1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 15 nov 2004.

  1. Victor

    Victor Guest

    Is er dan maar één level op aarde?
    Dat zou shit zijn. Wat was er eigenlijk te zien op dat filmpje? Link mischien?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2004
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    mja je kan zo door blijven wachten dan als je Halo 3 hebt uitgespeeld wacht je op halo 4 dan halo 5 ga zo maar door=P
     
  3. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey vraagie heb je de LE want ik hoorde van een vriend die LE had dat daar ook 4 lvls op zitten die ze hadden weggelaten van de NE dus misschien staat dat lvl van de E3 nu alleen op de LE omdat ze later besloten weg te laten!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  4. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind het einde niet slegt hoor nu weten we ckr dat halo 3 komt en het schip gaat richting aarde dus we krijge vast wel gevechte op aarde!!! in halo 3
     
  5. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je nou echt 2 mp levels als je hem op heroic hebt uitgespeelt
     
  6. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    he ff een vraagje jongens.
    ik had een dilmpje gesien op internet. (kweet niet meer waar)
    en dat was en level, ik zit me daar helemaal p te verheugen.
    ZT HIJ ER HELEMAAL NIET IN :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

    dat is dat ene level wat ook een stukkie op gammo kwam, dan komen er van die dingen naar beneden pleuren en daar komen elites uit met zwaarden.
    en dan pakt master chief zon granaat en danz egt cortana; bet it son't stick


    KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAAR DAT LEVEL IS GEBLEVEN
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    zit er niet in, dat is het E3 filmpje waar ze het over hadden. weet ook niet waarom dat eruit is gelaten
     
  8. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie extra dvd bij de LE. Daar zie je dat dat filmpje een soort van prototype level is om een hoop nieuwe aspecten van halo2 te laten zein. (level is ook maar 10 min..)
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou eens begint met lezen, zie je dat er maar 2 levels op aarde zijn.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet, maar het verhaal gaat ZO snel! Ik wist op een gegeven moment gewoon niet meer wat ik nou moest doen of waar ik was xD Maar de game is best vet ^^ Maar (voor mijn gevoel) erg kort... Ik heb hem zeker binnen 10 uur uitgespeeld op Normal en ben nu met Heroic bezig, dat is al een stuk pittiger ;)
     
  11. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    halo ruledddddd.......
     
  12. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld. Het spel was vreselijk vet maar ik had wel gehoopt op wat meer op aarde (zoals iedereen) Maar ik vond die level bij die ruines ook enorm wreed. aleen weer wat veel indoor. ik weet aleen niet of ik deel 1 of 2 nou beter vind. behalfe de verbeteringen bij 2 vond ik de verhaallijn bij 1 tog wat wreeder. behalfe dat je nou ook samen met the covenant kon samen vechten vond ik ook heel wreed.
    Ik heb ook de LE en op die dvd staat de making of halo 2. dan laten ze op de E3 dat ene vette level gezien op aarde. Man dat leek mij echt zo wreed dus ik lekker naar uitkijken en toen ik dus master chief richting aarde zag gaan dacht ik: Eindelijk het is zover. Maar ineens Pats Boem aftiteling. :mad::mad::mad::mad:
     
  13. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt dat de levels teveel lijken op die van Halo 1, maar ik ben het op dit moment (tot level 7) nog met hun oneens. Weten jullie of de rest van de levels veelal wel/niet lijken op die van Halo 1?
     
  14. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    srry om te zeggen maar komt nog

    en trouwens LEGENDARY IS ZIEKELIJK MOEILIJK
     
  15. MasterZao

    MasterZao 11/11/2004

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al uitgespeeld (normal, 9 1/2 uurtjes) -> Conclusie: Alles was mega-vet, maar VEEL te snel einde................nu moeten we ****ing 1,5 jaar wachten op Halo3. Hadden ze in die 1,5 jaar die ze ons hebben laten wachten nou echt niet een langere Singleplayer kunnen maken? De makers van Fable deden er 1 jaar over om een Singleplayer van 20 tot 40 uur te maken, wat is er in hemelsnaam fout gegaan bij Halo2? Waarschijnlijk hebben ze te veel multiplayer-potjes gespeeld (wordt zelfs toegegeven op de Halo2DVD), die multiplayer is trouwens wel erg goed, zodat ze daardoor minder op de Singleplayer hebben gelet.............Heel Jammer!
     
  16. MasterZao

    MasterZao 11/11/2004

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh;) Wat had je anders verwacht;) :confused: ;) O-)
     
  17. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook drie dagen nadat ik hem had gekocht uitgespeelt op easy.(kon hem eerder uitspelen maar ik had eerst een foute cd die niet werkte :mad: )
    Ik vond het einde ook zoals de meeste al zeggen zwaar zuigen hij eindigt zomaar!
    Maar ik hoop wel dat dit einde wel een aanleiding is om halo 3 te maken. :) (downloadeble content vind ik trouwens ook wel goed via xbox live)
     
  18. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    *had even een idee, en werkte 5 minuutjes in Paint Shop Pro (lees= 1 minuut werk, 4 minuten zoeken naar prentjes), jah, ik verveel me, nou en?*
    [​IMG]
    Realistische graphics _0/
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  19. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    :) grappig gedaan!!
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook eergister op Herioc uitgespeeld, was niet echt moeilijk, nu begonnen op Legendary, wat nauwelijks te doen is, en waarom zit de save-functie op co-op er niet in :mad:
     

Deel Deze Pagina