Who knows? Just wait and we'll see.

    PS: zou heel stom zijn om HALO 2 9 februari op de markt te brengen. Das net na de feestdagen en dan gaan we al weer op naar de zomer. Zou raar zijn

    En een paar dingen om te hypen:
    1. 9 februari is wel precies (Halo)3 maanden erna
    2. Halo PC versie: 09/30 (goede datum want dan ga je de winter in)
    3. 9 november 2001 werdt Halo 1 uitgebracht (de PC versie werdt pas veel later uitgebracht)
    4. Ach ja laat maar, wacht maar mooi af. Ik ga binnenkort Live halen dus dan ben ik wel zoet en denk ik hier niet aan.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  11. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt nog even wachten op halo 3 dan ;). Maar mss is dat de datum in het halo universum dat de aarde wordt aangevallen door de covenant.
     
  12. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu begrijp ik het, er gebuurt op helemaal niks op 9 februari, er staat geen datum bij, dus bedoelen ze geen 9 februari 2005, maar 9 februari 2553.
     
  13. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinterklaas kennen ze niet bij Bungie....
    De kerstman waarschijnlijk wel, maar kzou niet teveel op z'n Halo kadootjes gaan zitten wachten als ik jou was.Trouwens, er is al een kadootje gekomen, nml. de verborgen legendary-level.
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bungie heeft zelf al gezegd dat er op 9 februarie helemaal niets gaat gebeuren. En dat dat stukje tekst gewoon onzin is (wat ik begreep, snel gelezen, dat het er helemaal niet zou staan).
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    9 februari komt de derde single player speellijn: met de brutes
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    9 februari komt de derde single player speellijn: met de brutes

    en dat weet jij omdat...
    of is dit gewoon zo'n opmerking van .... hé dat is wel grappig om te zeggen ???
     
  17. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is t wel allemaal onzin of misschien vindt dan wel het HALO2 wereldkampioenschap plaats
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja alles kan, niks moet ... geruchten zijn echt leuk
     
  19. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het gewoon helemaal niks, ik denk gewoon dat het iets is onder elkaar bij Bungie. Netzoals je ziet bij de Credits dat ze allemaal de groetjes doen aan iemand, allemaal onzin, en met 9 februari, gewoon iets onder elkaar is. Vergeet die dag niet te komen op mijn feest ofzo, en ze ff zin hadden om het zo te melden
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor legendary lvl

    en ik weet mischien wat het is:
    ik had ergens gelezen(xbox magazine dacht ik) dat er in februarie de aankondiging van de xbox 2 zou plaatsvinden

    maar het kan goed halo 3 zijn hoor want ze doen het met dezelfde engine(hoe je het ook schrijft)
    en 3 jaar voor een spel dat zo open en makkelijk eindigt ik denk dat ze mischien al met halo 3 begonne zijn maar dat zeggen ze niet
     

Deel Deze Pagina