1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk nou eens op Bungie.net. Die gasten ontkennen alles betreffende die Tagline. Er gaat dus NIETS gebeuren!!!
     
  2. VinZ

    VinZ Guest

    Ja dat zou ik ook zeggen als het een geheimpje was ;)
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah en zo gingen we nog wel ff door...
    we zien wel wat er gebeurt op 9 feb.... als er wat gebeurt.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik niet, dat gok ik
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nou wat ik denk wat in 9 Februari komt de Einde is nog niet echt helemaal afgelopen ik bedoel dus het was geen goede einde ik denk dus
    Dat de Single Player verder Speel maar dan Die Level van De E3 2003 daar waaren veel brutes 1tje ging ook jou uit de auto rammen en er is nog geen brute op aarde gekomen en deze keer gaan de brutes naar aarde om het te vernietigen en jij moet de aarde redden net als Halo 1 maar daar moest je Halo ontploffen en hier moet je denk ik de aarde verdedigen tegen de brutes
     
  6. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat allemaal in 1 keer ???

    lijkt me meer iets voor halo3 ...
    maar als die uitkomt zal de xbox2 er ook wel zijn ...
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja nu weet je meer wat er gebeurt en dat was in Halo 1 niet zo
     
  8. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    nee na halo1 had je niet het idee dat er nog een deel kwam

    nu wel

    maar dat het al zo snel komt lijkt me stug.
    of bungie is ineens heel commercieel aan gelegt geworden en laat mensen
    levels tegen betaling downloaden via xbox-live 8) |:- :{
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut xdoos live optie om mensen lvls te onthouden. Nee mijn jongetje om halo 2 helemaal sp te kunnen spelen zul xdoos live moeten hebben. dat vind ik zuigen, he thad makkelijk op de dvd gepast.
     
  10. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat het zo is???
     
  11. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat in gods naam! op ik heb 2x halo 2 en 2x een xbox 1 staat op het netwerk andere staat gewoon los en op beide heb ik halo 2 uitgespeelt en was pcies het zelfde dus kom nou niet met halo 2 heeft live nodig want dat heeft het niet wil je multie doen heb je live nodig maar sp NIET!!!
     
  12. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook maar even een redenering erop loslaten, of Halo 3 met Xbox 2 wordt gereleased. Ik gok erop dat Halo 3 begin volgend jaar komt, al dan niet 9 februari. Dat Bungie ontkent dat er iets de 9e is, zegt natuurlijk niks. Clinton beweerde onder ede ook sigaren alleen voor roken te gebruiken.

    Marketingtechnisch zoals hier ergenst werd genoemd, lijkt het me juist ENORM verstandig om Halo 3 vroeg te releasen. Iedere Halo 2 fanaat gaat deze als een gek halen, omdat dat klote-einde iedereen nog vers in het geheugen ligt. Dat wordt flink cashen voor die lui bij Bungie. Halo 3 sluit vervolgens af met een normaal einde, zoals deel 1. Bungie verdient weer miljoenen met deel 3, iedereen is ook blij met het snelle vervolg op het frustrerende einde van deel 2 en is bereid om weer even te wachten op een eventueel volgende deel.

    Halo 3 releasen met Xbox 2 lijkt me financieel niet verstandig. Iedereen moet veel te lang wachten op deel 3, en ook zal het onbetaalbaar worden voor veel mensen. Het lijk me niet dat er een Halo 3 Xbox 2 Pack in de winkel ligt voor 200 euro.... Vandaar een vroege Halo 3 release op ons oude vertrouwde beestje, en pas in een later stadium een Xbox2 pack met Halo 4, voor een lagere prijs dan de release prijs. Dan ben je als Bungie zijn goed bezig, denk ik.

    Op een ander forum kwam ik een hoop informatie hierover tegen. Je weet natuurlijk niet wat je moet geloven, mensen kunnen zich natuurlijk voordoen alsof zij Halo aan het maken zijn, maar toch. Zo stond er bijvoorbeeld een bericht van iemand die bij een bedrijf werkte dat Halo distribueerd in Nederland, die beweerde dat Halo 3 voor Maart 2005 zou uitkomen. Ook werd er gesproken over dat toen ze aan Halo 2 werkten, dat het te groot zou worden, vandaar is het geknipt in 2 en 3. Ook stond er een bijna complete (mogelijke?) story line van Halo 3, met velden, proloog, tussenfilmpjes, einde en al. Iemand had deze ergenst gevonden ofzoiets. Ik heb hem zelf niet gelezen, ga hem hier ook niet posten. Er word een nogal groot mysterie weggeven begreep ik. Iemand anders bevestigde dat dit behoorlijk in de buurt van de waarheid kwam.

    Zelf denk ik ook dat Bungie al lang is begonnen met deel 3. Ik ga nou ff een bakkie koffie halen...
     
  13. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    op welk forum was dat dan... ?

    ik wil dat ook wel eens lezen.
     
  14. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    14 maart zeker ?
     
  15. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werd niet gezegd. Maargoed ik heb het afgelopen dagen niet meer gevolgd, dus misschien worden er ondertussen hele andere dingen beweerd als een week geleden...
     
  16. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me fake maar zou je de link toch kunnen posten, al dan niet in spoilertags?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]

    eerste content download of iets anders?
     
  18. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor nou ik ben benieuwd het staat er in ieder geval alsof wij helemaal gek waren dat we dachten dat het afgelopen was ... (was dat een normale zin :confused: )

    Wel lachen dit is weer olie op het vuur voor de hype holders :+
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tuurlijk is het blad zelf op 23 december te koop (in australie), maar de vraag is ... wat zullen ze dan aankondigen ... wat is hun exclusieve nieuwsbericht

    Ik ga er van uit dat dit hun review is ;) :+
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004

Deel Deze Pagina