1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 15 nov 2004.

  1. Halo Master X

    Halo Master X Forza Motorsport

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    als je Halo 2 slim aanpakt kun je veek gebieden overslaan door er zo snel mogelijk voorbij te gaan(ook op legandary!). Op deze manier kun je legandary in 10 a 12 uur uitspelen. en al speel je op legandary kun je in het level waar je de scarab (je weet wel dat grote beest) het wapen van dit ding vinden. deze ziet er uit als een plasma rifle maar schiet de straal van de scarab.
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge als je het nog nie weet da kan je ook op andere niveau's!
    uhuh.
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hm ik heb een keer voor cheats gekeken op www.game-revolution.com dat als je halo2 op normal, heroic en legendary uitspeeld dat je 3 extra multiplayer levels krijgt.
    is dit bewezen dat het echt zo is?
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet neit zo ja dan wil ik een savegame :D
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet nie of je het allemaal in 1x moet doen of da je je game kan save en later verder gaan. en of je het in je 1tje of met co-op kan doen.
     
  7. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    K had op precies de dezelfde dingen gehoopt als jij
    K heb speciaal een XBOX voor gekogt om Halo 2 te spelen
    Beetje teleurstellend dus, en om nou te zeggen dat de gevechten zo gigantisch zijn geworden als beloofd vind ik ook niet. Ik vond dat r in Halo 1 grotere gevechten waren (Assualt on the Control Room of dat andere sneeuw level).
    Dan kom je ineens in een mega gevecht tussen de Flood en de Covenant met vette muziek
    Toen kreeg k egt t gevoel: WOW!!
    Dat had k bij Halo 2 veel minder.
    HALO 3 MOET WEL FF SNEL UITKOMEN EN GRAAG NOG OP XBOX 1
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    halo3 op xbox 1?? nooit!
    ten eerste zal bungie het nooit redden halo3 af te maken voordat xbox 2 uitkomt.
    en ten tweede kunnen ze veel beter gebruik maken van de graphics en al die shit op xbox 2.
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Marketingcampagne was inderdaad heel goed.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge wa lulle jullie bungie red ut niet om halo 3 op x-box 2 te kryge fock man je weet nog lang nie wanneer die uit is (xbox 2) en over halo2 iedereen is wel zoo negatief maar, da komt allemaal door hun zelf (de game was gwoon te overhyped) ut is cker un SUPERGAME!!!! (wat iedereen ook lult) singleplayr is ook nie slegt en volgns my ben ik de enige die vind dat ut einde juist superruig is omdat ie zoo ope is:confused:
     
  11. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten hier gewoon een heel hoop verwende kindertjes :+ Maar een betere game opnoemen hoe het dan wel hoort ho maar :+ O-)
     
  12. solo-superior

    solo-superior ruil nooit met shloo

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    half life 2 :+
     
  13. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    mjwa half life2 is een goed spel maar om nou te zeggen dat het verhaal zo goed is, de graphics en physics zijn geweldig maar het verhaal is vaak vaag en wordt nooit echt uitgelegd. En nadat ik half life2 had uitgespeeld had ik echt geen zin om het nog een keer te gaan spelen, dit had ik bij halo2 wel. Heb het ook al tig keer uitgespeeld :)
    Gewoon een topgame met geweldige multiplayer
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind half life 2 kei goed, mischien wel beter dan halo2. ik weet alleen nog nie hoe multiplayer bij half life is.
    het verhaal is kei goed man! ik snap er nix van wat zn doel is enz.
    magoed als ik zo door ga dwalen we weer af dus laten we het weer over halo hebbe.
     

Deel Deze Pagina