Plus punten: visueel prachtig, filmpjes uitgebreid, twee wapens te gelijk, goed verhaal, Spoiler je speelt een Elite Min punten: veel te kort, veel te makkelijk vergeleken met heroic in de eerste deel, ik kreeg het gevoel van een herhalings oefening van deel 1 Conclussie: geen waardige opvolger van Halo
Pfff te makkelijk? Het is echt wel moeilijker dan Halo:CE, vooral Heroic en Legendary. Te kort? 50 % meer levels. Herhalingsoefening kan ik mee inkomen...
Hoe versla ik die eindbaas nou precies op legendary dan op normal is het me wel gelukt maar op legendary wil die maar niet dood, weet iemand precies hoe je dit het beste kunt aanpakken?
je moet gewoon zorge da je nooit bij uhm in de buurt komt en zoveel mogeluk plasma grenades op hem gooit. ennuh.. wa is da voor bullshit MC gaat dood?
Ik vond Halo 2 een mooi opvolger. Diepgaande verhaal, mooie grfx (behalve die irritantie kleurveranderingen en pop-ups. Je zou toch naar 1,5 jaar verwachten dat dat dat goed moet werken), mooie omgevingen, waar ik echt af en toe naar zat te turen gewoon. Alleen het eind filmpje was een beetje anti-climax. Misschien als ze hem iets langer hadden gemaakt het filmpje, zou je een open einde wel beter waarderen.
knap hoor uitspelen in een paar uurtjes...is toch veel leuker om bv met een hoge moeilijkheidsgraad te beginnen EN te eindigen ? Wat heb je er nu aan om maar een paar uutjes lol te hebben als je hem op easy of normaal zet...?
wie heeft m ook op legendary uitgespeeld en kan bevestigen dat mc doodgaat, k gloof dr nl geen snars van
Ik heb hem gisteren maar is ff uitgespeeld op normal, ik ga nu maar is ff op Heroic spelen Spoiler wanneer krijg je een MP level der bij?die Foundation ofso
Uitgespeeld ik hebbem vandaag dan eindelijk ook uitgespeeld, en ik moet zeggen dat het echt super vet was De gevechten de filmpjes en de geluid/muziek was wel een van de beste helemaal als je een dolby digital setje hebt Van de verhaal begreep ik er niets van want ik weet nog steeds niet wat de forerunner is of warom de Spoiler brutes tegen de elites enzo gingen vechten maar het was wel vett, en de einde jah die leek ijgenlijk op de einde van halo 1 maar dat betekent dus meschien een halo 3