1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 15 nov 2004.

  1. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijkheidsgraad bekijken:
    Ga naar 'settings'
    Ga naar 'player profiles'
    Selecteer 'edit' bij je profile.
    Bij mij zie ik staan:
    Highest Level
    'The Great Journey on Heroic'

    Daar kan je het dus bewijzen aan degene die twijfelen.
     
  2. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    uitgespeeld op heroic en legendary 8) nu moet ik hem alleen nog een keer op legendary met alle 15 geheime skulls uitspelen(een voor elk level).....
    ***** dat is TE MOEILIJK!!!!!!!!! :mad:
     
  3. frank1988

    frank1988 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de 15 geheime skulls als ik vragen mag ???
     
  4. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
  5. 2401-SaYnO

    2401-SaYnO |H2|

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu in co-op 3 v/d 15 skulls gepakt op legendary, moet je als je ze hebt het hele level uitspelen of kan je stoppen met dat level als je klaar bent? en zou het wat uit maken of je ze met co-op doet of alleen
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    In XBM hadden ze ook iets van: "Een overhangende rotspartij in het MP level Zanzibar die met een goedgeplaatste raket naar beneden kwam" Ik heb deze nog niet kunnen vinden, jullie wel?
     
  7. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    nee.
    ik had het idd ook gelezen in xbm, ik vind het een beetje tegenvallen wat er van de omgeving kapot kan.
    geen rotsen ofzo.:mad:
     
  8. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is overgehypet, dat is wel duidelijk, ik heb de LE versie een dag voor de release kunnen bemachtigen, ik dacht zo van, yes heb ik even het vetste spel, maar dat viel serieus tegen, ik heb er miss een uurtje of 10-15 op gespeeld, dan had ik em 2x uitgespeeld en nu ligt ie daar tussen al m'n andere spellen, weggegooid geld vind ik zelf. Ik beleef meer plezier aan GTA: San andreas dan aan Halo2.
     
  9. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik speel hem al haast nie meer hij valt me ook zwaar tegen gewoon te overhyped denk ik
     
  10. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live maakt alles goed bij mij.
     
  11. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond alleen de meeste levels te donker.
    Vond sommige levels ook erg onoverzichtelijk,je ziet sommige lui helemaal niet.
    Ik heb dan ook het grootste gedeelte co-op gespeeld dus misschien ligt het daaraan.
    Vind het spel niet tegenvallen,het is precies zoals belooft:halo 2 is a lot like halo 1...
     
  12. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    op normal wandelde ik zo door naar het einde. Ben nu op legendary bezig en ik wordt nu al knettergek van die kut elite-gasten. Maar ik ben al in het eerste level. Dus dat schiet al lekker op.

    Vind het eigenlijk wel zonde dat ik em eerst op normal heb uitgespeeld. Toch iets minder gemotiveerd om um nu op legendary uit te spelen.

    Verder zeker wel tevreden over halo 2.
    Nu nog xbox live aanschaffen! Schijnt wel grappig te zijn...
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah, bij mij percies hetzelfde, bij Normal liep ik er zo doorheen, ik ben bijna nooit doodgegaan eigenlijk, maar als ik de verhalen over Legendary zo hoor, kan ik misschien beter eerst maar ff Heroic uitspelen om de levels wat beter te leren kennen en het niveau wat geleidelijker omhoog zien gaan.
     
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb er nu denk ik ong. 5 uur opzitten op normaal..maar dan kam ik ook iedere hoek uit en da doe ik heel langzaam..wil gwoon van di spel genieten..
    ik speel nu in co-up en zit nu bij da level dat je voor de eerste x die covenant moet spelen..waar je da platform naar beneden moet laten donderen ongeveer...
    zit ik dan al ver?

    /Mod Spoilertag ingevoerd, Furies.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2004
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het eigenlijk best wel gaar dat er niet een heel grote veldslag inzit, maarja dan was het bijna het perfecte spel geweest. Nu vindt ik het gewoon, een opgevoerde halo 1 waarbij je medestrijders niet zo een grote rol hebben maarja. Tis wel vet maar,

    ME IS GONNA BUY KINGDOM UNDER FIRE THE CRUSADERS (een super vet spel lijtk me)
     
  17. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    nu ik m wat langer heb gespeeld (nog steeds niet ver zit pas op dat stuk dat master chief naar 2e halo gaat) vind ik hem toch ook wel lichtelijk tegenvallen..
    de stukken met masterchief zijn gewoon briljant maar het stuk met de covenant vind ik ronduit saai |:-
    ook omdat dat level gewoon indoor was...
    nu ik weer met de masterchief bezig ben vind ik het wel weer bruut _O_
    alleen komen dr nog veel stukken met die elite?
    en zo ja, zijn dat dan wel leukere missies? met meer voertuigen, outdoor enz.
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je speelt ongeveer evenveel met de covenant en de chief (naja zo ongeveer, niet helemaal).
    De missies met de covenant worden zeker wel vet, ook met voertuigen en outdoor dacht ik.
     
  19. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb hem in 3 dagen uitgespeeld op normal, erg makkelijk.
    daarna ging ik maar met heroic beginnen, ik vond dat precies het zelfde als normal.
    dus daar heb ik nie zo een zin in.
    dan toch maar legendary.............en dat is echt mega moeilijk!
    ik vind het echt een nadeel dat met 2 personen dat als er 1 dood gaat dat je meteen opnieuw begint van checkpoint.
    ik kan nog nie eens 1 level halen in me eentje of met 2 personen.
    dat is ik wel een minpunt, aan de enu kant ook wel weer een uitdaging.

    ik hoorde ofzo dat als je hem uitspeeld op legendary dat je een nieuwe mp lvl erbij krijgt. (kan het ook verkeerd gelezen hebben)
    maar nu zelf heb ik hem al uitgespeeld op normal en toen kreeg ik ook al een nieuwe lvl.
    krijg ik nog een andere of is dit de enige die ik kan halen?
     
  20. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen dinsdag Legendary uitgespeeld, en voor diegenen die er ook door heen proberen te komen voor een geheim filmpje of iets dergelijks:

    Er is niets, geen geheime cutscene zoals in halo, geen extra map, geen Multiplayer emblem, helemaal niets.

    Dus je zou het met de eer en roem moeten doen...

    ..dat rijmt.
     

Deel Deze Pagina