Halo 2 al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 15 nov 2004.

  1. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff over t uitspelen want daar gaat deze post over.

    Ik vond t echt jammer dat het zo kort is terwijl we er zo lang hebben zitten wachten en dat ie weer uitgesteld werd en uitgesteld. En dat het dan zo ff in 2 of 3 dagen hebd uitgespeeld!

    Hoe ik t heb gevolgd had bungie t meeste aan engine en ervoor gezorgd dat alles er fu#$ing mooi uitziet en op laatst levels gemaakt
     
  2. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook uitgespeeld.
    Niet veel problemen gehad in de Singleplayer.
    Maarja nu de multiplayer mode uitgebreid testen :)
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het is maar 2 dagen uitgesteld. Op welk niveau heb je het gespeeld want op Legendary zul je het niet in 2 of 3 dagen uitspelen. De levels tja ik vind het ook soms een beetje jammer, het is echt een pad dat je volgt en redelijk dun dus niet zoals het level Halo van Halo1 of AOTCR want die zijn echt breed. Hierdoor lijkt Halo2 echt een pad te hebben. Beetje wazige uitleg maar ik had er een raar gevoel over. Ik vind het nog steeds een geweldige game alleen de Brutes zijn een beetje raar omdat ze als ze doordraaien hele rare bewegingen maken, net alsof de Brute zn AI nog niet af was.
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    we snappen nu wel that het een rare einde is maar jongens probeer eens wat meer te vertellen over de positieve dingen van het spel.
     
  5. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    haha idd :p

    Waarom snapt niemand wat cortana zegt? op het einde.. ik bedoel die rare octopus achtig iets zeg ''ik ga ej vragen stellen en jij gaat antwoorden'' cortana zegt dan iets van ''shoot'' daar bedoeld ze denk ik mee ''brand maar los'' of ''ga je gang''

    khoop dat die spoiler tag werkt :p

    nee dus :confused:
     
  6. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze met shoot gewoon: Brand maar los bedoeld ja, maar wat er nou precies gaat gebeuren?

    dacht je dat hier nog iets zinnigs stond :p
     
  7. studio_125

    studio_125 Guest

    Heb halo2 uitgespeeld singleplayer(was vet, valt over te twisten) alleen heb (nog) geen live! en kan ook geen XBC gebruiken ivm draadloze modem :mad: dus dat mp valt een beetje weg :mad:

    Nee dacht het niet 8) keek gewoon voor de lol 8)
     
  8. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, dat E3 filmpje, daarbij was meteen al bekend gemaakt dat die níet in de echte film voor zou komen.
     
  9. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ow da heb ik helemaal niet meegekregen, ik verheugde me er al op maar ja, de MP maakt veel goed hoor :)
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Die levels zijn al vet dope vind ik :)
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Iedereen zit te zeiken over het einde idd, nou ik vind er niks mis mee. En als je het laatste gesprek niet snapt dan moet je toch maar eens engels gaan volgen.
     
  12. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    het verhaal vond ik vrij verwarrend, vooral omdat je af en toe naar een alien switchte. Over het einde hoef ik denk ik niks meer te zeggen. Alleen is dat ding met die tentakels nou die gast die in halo 1 in zo'n flood ding was veranderd? of heb ik weer eens iets niet goed begrepen.
     
  13. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Got it, prachtig allemaal, maar wat ik echt brilliant aan Halo vindt is de muziek.
    Lekker hard, echt genieten.
    Nu lekker op Live me af laten knallen.
     
  14. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er niks mis is met het einde. Oké, het is een erg open einde, maar ik kreeg wel echt het gevoel alsof er nog iets heel moois op me staat te wachten:D ( in halo 3 ) en dat hebben ze wel vet gedaan. Het geeft ook een machtig gevoel dat je nu met Arbiter samen werkt....moet je nagaan hoe machtig MC+Arbiter samen zijn! :cool:

    /Mod Gebruik voortaan even een spoiler. Niet iedereen heeft hem al uitgespeeld namelijk! - 2k
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2004
  15. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke lekker, kon je dat niet in een spoiler zetten van die samenwerking. Nu heb je deze voor mij al verpest en misschien ook voor andere niet echt tof van je.
     
  16. XeoN

    XeoN Guest

    Go Ikarus.
     
  17. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1

    Het topic heet toch halo 2 al uitgespeeld dus dan is het toch logisch dat er spoilers in staan zonder spoiler tags. Omdat je hier pas kijkt als je hem heb uitgespeelt lijkt mij?
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het kan zijn dat hij wil kijken wie hem heeft uitgespeeld. Maar goed, dit soort omstandigheden blijf je toch houden, aangezien het verhaal ook in verhaal-topic staat. Kan gebeuren. Daarom raad ik ook gewoon aan om spoilers te gebruiken, mocht het weer voorkomen.
     
  19. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb halo 2 gisteren uit gespeeld met een vriend. Laatste level was afgelopen, wij dachten dat er nog een level zou komen. Maar het credits scherm verscheen, allebei tegelijkertijd een teleurstellende: JA JOH!? Toen maar met zijn 2-en live gaan ownen :p
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje: Bij halo1 had je schildjes onder de level staan als je ze op die moeilijkheidsgraad had uitgespeeld. Die staan er bij halo2 niet meer onder of wel? (als jullie snappen wat ik bedoel)
     

Deel Deze Pagina